در حال ظهور از مستند فرانسه را گرامی کتابفروشیها نبرد برای جلوگیری از خاموش شدن

صادر شده در: 13/05/2020 - 16:31ویرایش: 13/05/2020 - 16:34 محله کتابفروشیها در فرانسه جان سالم به در ظهور تلو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

محله کتابفروشیها در فرانسه جان سالم به در ظهور تلویزیون megastores آنلاین, خرده فروشی و روشن شدن. پس از آن آمد coronavirus مستند هشت هفته وقفه که به شدت وزن در حاشیه سود و تهدید بقای برخی از فروشگاه ها.

تبلیغات

فرانسه کتابفروشی ها اجازه داده شد برای بازگشایی, روز دوشنبه برای اولین بار از مارس 17 به عنوان کشور آغاز شد, کاهش, مستند اقدامات در جای خود قرار داده به سرعت گسترش Covid-19.

پس از تقریبا دو ماه حبس دولت فرانسه در تلاش است تا تعادل نیاز به احیا توفنده اقتصاد با خطر است که از گسترش این ویروس مرگبار شتاب یک بار دیگر.

>> پاریسی لذت بردن از قهوه شرکت و موهایشان به عنوان مستند برداشته

در ICI کتابفروشی در مرکز پاریس با پوشیدن یک ماسک اجباری است و ضد عفونی کننده دست است که به راحتی در دسترس به مشتریان اجازه می دهد تا انتخاب کنید تا و تلنگر از طریق هر کدام از کتاب جلب چشم خود را.

"مردم مراقب باشید به لمس این کتاب بیش از حد. و ما به آنها بگویید اگر آنها را لمس کتاب آنها می توانند, اما آنها باید با استفاده از [مطابق] gel هر زمان" co-founder, Anne-Laure ویال و گفتگو کرد.

این کتابفروشی را 12 نفر هستند در حقوق و دستمزد پس از به طور موقت furloughed و فروشگاه اعمال می شود برای دو وام برای کمک به پوشش هزینه های سربار.

مشتریان نیز به عقب "در اعداد بزرگ" گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد Franck Riester به عنوان او در بازدید از یک کتابفروشی در وینسنس شرق پاریس در اولین روز از فرانسه déconfinement.

"مردم آمده اند به دوباره پر کردن خود را در قفسه یا خرید هدیه برای کسانی که تولد نمی تواند جشن" راضی Riester به خبرنگاران گفت:.

فرانسه بهشت برای bibliophiles. زنجیره ای بزرگ کتابفروشان وجود دارد اما از کتابفروشی های مستقل هستند و در همه جا حاضر ویژگی از محلات پاریس.

داخل شلوغی پایتخت فرانسه کاهش می یابد و به متین سرعت به عنوان کاربران فهرست قفسه.

حفاظت از فرهنگ

فرانسه حسد محافظت آن زندگی فرهنگی و موسسات برای چند دهه. فرانسه مفهوم "hilbert vonsturzbach culturelle' به معنی بیش از فرهنگی استثنایی — این امتیاز به این باور است که فرهنگ ملی باید محافظت از رایگان-نیروهای بازار.

یارانه, سهمیه, درآمد, پشتیبانی و معافیت های مالیاتی کمک به سرپا نگه داشتن فرانسوی, موسیقی, سینما و ادبیات است. نیز وجود دارد یک قانون است که مانع بزرگ کتابفروشی آنلاین و خرده فروشان از کاهش قیمت ها به منظور حفاظت از نویسندگان.

حتی پس از, حاشیه های تنگ هستند.

"مشکل در می آید اگر ما نمی تواند کسب و کار به اندازه کافی برای پوشش هزینه های ما" گفت: ویال که نگران آهسته دوباره بجای اول برگشتن. "ما باید نگه دارید برای چند ماه. آن را نمی داده است."

دولت با آگاهی از خطرات آنها و دیگران به صورت.

"آنها بسیار ضعیف و حاشیه بسیار ضعیف سود و به طوری که آنها می تواند مشکل پیدا کردن منابع مالی برای پرداخت وام" وزیر دارایی Bruno Le Maire گفت: در سفر به یک کتابفروشی در هفته گذشته. "ما می تواند یک رشته از ورشکسته کتابفروشی ها. که دقیقا همان چیزی است که ما می خواهیم برای جلوگیری از."

>> فرانسوی معلمان اضطراب به عنوان مدارس به تدریج بازگشایی پس از Covid-19 مستند

مرور ICI قفسه های کمیک در میان 60,000 عناوین فروش شد شش ساله مارسل دی نیکولا.

این مستند مادرش فلورانس گفت: تا به حال شده است در یک فرصت نادر برای تمرکز در خواندن.

"ما او را ترک نمی به تنهایی در مقابل تلویزیون. بنابراین به عنوان به زودی به عنوان مشق شب انجام شده است, ما نیاز به پیدا کردن یکی دیگر از فعالیت و چیزی که او می تواند به تنهایی انجام," او گفت:.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب