دکتر ویروسی تصویری ترجمه شده توسط تهمت معتقد است دولت آمریکا اجرا شده توسط 'reptilians'

صادر شده در: 29/07/2020 - 08:12 هوستون پزشک که در ستایش هیدروکسی کلروکین به عنوان یک معجزه coronavirus درمان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

صادر شده در:

هوستون پزشک که در ستایش هیدروکسی کلروکین به عنوان یک معجزه coronavirus درمان در یک ویروسی تصویری ترجمه شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مقصر پزشك زنان مشکلات در رابطه جنسی با ارواح شیطانی و معتقد است که دولت ایالات متحده اجرا شده توسط "reptilians".

تبلیغات

استلا امانوئل را ویروسی سخنرانی کشیده شده است با توجه به کمی شناخته شده گروه که خود را "امریکا در خط مقدم پزشکان" که به نظر می رسد وجود دارد به ترویج مشترک ضد مالاریا مواد مخدر در مبارزه با COVID-19.

"هیچ کس نیاز به مریض. این ویروس دارای یک درمان -- آن را به نام هیدروکسی کلروکین," امانوئل گفت دوشنبه به عنوان او ایستاده بود در مراحل دادگاه عالی در واشنگتن در یک به اصطلاح "کت سفید اجلاس" از قرار دهند و پزشکان.

در اوایل این بیماری همه گیر دانشمندان مشتاق بودند برای پیدا کردن که آیا هیدروکسی کلروکین را خواص ضد ویروسی آن را موثر در دنیای واقعی بیماران مبتلا به SARS-CoV-2.

تا کنون هر چند همه مهم بالینی است که گزارش یافته های خود را در این سوال پیدا کرده اند هیچ سود و ملی پیشرو مقامات بهداشتی باید نقل مکان کرد به محدود کردن استفاده از آن به دلیل پتانسیل قلب آسیب برساند.

با این وجود خانواده دکتر گفت همه 350 بيمار او تا به حال تحت درمان با دارو -- از جمله کسانی که با جدی از قبل موجود شرایط -- تا به حال جان سالم به در برد و هیدروکسی کلروکین آنقدر قوی آن ساخته شده ماسک پوشیدن و مستندات غیر ضروری.

کلیپ به اشتراک گذاشته شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن و به عنوان یک "باید" توسط پسرش Donald Trump Jr اما از آنجا حذف شده توسط Facebook, Twitter و YouTube برای ترویج اطلاعات غلط.

پرسید: بعد از آن توسط یک خبرنگار در مورد او در پاسخ گفت: "من فکر می کردم صدای او مهم بود صدای, اما من می دانم که هیچ چیزی در مورد او."

بحث بر هیدروکسی کلروکین تبدیل به سوپر سیاسی با رهبران مانند تهمت و برخی از هموطنان ما محافظه کاران cheerleading به شدت به نفع آن است.

و کنجکاو در مورد امانوئل و همکاران -- اولین گزارش در عمق روزانه وحش -- تأکید چقدر دارو طرفداران مایل به رفتن.

جناح راست و گروه سیاسی

این سایت برای "امریکا در خط مقدم پزشکان" ثبت شد فقط 11 روز پیش یک دامنه وب سایت سن جستجوگر نشان داد -- و سایت پایین گرفته شده است بعد از ظهر سه شنبه.

"Tea Party Patriots," جناح راست و گروه سیاسی حمایت ثروتمند و جمهوری خواهان و گفت: در آن سایت آن را مسئول سازماندهی واشنگتن نشست.

تحقیقات بیشتر در امانوئل صفحه وب در حال حاضر در دسترس تنها از طریق آرشیو سایت بیننده و همچنین به عنوان حساب YouTube, نشان می دهد یک لیست طولانی از عجیب و غریب و باورهای غیرعلمی.

از جمله این که "عذاب ارواح" به طور معمول باید "اختری جنسی" با زنان که به نوبه خود باعث "پزشك زنان, مشکلات زناشویی, پریشانی, سقط جنین" و بیشتر.

در 2015, تصویری, امانوئل, که منجر به یک گروه مذهبی به نام قدرت آتش وزارتخانه گفت: "افرادی هستند که حاکم این کشور هستند که حتی انسان" توصیف آنها به عنوان "خزندگان ارواح" که "نیمی انسان و نیمی ET."

در همان تصویری او ریل در برابر استفاده از "DNA بیگانه" برای درمان افراد بیمار است که او گفت: تا به حال منجر به انسان مخلوط کردن با شیاطین.

دیگر اهداف خشم خود را شامل ازدواج همجنسگرایان که او گفت: این امر در بزرگسالان ازدواج کودکان است.

امانوئل متولد شد و در سال 1965 موفق به دریافت مدرک پزشکی در دانشگاه کلبر در نیجریه و معتبر پزشک مجوز با توجه به وب سایت پزشکی تگزاس هیئت مدیره.

پس از Facebook در زمان پایین کلیپ امانوئل هشدار داد که سرورهای این شرکت خواهد شروع توفنده تا آن را دوباره بازسازی شد.

"اگر من صفحه است نه پشت کردن facebook را در نام عیسی" او هنوز توییتی.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن