هوستون تاپ شیکاگو به نفع خود NWSL چالش جام

سوفی اشمیت به ثمر رساند در اوایل پنالتی و شیا داماد اضافه شده یک توقف زمان هدف به هوستون داش 2-0 پیروزی بی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

سوفی اشمیت به ثمر رساند در اوایل پنالتی و شیا داماد اضافه شده یک توقف زمان هدف به هوستون داش 2-0 پیروزی بیش از شیکاگو ستاره های قرمز در زنان ملی فوتبال در لیگ چالش نهایی جام حذفی در سندی یوتا در روز یکشنبه.

این مسابقات بود NWSL را راه اندازی مجدد پس از فصل به طور منظم بود تعطیل با شیوع کروناویروس. هوستون در آن سال هفتم در لیگ برتر هرگز قبلا ساخته شده برگشتی.

"شن و عزم و شجاعت من می تواند استفاده از تمام آن کلمات کلیشه اما آنها در واقع به معنی چیزی است که در تیم ما" یوتا به جلو راشل دالی گفت. "پس از هر postgame من بگو: هیچ چیز ما می شکند, دایره, و اگر هر چیزی که ما می شکند, دایره, ما را از دست بدهند.' امروز هیچ چیز شکست ما دایره."

ستاره قرمز رفت و به NWSL بازی مسابقات قهرمانی فصل گذشته شد اما روت 4-0 توسط کارولینای شمالی شجاعت.

هوستون شد و تهاجمی از شروع. Kristie Mewis بود در اجرا هنگامی که او خراب توسط Kayla Sharples برای داش ضربه پنالتی. اشمیت میخ PK در دقیقه پنجم. این مسابقات اولین ضربه پنالتی در قوانین و مقررات.

این NWSL اول ورزش حرفه ای لیگ برتر به بازگشت در ایالات متحده است. هشت نفر از این لیگ نه تیم شده اند منزوی در ایالت یوتا برای مدت زمان از مسابقات که در آغاز ماه ژوئن 27.

لیگ نهم تیم اورلاندو غرور انصراف در مدت کوتاهی قبل از شروع به دلیل مثبت coronavirus آزمون. اما وجود دارد هیچ آزمون مثبت در اصطلاح حباب در ایالت یوتا برای مدت زمان از این رویداد.

MLS: در MLS برگشت مسابقات نزدیک اورلاندو عیسی مدینه به ثمر رساند در دقیقه پنجم به New York City FC رفتن در آن 3-1 برنده بیش از تورنتو در دور-از-16 بازی. Sporting Kansas City مواجه ونکوور در اواخر بازی یکشنبه شب.

لیگ برتر: منچستر یونایتد را شکست داد 2-0 لستر و, و چلسی در صدر ولورهمپتون 2-0 اجازه می دهد برندگان واجد شرایط برای لیگ قهرمانان به لیگ برتر انگلیس فصل به طور منظم به پایان رسید. بورنموث و واتفورد تنزل شد برای پایان دادن به پنج سال باقی می ماند در پرواز بالا.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن