سابق Auburn مربی تیم فوتبال پت رنگ می میرد در 80

College Football Hall of Famer پت رنگ که در زمان بیش از یک منکوب Auburn football برنامه در سال 1981 و تبدی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

College Football Hall of Famer پت رنگ که در زمان بیش از یک منکوب Auburn football برنامه در سال 1981 و تبدیل آن به یک ثانیه قدرت درگذشت دوشنبه. او 80.

لی پزشکی قانونی شهرستان بیل هریس گفت: رنگ درگذشت و در خانقاه مرکز مراقبت در Auburn Ala., از عوارض کلیوی و نارسایی کبد. هریس گفت: رنگ تست مثبت برای coronavirus پس از بستری در بیمارستان برای مشکلات کلیوی شد اما بدون علامت.

زمانی که رنگ آمد به Auburn او ارث برنامه ای است که تا به حال سه برنده فصل قبل شش سال است. در 12 سال او تا به حال یک 99-39-4 ضبط و ببر رتبه بندی شدند در آسوشیتد پرس' Top 10 پنج بار.

رنگ ضبط شد 153-62-5 در 17 سال در Auburn میشیگان و کارولینای شرق. او القاء شد به College Football Hall of Fame در سال 2005.

"من می خواهم برای تشکر از همه مردم از سراسر کشور که پشتیبانی خود را ارائه و تحسین برای پدر گفت:" رنگ را Pat رنگ جونیور "پدر و افتخار خواهد بود و با فروتنی به دانستن در مورد این قریب به اتفاق توسعه."

رنگ مربیگری حرفه ای به پایان رسید در ماه نوامبر سال 1992 زمانی که او استعفا داد و پس از پرداخت-برای-بازی بازی های رسوایی را لرزاند برنامه است.

Auburn بود 5-6 در رنگ اول فصل اما آن را به سرعت تبدیل به اطراف. در سال 1982 ببر شد 9-3 و آلاباما را شکست و برای اولین بار در 10 سال.

توسط فصل آینده Auburn بود در بالا در ثانیه — لیگ تحت سلطه برای بیش از دو دهه توسط خرس برایانت و متقابل دولت رقیب Alabama.

بیش از هفت سال آینده وجود خواهد داشت سه ثانیه عناوین از 1987-89 و یک میزبان از جوایز فردی برای بازیکنان خود را. در حال اجرا پشت Bo Jackson برنده Heisman جایزه در سال 1985 دفاعی lineman تریسی چوب زیر گهواره در زمان خانه Outland و لومباردی غنائم در سال 1988 و linebacker Aundray بروس بود شماره 1 انتخاب کنید در سال 1988 پیش نویس است.

در سال 1989 رنگ تحقق رویای دیگری که آلاباما ساخته شده است اولین سفر خود به آبرن. ببر برنده بازی های تاریخی 30-20 پایان آلاباما تلاش برای ثبت ملی و قهرمانی.

Auburn بهترین فرصت برای یک عنوان رسید که از سال 1983 ببر شامل جکسون شد شماره 3 — و در آنجا باقی ماند با وجود برنده شدن کاسه خود را بازی در حالی که Nos. 1 و 2 از دست داد. میامی leapfrogged به بالای AP نظرسنجی پس از یک 31-30 پیروزی بر آن بالا رتبه نبراسکا.

بومی Augusta, Ga., رنگ بازی برای Wally ته در گرجستان از 1958-60. پس از دو فصل بازی در لیگ فوتبال کانادا, او در سمت چپ زمین بازی و رفت و به مربیگری در آلاباما جایی که او مسئول linebackers و استخدام برای برایانت.

رنگ فرود آمد اولین بار او را سر کار مربیگری در سال 1974 گذراندن شش فصل در کارولینای شرق و یکی در وایومینگ قبل از فرود آبرن ،

رنگ است که جان سالم به در او چهار فرزند پت جونیور, دختر خانم, برت و واندا; نه نوه; و شریک زندگی خود را از 18 سال نانسی مک دونالد.

جان Zenor یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن