ECOWAS غرب آفریقا بلوک سخت می شود در مالی با فشار برای 31 نمایندگان مجلس به استعفا

صادر شده در: 27/07/2020 - 18:30 غرب و رهبران آفریقایی در روز دوشنبه به تصویب رسید و سختی های چهار نقطه طرح د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در:

غرب و رهبران آفریقایی در روز دوشنبه به تصویب رسید و سختی های چهار نقطه طرح در تلاش برای حل و فصل مالی سیاسی بحران از جمله خواستار استعفا از 31 نمایندگان مجلس منتخب در مورد اختلاف نظر سنجی و سریع ایجاد یک دولت وحدت.

تبلیغات

در بیانیه صادر شده پس از فوق العاده تصویری اجلاس سران 15 کشور غرب آفریقا در منطقه بلوک ECOWAS ایستاده بود توسط Mali را بحرانزده رئیس جمهور ابراهیم Boubacar Keita. اما این بلوک نیز نامیده می شود برای یک دولت وحدت ملی به "تاسیس شده به سرعت در حال" و خواست مخالفان برای پیوستن به آن است.

پرداختن به مطالبات توسط معترضین که لیورپول را ترک بلوک نگهداری مالی دموکراتیک قانون اساسی تا به حال به احترام و خواست یک ECOWAS کمیسیون "به در نظر گرفتن تحریم ها علیه تمام کسانی که در عمل خلاف normalisation روند بحران است."

ECOWAS پیشنهاد 4-طرح نقطه به نقطه حل و فصل مالی سیاسی بحران

چهار طرح شامل برگزاری انتخابات جدید برای 31 کرسی های پارلمانی شد که رقابت جرقه اعتراضات پس از دادگاه قانون اساسی این کشور حکومت را به نفع لیورپول ،

خشم و فساد و اختلاف نتایج انتخابات محلی و ارتش ضرر و زیان به جهادگران دهها هزار نفر از مردم به خیابان آمده اند در هفته های اخیر جرقه درگیری با پلیس در, که سازمان ملل متحد می گوید حداقل 14 معترضان کشته شده در این ماه.

مخالفت یک گروه به نام M5-RFP که نشانده عربستان سعودی-روت روحانی مسلمان محمود Dicko گفت: آن را نمی خواهد ترک تا Keita مراحل پایین, افزایش نگرانی ها در کشورهای همسایه از یک بحران طولانی.

ECOWAS رهبران داشتند و توافق با مخالفان تماس برای Keita استعفای. آنها خواستار تشکیل یک دولت وحدت ملی و به نام مخالفت با بخشی از آن دولت وحدت.

ساعت بعد مالی را به دفتر ریاست جمهوری اعلام کرد که تکمیل نشده به پایین کابینه متشکل از نخست وزیر (بو بو) Cisse و شش وزیران خواهد کار برای تشکیل یک دولت وحدت.

(FRANCE 24 با AFP آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب