زلزله پیشرفته در MLS مسابقه پس از 2-0 برنده بیش از شیکاگو

Cristian Espinoza خود را به ثمر رساند و اولین گل فصل در اوایل نیمه دوم کریس Wondolowski ارائه متمسک و زلزل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

Cristian Espinoza خود را به ثمر رساند و اولین گل فصل در اوایل نیمه دوم کریس Wondolowski ارائه متمسک و زلزله ضرب و شتم Chicago Fire 2-0 یکشنبه شب در دریاچه Buena Vista, Fla., به پرچ یک نقطه در MLS برگشت مسابقات دور 16.

سن خوزه (2-1-2) مسجل نقطه بالا از گروه B پس از رفتن بدون شکست در آن سه بازی در مرحله گروهی است. سن خوزه باز با یک 0-0 قرعه کشی در برابر سیاتل قبل از 4-3 باز گشت پیروزی ونکوور.

اسپینوزا به ثمر رساند در دقیقه 56. هافبک جکسون Yueill یافت Espinoza رایگان Espinoza شات ضرب و شتم شیکاگو دروازه بان Kenneth Kronholm.

پس از آن بود Wondolowski را به نوبه خود برای اضافه کردن به خود را در همه زمان رکورد گل های زده در لیگ. یک دقیقه بعد در آینده به عنوان یک زیر Wondolowski شد بینام و نشان در محوطه جریمه و رهبری کارلوس Fierro صلیب به خالص در 83 دقیقه است. از آن او بود 161st هدف در 364 MLS منطبق است.

• اشتباهات توسط منچستر یونایتد دروازه بان David De Gea مجاز دو گل به عنوان میزبان چلسی 3-1 برنده برای پیشبرد به صورت آرسنال در لندن FA Cup final.

• لیونل مسی موفق به کسب یک رکورد هفتم به ثمر رساند بالا عنوان قهرمانی در لیگ اسپانیا با 25 اهداف پس از تور دو بار در بارسلونا 5-0 تار و مار Alaves.

در جای دیگر

رحم بزرگ روز به پایان می رسد

با برنده شماره 1 رتبه

جان رحم برنده PGA Tour یادبود در دوبلین, اوهایو, برای پیوستن به Seve Ballesteros به عنوان تنها اسپانیایی ها برای رسیدن به شماره 1 در صورت پیروزی او دربسته در محیط با جادویی شات است که می توانست بت خود را افتخار.

رحم ساخته شده هشت گلوله سرب در نوبه خود تنها برای دیدن آن برش به سه با سه سوراخ برای بازی در یک Muirfield ایجاد کرد البته بازی خود را سخت در 42 سال است.

مشکل پشت سبز در par-3 16th با رایان پالمر مواجه 12-پا زدن توپ مرغک از حاشیه رحم آمار فلاپ شات از عمیق در چمن آمد که کاملا. آن فرود آمد در حاشیه, فرار به سمت سوراخ و بدون مرغک به عنوان اسپانیولی اجازه دهید یک مشت پمپ.

پالمر در زمان دیو در 17 و تاجگذاری بود.

• جک نیکلاس گفت که او و همسرش آزمایش مثبت برای coronavirus در شروع این بیماری همه گیر. نیکلاس و همسرش, باربارا, تبدیل 80 اوایل این سال است. او به همسرش گفت: تا به حال هیچ نشانه ای ندارند در حالی که او تا به حال گلو درد و سرفه.

خودرو مسابقه: آستین دیلون ماند و در مقابل پس از راه اندازی مجدد با دو دور و ضرب و شتم rookie تایلر Reddick به پرچم شطرنجی در تگزاس جاده سریع السیر در فورت ورث دادن به ریچارد Childress مسابقه 1-2 نسکار جام به پایان برسد.

• فرمول یک لوئیس همیلتون قهرمان برنده جایزه بزرگ مجارستان در بوداپست برای بار هشتم به مساوی مایکل شوماخر تک-محل ضبط و نگاهی به قهرمانی منجر شود. همیلتون برنده از قطب نزدیک به 9 ثانیه و بیش از حداکثر Verstappen.

بیس بال: MLB.com گزارش داد که بوستون right-hander Collin McHugh تصمیم گرفتند از فصل گفت: آرنج خود را که هنوز دوره نقاهت بعد از دسامبر جراحی است.

• Outfielder اسکات Schebler قطع شد با لیورپول که اضافه left-hander بروکس Raley the Cincinnati Enquirer گزارش شده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن