ادی ساتون تالار مشاهیر بسکتبال, مربی, می میرد در 84

ادی Sutton منتظر تا زمانی به القاء به یادبود مشاهیر بسکتبال سالن از شهرت. او نمی تواند چسبیدن به آن را به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

ادی Sutton منتظر تا زمانی به القاء به یادبود مشاهیر بسکتبال سالن از شهرت. او نمی تواند چسبیدن به آن را به این مراسم است.

مردی که چراغ سه تیم به مرحله نهایی چهار و اولین مربی به چهار مدرسه به مسابقات NCAA درگذشت شنبه. او 84.

Sutton خانواده در بیانیه ای گفت او از علل طبیعی در خانه در Tulsa, Okla., منطقه احاطه شده توسط سه پسر خود و خانواده خود را. همسرش, Patsy درگذشت در سال 2013.

"پدر و مادر تحت درمان بازیکنان خود را مانند خانواده و همیشه مشترک این باور است که آموزه های خود را فراتر رفت و بسکتبال" خانواده نوشت.

انتخاب به سالن در مارس 3, Sutton سقوط کوتاه به عنوان یک فینالیست شش بار در نهایت قبل از اینکه انتخاب شده است. او گفت که او معتقد است که رسوایی به پایان رسید که روی لئامت دادن خود را در کنتاکی بود و به احتمال زیاد مقصر خود را برای مدت طولانی صبر کنید. NCAA اعلام کرد 18 اتهامات علیه این برنامه در سال 1988 و او استعفا داد و در سال 1989.

او 806-328 در 37 فصل به عنوان یک بخش من سر مربی — شمارش نیست خالی پیروزی و یا ضبط بازی ها -- و آن را به 25 NCAA مسابقات. او در زمان کریتون, آرکانزاس, کنتاکی و ایالتی اوکلاهما به مسابقات NCAA.

ساتون آخرین مربی در 2007-08 در USF که در آن به عنوان مربی موقت او به دست آورده خود را 800th برنده شوید.

کالج فوتبال: San Jose State اعلام کرد که Kyane اشمیت یک دانشجوی سال اول دفاعی lineman دچار عمده مغز آسیب هنگامی که او خارج شد در طول یک-ماشین های رول اور حادثه در نزدیکی سانتا باربارا.

تنیس: World TeamTennis, این, شاگرد, لیگ حرفه ای است که عملکرد آن در تابستان پس از ویمبلدون پس از دهه 1970 میلادی انتخاب کرده است یک سایت در غرب ویرجینیا به انجام آن 2020 فصل با توجه به افراد آشنا با لیگ برنامه. World TeamTennis طرح به مرحله یک هفته سه فصل شامل نه تیم از تاریخ 12 اوت. 1 در Greenbrier رفت و آمد مکرر در White Sulphur Springs, W. Va., با توجه به منابع.

فوتبال: رئیس جمهور اسپانیا لالیگا گفت: این رقابت ها می تواند راه اندازی مجدد در اوایل ژوئن 11 با سویل دربی بین سویا و رئال بتیس.

WNBA: لیگ و اتحادیه بازیکنان تصمیم گرفت که تیم باید خود را دریافت فهرست اسامی تحت حقوق و دستمزد کلاه سه شنبه به طوری که بازیکن می تواند شروع به گرفتن پرداخت ژوئن 1, معنی کاهش باید بدون یک اردوگاه آموزشی. به WNBA به تعویق افتاد May 14 شروع فصل در ماه آوریل به دلیل coronavirus همه گیر است و با تمرکز بر سناریوهای است که اجازه می دهد آن را به بازی این سال است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن