اتحادیه اروپا با توجه به مسدود کردن ما گردشگران بیش از botched Covid-19 مهار: ما در رسانه ها

صادر شده در: 23/06/2020 - 23:18Modified: 24/06/2020 - 02:10 اتحادیه اروپا و سازمان ملل ممکن است نزدیک مرزهای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

اتحادیه اروپا و سازمان ملل ممکن است نزدیک مرزهای خود را به ما مسافران به عنوان آنها به دنبال بازگشایی اقتصاد خود را به گردشگری به دلیل چگونه واشنگتن به کار گرفته شده همه گیر به گزارش نیویورک تایمز روز شنبه به نقل unnamed مقامات اروپایی.

تبلیغات

یکی از مقامات دخیل در مذاکرات میان اعضای اتحادیه اروپا در مورد کسی که باید اجازه دیدار با بلوک مشترک پیش نویس لیست های قابل قبول از مسافران -- آمریکایی ها بودند نه آنها را.

دوم رسمی درگیر در این مذاکرات را تایید کرد لیست است که ساخته شده است نه عمومی و دو نفر دیگر را تایید محتوای آنها.

هنوز روشن نیست که اگر ما از مقامات آگاه در پیشبرد این واقعیت است که آمریکایی ها خواهد بود از مطالعه خارج شدند که اتحادیه اروپا به تدریج بازگشایی به کسانی که خارج از بلوک از ژوئیه 1.

هر دو پیش نویس لیست اجازه می دهد مسافران از چین که در آن ویروس پدید آمده در اواخر سال گذشته اما رد آمریکایی و همچنین برزیل و روسیه.

مقامات در مصاحبه با تایمز گفت که ایالات متحده می تواند بعد از اضافه شدن به لیست مسافران قابل قبول اگر این کشور coronavirus مورد اعداد رها کردن.

اما کسانی که به گفته مقامات آن را "بسیار بعید" است که یک استثنا خواهد بود در ابتدا ساخته شده برای ایالات متحده این بار گزارش شده است.

این گزارش همچنین روشن می سازد که ترکیب این لیست است که هنوز هم در شار و می تواند تغییر را قبل از مهلت.

ایالات متحده است که تا کنون ملت سخت ترین ضربه مرگبار رمان coronavirus با بیش از 2.3 میلیون نفر و بیش از 120 ، 000 مرگ و میر را تایید کرد.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید تا حد زیادی بسته شده است به غیر بلوک شهروندان جز در موارد "ضروری سفر" از اواسط ماه مارس.

به طور مشابه, ایالات متحده مرزهای خود را بسته به بسیاری از اتباع اروپایی در حدود همان زمان.

خوشه در میزان عفونت در چندین ایالت آمریکا نگران اند مقامات اروپایی در مورد احتمال این که مسافران می تواند جرقه موج دوم از عفونت در این قاره.

اما محرومیت ما گردشگران می تواند به معنای میلیونها دلار از دست داد درآمد گردشگری برای کشورهای در تلاش به عقب بر گردیم روی پای خود را از لحاظ اقتصادی پس از ماه از مستندات.

در واقع برخی از کشورهای اتحادیه اروپا در حال حاضر مرزهای خود را باز کرده به غیر اتحادیه اروپا بازدید کنندگان است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب