صدها نفر در بوستون در اعتراض جورج فلوید قتل

چند صد عمدتا نقاب معترضان با تجمع در Peters پارک در انتهای جنوبی بعد از ظهر امروز در اعتراض به جورج فلوید مرگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

چند صد عمدتا نقاب معترضان با تجمع در Peters پارک در انتهای جنوبی بعد از ظهر امروز در اعتراض به جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس و سپس راهپیمایی به اهل کشور نوبی یا حبشه مربع اعتراض ادامه می دهند.

گرگ طبخ گزارش معترضان خواستار دستگیری سه افسر که ایستاده بود به عنوان مینیاپولیس افسر درک چوین کشته فلوید با نگه داشتن زانو خود را در Floyd گردن حتی به عنوان فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد.

معترضان راهپیمایی پایین هریسون خیابان توقف در اعتراض به خارج از D-4 ایستگاه پلیس در Harrison, خیابان, جایی که آنها شعار "نمی توانم نفس بکشم!" اکثر سپس ادامه داد: راهپیمایی نسبت به اهل کشور نوبی یا حبشه مربع است. چند ماندند, چندین دستگیر شدند و پلیس اخراج اسپری فلفل.

در درچستر خبرنگار گزارش می دهد که حدود 100 نفر جمع آوری شده برای یک standout در درچستر را Peabody مربع دیروز در اعتراض به این قتل است.

به طور جداگانه والش شهردار اعلام کرد که او کمیسر پلیس ویلیام ناخالص و روحانیون محلی برگزار خواهد شد دعای فردا "در واکنش به اعمال خشونت و نژادپرستی با تجربه در سراسر ایالات متحده است." این شروع می شود در 12:30 بعد از ظهر در تالار شهر خواهد بود livestreamed در boston.gov.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن