اختصاصی: بررسی چگونه کره شمالی ماهیگیران غارت خارجی آب

صادر شده در: 08/05/2020 - 13:36Modified: 08/05/2020 - 13:36 در این منحصر به فرد 35 دقیقه ای مستند ما در معرض

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

در این منحصر به فرد 35 دقیقه ای مستند ما در معرض عظیم و ناشناخته ماهی قاچاق و عرضه شبکه در اقیانوس آرام است. هر سال یک ناوگان از کره شمالی شبح کشتی ها حمله به آبهای شرق دور روسیه و ژاپن است. از شهر ولادی وستک به کره شمالی از طریق چین به خبرنگار ما النا Volochine بررسی ماهیگیری غیر قانونی شبکه های دنیا پنهانی ترین کشور کره شمالی.

تبلیغات

هر سال در طول فصل صید ماهی مرکب بین ماه های ژوئن و اکتبر هزاران موقت قایق حمله به آبهای انحصاری اقتصادی مناطق ژاپن و روسیه است. این درشت قایق های چوبی ساخته شده از نوک تخته های پوشش داده شده با تار, پلاستیک, پروانه و سنگ به عنوان مجریان متعلق به ناوگان مرموز کره شمالی. رهبر آن کیم جونگ سازمان ملل متحد است گفت: به دستور او مردم را به ماهی بیشتر و بیشتر به تغذیه کشور, فشرده سخت تحریم های بین المللی.

در روسیه و سواحل ساکنان محلی پیدا کردن بیشتر و بیشتر شبح کشتی این رها wrecks. گاهی اوقات آنها حتی بلند کردن اجسام از ماهیگیران از پرتاب توسط دریا. اینجا هیچ کس می داند که چرا کره شمالی "شکارچیان" چهره دریاهای آزاد در قایق ها از زمان دیگری خطر زندگی خود را.

در همین حال فارس از شرق دور روسیه عصبانی هستند. خود را به ماهیگیری است که به شدت تنظیم شده توسط سهمیه اما کره شمالی ناوگان آمدن به بی شرمانه غارت ماهیگیری خود را در منابع مشاهده کامل مقامات. چگونه این ماهیگیری غیر قانونی کانال های سازمان یافته? که آنها را هدایت و کسی که پوشش برای آنها ؟

فروش مجوز ماهیگیری به چین

ما تحقیقات ما را به چین و به ویژه در دندنگ شهر هم مرز با کره شمالی. وجود دارد در نقض تحریم های سازمان ملل کره شمالی عوامل به طور غیر قانونی به فروش مجوز ماهیگیری به قایق از طرف پیونگ یانگ.

اگر کره شمالی می فرستد و آن ماهیگیران به "تجاوز کردن" خارجی در آب های آن به منظور حفظ خود ماهیگیری منابع و فروش آنها را در یک شیب تند قیمت اصلی آن شریک تجاری چین است. با فروش آن ماهیگیری منابع چینی, کره شمالی به دست آوردن درآمد ارز خارجی -- حیاتی برای اقتصاد و چیزی از آن شده است محروم از پس این تحریم ها از 2017.

همانطور که برای چین یک مصرف کننده بزرگ از ماهی و غذاهای دریایی آن خسته است منابع خود را از طریق صید بی رویه و کنترل نشده. هر سال در حدود 2000 چینی trawlers هستند و بنابراین قادر به ماهی در کنار کره شمالی و سواحل با مصونیت از مجازات.

این گزارش اختصاصی است و نتیجه یک ماه طولانی بررسی فیلم برداری در روسیه و چین و کره شمالی. توسط retracing "شکار" شبکه های خبرنگار ما در معرض شبکه های یک اقتصاد زیرزمینی که شامل کشورهای مستقل که در واقع رای به تحریم ها علیه پیونگ یانگ در سازمان ملل متحد.

این نادر مستند میریزد نور در مخفی ترین رژیم در جهان است که دریغ نکنید برای قربانی جمعیت آن برای خود و زنده ماندن است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن