از زیر سنگ خود را: نازی ها پرواز پرچم خود را در خارج از خانه دولت

سفید supremacists که سازمان "پشت آبی" تجمع در مقابل مجلس وزارت امور خارجه امروز خود را پیوست صلیب شکسته-خالکوب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

سفید supremacists که سازمان "پشت آبی" تجمع در مقابل مجلس وزارت امور خارجه امروز خود را پیوست صلیب شکسته-خالکوبی نازی ها که رد یک درخواست از supremacists را ترک کنند و به جای پیوست در این تجمع است.

تمام شد محافظت شده توسط یک سرباز پیاده از باتون-دارای حق اعمال بوستون پلیس از یک گروه بسیار زیادی از ضد نازی معترضان در سراسر خیابان در امتداد رایج است.

پس از آنها امن موقعیت خود را در سر پلیس موانع نازی ها افراشتند خود Sonnenrad پرچم کمتر آشکار نازی نمادی از صلیب شکسته که از آن مشتق شده است به جز البته به همکار نازی ها.

در عکس بالا یکی از دارندگان پرچم نیز با پوشیدن Luftwaffe تی شرت و یک اس اس grinning-totenkopf ماسک. به خود حق است و دیگر نازی ها دو برابر را با پوشیدن تی شرت های مزین با یک نبرد پرچم خائن کنفدراسیون مزین با پوزخند-مرگ-سر خود را. وجود دارد بهتر شات از مؤتلفه جمجمه مرد نیز نشان او با رهبر شورای امنیت ملی-131 که در نازی lingo و شماره نوعی مخفف خبرنگار اجتماعی باشگاه - ضد کمونیستی در عمل است.

اعتراض به حداقل آمیز تر از زمان قبل زمانی که نازی ها نشان داد نزدیک به دولت ، در سال 1933 فورد سالن فروم دعوت یک استاد از دانشگاه برلین به آدرس Bostonians در "به همین دلیل من معتقدم در دولت هیتلر." صدها نفر از Bostonians نشان داد تا اعتراض به یک شورش آغاز شد و شش نفر بازداشت شدند Derne خیابان به عنوان معترضان پلیس مبارزه وجود دارد و در دیگر خیابان های اطراف کاخ و همچنین در مشترک.

داخل ساختمان که در آن او به سخنرانی خود حتی به عنوان شورش قرار بود در خارج در ضمن استاد رو این jeers و شعارهای "دروغگو!" عنوان با توجه به بوستون گلوب او انکار کرد که هیتلر می خواست جنگ یا که نازی ها گرفته شده بود انیشتین اموال را از او دور.

مدیر فورد در سالن فروم جورج کلمن بعد از تمجید و ستایش از استاد خود "شجاعت و صبر" در سخنرانی. کلمن اضافه شده او تا به حال به قطع سر خود را در شرم در بی احترامی. جهان اشاره کرد که هنگامی که یک زن در بالکن فریاد زد "را با هیتلر!" یک افسر پلیس کار جمعیت سکوت او.

استاد همراه بود به سخنرانی کورت فون Tippleskirsch نازی ها' کنسول در بوستون.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن