فاکس نیوز مجموعه ای برای گسترش دسترسی خود را با جدید در خارج از کشور جریان خدمات

صادر شده در تاریخ: 12/08/2020 - 03:52 روپرت مرداک's Fox Corp روز سه شنبه گفت که این شرکت یک سرویس مستقل برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ:

روپرت مرداک's Fox Corp روز سه شنبه گفت که این شرکت یک سرویس مستقل برای کانال های خبری و تجاری خود راه اندازی می کند که تا پایان سال در ۲۰ کشور جهان قابل دسترسی خواهد بود.

تبلیغات

فاکس، که یک شرکت ساده تشکیل شده پس از آن فروش بسیاری از فیلم و تلویزیون خود را عملیات سرگرمی به دیزنی، گفت: سرویس اشتراک جدید شامل محتوای تقاضا از فاکس نیوز و فاکس شبکه کسب و کار.

خدمات بین المللی فاکس نیوز با قیمت 6.99 دلار در ماه در مکزیک در تاریخ 20 اوت و پس از آن اسپانیا، آلمان و بریتانیا در 17 سپتامبر آغاز خواهد شد.

به گزارش واحد رسانه ای فاکس نیوز این شرکت، تا پایان سال در 20 کشور جهان خواهد بود.

جریان خدمات محتوا را از فاکس نیوز ، که شده است بیشتر دیده بان کانال اخبار کابلی در سال های اخیر و مورد علاقه رئیس جمهور دونالد ترامپ ، آنلاین بدون نیاز به اشتراک کابل ی یا ماهواره ای ارائه دهد.

این سرویس در چندین پلتفرم شامل آیفون، اندروید، اپل تی وی و تلویزیون اندروید در دسترس خواهد بود، با آمازون فایرفاکس تی وی و روکو انتظار می رفت که بعداً هم در این برنامه قرار گرفته باشد.

این حرکت در میان قطبی شدن مخاطبان خبری در آمریکا در سال های اخیر اتفاق می اندازد، و بسیاری از محافظه کاران به فاکس و دیگران به رقبای سی ان ان و ام اس ان بی سی روی می آورد.

مردوک، رسانه مغول 89 ساله، رئیس شرکت فاکس باقی مانده است، با پسرش لاکلان به عنوان رئیس اجرایی خدمت می کند. خانواده همچنین به طور جداگانه کنترل نیوز کورپ است که شامل وال استریت ژورنال و رسانه ها در بریتانیا و استرالیا می شود.

فاکس آخرین در یک خط از شرکت های رسانه ای به نوبه خود به جریان برای رسیدن به گسترده تر، مخاطبان جهانی و بینندگان بدون پرداخت بسته های تلویزیونی است. سرویس مشابهی در دسترس مخاطبان آمریکا است که به نام فاکس ملت شناخته می شوند.

مرداک ها سال گذشته با فروش استودیوهای فاکس قرن بیست و یکم و کانال های کابلی خود به دیزنی، در حالی که شبکه پخش فاکس و کانال های خبری را حفظ می کرد، قراردادی را به پایان می راند.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن