اروپا نشانه سالگرد 75 بعد از اینکه در سایه Covid-19

صادر شده در: 08/05/2020 - 08:22Modified: 08/05/2020 - 08:22 یک قاره ویران coronavirus را روز جمعه به مناسبت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

یک قاره ویران coronavirus را روز جمعه به مناسبت سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم در اروپا شناخته شده به عنوان پیروزی در اروپا (VE) به عنوان اقتصادی تخریب از زمان بحران جهانی گذاشته شد لخت.

تبلیغات

در مقیاس بزرگ رژه بود که پیش بینی شده به مناسبت پیروزی بر نازی ها کوچک شده است به عنوان جهان چنگ زدن با یک ژیان جدید دشمن است که کشته 277,000 مردم و بیمار بیش از 3.7 میلیون نفر است.

در حالی که بخش هایی از اروپا به نظر می رسد بیش از قوز کردن از عفونت های جدید آمریکا مرگ و میر نشان داد هیچ نشانه ای از کاهش و برزیل هشدار داد از هرج و مرج با این بیماری همه گیر در حال اجرا خارج از کنترل است.

"در حدود 30 روز وجود دارد ممکن است شروع به کمبود روی قفسه و تولید ممکن است تبدیل به آشفته منجر به یک سیستم از فروپاشی اقتصادی اجتماعی اختلال" وزیر اقتصاد پائولو Guedes گفت.

برزیل امریکا لاتین را بدترین آسیب دیده کشور با بیش از 135,000 عفونت و 9,100 تایید مرگ اگر چه کارشناسان می گویند که این ارقام واقعی به مراتب بالاتر است.

اما راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro مخالف ماندن در خانه و اقدامات به سرعت گسترش و گفت: آنها بی ارزش آسیب رساندن به اقتصاد است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و همچنین فشار برای مستندات به برداشته شود به عنوان او تلاش می کند تا ثابت اقتصاد پیش از ماه نوامبر پای صندوقهای رای است.

"این کشور نمی تواند اقامت در بسته و قفل شده برای سال" او گفت: پنجشنبه به عنوان ما مرگ و میر در صدر 75,500.

یکی دیگر از 3.2 میلیون نفر ظ تعداد مدعیان بیکاری در ایالات متحده در هفته گذشته در مجموع کسانی که شغل خود را از دست در این مستند به 33.5 میلیون.

آلمان و فرانسه روز پنجشنبه گزارش داد عمده اسلامپ در تولید صنعتی و انگلیس گفت: اقتصادی آن خروجی را شاقول با 14 درصد در این سال است.

در سراسر اروپا و بسیاری از کشورها در حال حاضر تسهیلات با برخی از مغازه ها و مدارس بازگشایی ایتالیا اجازه می دهد کاتولیک به زودی و با حضور انبوه و نروژ برای باز کردن بارها در تاریخ 1 ژوئن.

بریتانیا بود که در روز پنج شنبه بررسی مستند اقدامات با نخست وزیر بوریس جانسون انتظار می رود به ارائه یک نقشه راه در روز یکشنبه.

این کاهش در حال حاضر آغاز شده در آلمان در حالی که فرانسه با توجه به شرایط شروع به در حال ظهور از آن مستند هر چند پاریس باقی خواهد ماند محدود شده است.

تاج های گل اهدا

با وجود محدودیت های برخی از مراسم بودند به جلو بروید جمعه در مراسم بزرگداشت پایان جنگ در جنگ جهانی دوم است.

سالگرد نازی آلمان در سال 1945 تسلیم بی قید و شرط پس از جنگ است که هزینه 50 میلیون زندگی می کند یک روز تعطیل در برلین این سال است.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانک والتر اشتاین مایر با توجه به وضع تاج های گل اهدا در کشور اصلی یادبود.

مراسم در سراسر فرانسه شده است به شدت کوچک شده و اگر چه رئیس جمهور امانوئل پاکسازی خواهد شد هنوز توان حضور در یک رویداد در شانزه لیزه.

در بریتانیا در خیابان رژه توسط سربازان لغو شده اند.

روسیه تا به حال در اصل برنامه ریزی شده یک رژه نظامی در آن مه 9 روز پیروزی, اما در حال حاضر تنها یک flypast برگزار خواهد شد بیش از مربع قرمز.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور را دراز گل در آرامگاه سرباز گمنام یادبود قبل از ساخت یک تلویزیون آدرس است که نه تنها در جنگ بلکه همچنین انتظار می رود برای نمودار کردن کشور گام های بعدی در مبارزه با ویروس.

بسیاری از اروپا دیده می شود قابل توجه قطره در عفونت های جدید اما موارد در حال افزایش در روسیه با دیگر 11,000 گزارش روز شنبه.

مسکو مستند تمدید شده است تا مه 31.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن