ElectriciT: MBTA به نظر می رسد ممکن است برقی locos برای نسل بعدی رفت و آمد راه آهن

چه کسی می داند که اگر این اتفاق خواهد افتاد اما MBTA برنامه ریزان در حال حاضر در حال بررسی پاسخ از چندین قطار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

چه کسی می داند که اگر این اتفاق خواهد افتاد اما MBTA برنامه ریزان در حال حاضر در حال بررسی پاسخ از چندین قطار سازندگان به T درخواست برای اطلاعات در مورد آنچه که آن را برای شروع تبدیل زمان دیزلی رفت و آمد-راه آهن قطار به قطار طراحی شده توسط سربار سیم های برق.

در یک سخنرانی این هفته برنامه ریزان برجسته پاسخ به در حال حاضر فرضی سوال از T خرید "برق چند واحد" (EMUs) که در آن قطار موتورز خواهد بود ساخته شده را به حداقل برخی از خودروهای سواری به جای استفاده از اختصاصی لوکوموتیو به جلو اتومبیل.

یک فرض این ماشین شبیه به ماشین های مترو و یا پیر باد خودرو دیزل T به ارث برده از بوستون & مین - خواهد بود به T انعطاف پذیری بیشتر برای در حال اجرا بیشتر خدمات در برخی از خطوط به عنوان مثال در Fairmount خط با اجازه دادن به آن را اجرا کنید قطار با عنوان چند به عنوان دو اتومبیل.

برخی از شرکت ها پیشنهاد دوگانه دیزل/لوکوموتیو الکتریکی است که اجازه T را در زمان خود تبدیل خطوط به برق یا که خواهد اجازه دهید آن را اجرا کنید قطار برقی در متراکم تر درونی هسته سیستم در حالی که همچنان به استفاده از دیزل برای رسیدن به مکان های از راه دور که ممکن است به اندازه کافی سواران برای توجیه هزینه نصب سربار خطوط برق.

چند تا از طرح ها نیز نشان می دهد مربیان با برخی از درب طراحی شده برای هر دو "سطح بالا" سیستم عامل - که در آن مسافران مجبور به صعود از پله ها به داخل و خارج از قطار - و "سطح پایین" سیستم عامل در حال حاضر یافت می شود در اکثر MBTA رفت و آمد راه آهن متوقف می شود. سطح بالا سیستم عامل به طور معمول کمک به کوتاه شدن رفت و آمد چرا که مسافر می تواند روشن و خاموش قطار بسیار سریع تر.

بمب افکن های پیشنهادی واحد است که می تواند متصل به موجود MBTA مربیان به جای نیاز به تمام اتومبیل های جدید. بمب افکن گفت: اگر آن ساخته شده است یک پیشنهاد رسمی آن خواهد بود بر اساس دو سطح اتومبیل ساخته شده است برای نیوجرسی حمل و نقل.

همچنین پیشنهادات: CRRC این شرکت در حال حاضر ساختمان T جدید قرمز و نارنجی خط اتومبیل هیوندای رتم ساخته شده است که این دو سطح مربیان در حال حاضر استفاده می شود در رفت و آمد-خطوط راه آهن و ساخته شده است که برق رفت و آمد راه آهن EMUs برای SEPTA که در خدمت منطقه فیلادلفیا. اما هیوندای رتم قطار را ندارند و توالت.

برنامه ریزان امید به یک گزارش نهایی آماده مدتی در تابستان امسال و به ترکیب احتمالی آینده خدمات برق در شرایط قرارداد T در حال حاضر نوشتن برای نسل بعدی خود را از دو سطح مربیان است.

اولین T می تواند به احتمال زیاد به امید دیدن اولین قطار برقی خواهد بود در سال 2025 یا 2026 - بر اساس نیاز به 18 ماه از مشخصات دقیق نوشتن و سپس 3 به 3 1/2 سال به طراحی و ساخت ماشین های واقعی. همچنین T نیاز به کشف کردن که چگونه برای پرداخت هزینه های سربار سیم جدید سیگنالینگ سیستم ها و تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای سرویس قطار جدید.

از طریق فرانکلین مسائل و حمل و نقل برای کارشناسی ارشد.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن