دور از بالاترین 10 استخر بادی اشتباهات

جنس بدنه استخر بادی دلفین از پی وی سی با ضخامت بالا بوده که در برابر فشار آب و وزن آب بسیار مقاوم میباشد . اس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جنس بدنه استخر بادی دلفین از پی وی سی با ضخامت بالا بوده که در برابر فشار آب و وزن آب بسیار مقاوم میباشد . استخر بادی مستطیل و انواع استخر های بادی با طول زیاد و اشکال مستطیلی برای افراد و کودکان به صورت گروهی و مصارف آب درمانی و شنا و آبتنی بچه ها و بزرگسالان با قیمت ارزان در سایت نمایندگی استخر بادی و محصولات بادی اینتکس ، اینتکس تهران مرکز فروش انواع استخر های پلاستیکی بادی و پی وی سی اولین فروشگاه اینترنتی intex با ۱۵ سال سابقه برای خرید استخر باد شو مستطیل یا مربع با ابعاد و طول زیاد از محصولات بالا میتوانید کالای مورد نظر خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه نمایید. آنگاه با توجه به فضا شکل استخر را انتخاب کنید. همان گونه که می دانید استخر بادی بزرگ دارای حداکثر ظرفیت 1000 لیتر آب بوده به همین علت مورد مناسبی برای آب درمانی خواهند بود.

همان گونه که انواع استخر بادی از نظر طراحی و ساختار بدنه تنوع بالایی داشته از نظر ابعاد و ظرفیت آب هم این تنوع خیلی زیاد می باشد به همین جهت باعث شده تا افراد خریدار با توجه به محل استفاده از استخر ابعاد مورد نظر را با توجه به این تنوع انتخاب و خریداری کنند. این شهربازی هم یکی دیگر از شهربازی های بندر عباس محسوب میشود که اوقات خوشی را برای فرزندانتان مهیا میکند و حتی خودتان هم میتوانید یک گوشه و کناری بنشینید و حرفتان را با همسرتان بزنید و خیالتان هم از خوشگذرانی کودکتان با ماشین و موتور شارژی، سرسره، لگوبازی، جورچین، استخر توپ، تاب، تور پرشی و… شهربازی وروجک هم یکی دیگر از شهربازی های بندر عباس است که میخواهم از آن بنویسم. از امکانات این جا، از شهربازی های بندر عباس هم نمیتوانم بگذرم که در کنار امکانات ویژه مابقی پارکها مانند پارکینگ و سرویس بهداشتی و…

هزینه خرید یک استخر بادی بسیار کمتر از هزینه ساخت یک استخر در حیاط خانه است. هرچند هزینه، زمان و فضای مورد نیاز برای ساخت این استخرها بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیاری به سراغ خرید استخر بادی و قابل حمل میروند. نخستین نکته ای که برای خرید استخر بادی باید دقت کرد، جنس محصول است، امروزه بیشتر تولید کنندگان برای ساخت بهتر محصول دست به دامن استفاده از مواد PVC شده اند؛ چون این مواد در برابر فشار از خود مقاومت بالایی نشان میدهند. پیش از خرید باید معلوم کنید که این استخر بادی را برای استفاده خانوادگی یا فقط استفاده فرزندتان می خواهید تهیه کنید. ابعادی به طول 203 , عرض 157 , ارتفاع 40 سانتی متر و گنجایش 210 لیتر آب را دارد . ظرفیت آب هم برای استخر های بادی از 10 تا 1000 لیتر فرق دارد. این استخرها در ابعاد مختلف، از حوضچههای کوچک تا ابعاد یک استخر عادی، در دسترس هستند و هزینه خرید و نگهداری آن ها کم است. اگر برای مدت بسیار باران نبارد جریان رودها بیش از حد کند میشد و برای مقابله دربرابر آب را در تنورهای آسیاب که به نام آببند هم هستند آب را در آن نگهداری میکنند و بعد از مدتها که آی رودها کم شده و جریان کند شده این آبها را درون رودها میریزند.

اگر برای روزهای گرم تابستان دنبال یک سرگرمی جذاب میباشید مطالعه ی این مقاله را توصیه می کنیم. اگر به دنبال محبوب ترین و مهیج ترین تفریح در جزیره کیش هستید می توانید فلای بورد کیش را امتحان کنید. همچنین استخرهای بادی بزرگ میتوانند هزینههای عضویت در یک استخر عمومی را از بین ببرند. استخر بادی بزرگسالان انواع گوناگونی دارد که می توانید آن ها را با توجه به ابعاد فضایی و نوع استفاده خود تهیه کنید. ساختن سد هوور که بر روی کلرادو قرار دارد مدت ۶ سال تمام این سد، آب هفتصد و پنجاه هزار نفر را تأمین میکند. کودکان با داشتن چنین استخری میتوانند در فصول سرد و گرم سال لحظات بسیار شادی را تجربه کنند. همان گونه که اشاره کردیم ابعاد بسته بندی با ابعاد راه اندازی در بین استخر های بادی خیلی فرق داشته به همین علت امکان حمل و جا به جایی آسان را حتی در مسافرت ها به وجود می آورند. این مزیت احتمالاً مهمترین دلیل برای خریدن یک استخر بادی است. ظرفیت آن: نکته دومی که باید بعد از توجه به جنس استخر بادی منتخبِ خود به آن دقت نمایید، ظرفیت محصول مورد نظرتان است. باید گفت که همه استخر های بادی با ابعاد هایی که به وسیله شرکت های تولید کننده در نظر گرفته شده تولید می شوند به همین جهت امکان سفارش یک استخر بادی با ابعاد دلخواه نخواهد بود. A rt᠎icle was g​ener at ed by GSA Con tent Gener᠎ator Dem oversion.

آخرین مطالب