اتحادیه اروپا نجات معامله: 'مهم ترین لحظه در زندگی ما و اروپا' می گوید پاکسازی

صادر شده در: 21/07/2020 - 22:49 تاریخی طرح نجات برای اقتصاد چپ شکسته توسط coronavirus اپیدمی شد مورد ستایش ق

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

تاریخی طرح نجات برای اقتصاد چپ شکسته توسط coronavirus اپیدمی شد مورد ستایش قرار داد توسط رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در روز سه شنبه به عنوان "مهم ترین لحظه در زندگی ما اروپا پس از ایجاد یورو".

تبلیغات

معامله یک پیروزی برای پاکسازی که آمد به اتاق در سال 2017 متعهد به تقویت اتحادیه اروپا اما تلاش کرده است به ارائه.

"این مهم ترین لحظه در زندگی ما اروپا پس از ایجاد یورو" در سال 2002 پاکسازی افزود که فرانسه خود را دریافت 40 میلیارد یورو است.

750 میلیارد یورو ($858 میلیارد دلار) معامله شد مهر و موم شده در ساعات اولیه روز شنبه پس از مذاکرات فشرده که دیدم تهدیدات تعطیل, وتو و مخالفت شدید از هلند و اتریش.

"این شد البته دشوار مذاکرات بسیار دشوار برای اروپا گفت:" اتحادیه اروپا و رییس شورای چارلز میشل که کار به راهنمای پر پیچ و خم مذاکرات بیش از بیش از 90 ساعت.

آلمان و فرانسه به شدت مورد حمایت این بسته را قادر می سازد که مشترک استقراض با 27 عضو از بلوک به کمک ویروس-آمار کشورها به ویژه ایتالیا و اسپانیا.

در حالی که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفت: اروپا نشان داده بود خود را برابر با "بزرگترین بحران" در اتحادیه اروپا, تاریخچه نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز مورد ستایش قرار داد "یک طرح مارشال برای اروپا" است که خود را تقویت اقتصاد کشور با 140 میلیارد یورو بیش از شش سال است.

چگونه می خواهد بدهی را بازپرداخت?

اما, وجود دارد, انتقاد از پارلمان اروپا که به طور گسترده مورد استقبال معامله اما در مورد جزئیات است.

"اتحادیه اروپا در حال حاضر مجاز به قرض گرفتن وجوه اما هیچ اطمینان وجود دارد که چگونه این بدهی را بازپرداخت خواهد شد" گفت: یک گروه از شش پارلمان اروپا که در مذاکرات است.

و نوجوان آب و هوا مبارز گرتا Thunberg سوال که آیا خطر انداخته بودند بیش از حد بزرگ است.

"همانطور که انتظار می رود #شده از انگلیسی منجر به برخی از کلمات مبهم دور ناقص آب و هوا هدف تقریبا غیر ممکن است برای پیگیری و انکار کامل از آب و هوا اضطراری" او هنوز توییتی.

اولیه فراخوان برای همبستگی مواجه شد با مخالفت شدید از "Frugals" یک گروه از کشورهای شمال به رهبری هلند که استدلال بسته های غیر ضروری بود.

نخست وزیر هلند هشدار داده بود قبل از مذاکرات در برابر اتحادیه اروپا و تبدیل شدن به یک "انتقال اتحادیه" با یک دائم شمال-جنوب حرکت از ثروت است.

پس از آن او در دفاع خود از اتهامات که او پذیرفته است دقیقا آنچه که او تا به حال به دنبال جلوگیری از.

"این یک خاموش روشن وجود دارد ضرورت این توجه بیش از حد وضعیت," او گفت.

این frugals نیز نگران در مورد ارسال پول به جنوب کشور است که آنها را به عنوان بیش از حد سهل انگار با هزینه های عمومی.

برای پاسخگویی به نگرانی های خود را پرداخت از بسته خواهد شد با مهم رشته های متصل - سخت به بلع قرص برای رم و مادرید که در برابر هر چیزی شبیه سخت کمک مالی تحمیل شده بر یونان پرتغال و یا ایرلند در طول بحران بدهی.

این frugals نیز ترغیب سنگین با تخفیف در اتحادیه اروپا سهم.

'حاکمیت قانون'

بهبود بسته بندی تکمیل خواهد شد بی سابقه محرک های پولی در بانک مرکزی اروپا است که تا حد زیادی موفق به اطمینان بازارهای مالی با وجود فاجعه بار رکود اقتصادی در اروپا است.

رئیس بانک مرکزی اروپا کریستین لاگارد استقبال کرد و گفت این "نشان می دهد که زمانی که بیشتر مورد نیاز اتحادیه اروپا مراحل بالا می آید و با هم برای کمک به مردم اروپا".

به طور کلی معامله خواهد دل €390 میلیارد دلار در قالب کمک های مالی به همه گیر-ضربه کشورها است.

که کمتر از یک اصلی €500 میلیارد دلار طرح های ساخته شده توسط فرانسه و آلمان است. یکی دیگر از €360 میلیارد دلار خواهد پرداخت در وام.

صرف باید اختصاص داده شده به سیاست دیده می شود به عنوان سازگار با اولویت از جمله سیاسی دشوار اصلاحات اقتصادی و همچنین محیط زیست است.

کمیسیون اروپا که بازوی اجرایی اتحادیه اروپا خواهد بود مسئول توزیع بودجه با 27 عضو قادر به نوبه خود هزینه های طرح اگر وزن اکثر آنها تصمیم به دخالت.

بسته نجات موافقت شد همراه با اتحادیه اروپا را در دراز مدت بودجه آوردن توافق هزینه های €1.8 تریلیون دلار از طریق 2027.

این بسته در حال حاضر نیاز به مذاکرات فنی میان کشورهای عضو و همچنین تصویب توسط پارلمان اروپا خواهد شد که شروع آن موشکافی معامله در روز پنج شنبه.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب