فرانسه باعث می شود Covid-19 تست واجب برای مسافران از 16 کشور

صادر شده در: 01/08/2020 - 18:31 مسافران ورود به فرانسه از 16 کشور که در آن coronavirus در گردش است به طور گس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 مرداد 1399

صادر شده در:

مسافران ورود به فرانسه از 16 کشور که در آن coronavirus در گردش است به طور گسترده ای در حال حاضر باید تحت ویروس آزمون به محض ورود در فرودگاه ها و بنادر.

تبلیغات

نخست وزیر فرانسه ژان کستکس اعلام کرد در ماه گذشته که آزمون مورد نیاز خواهد بود شروع Aug. 1 برای مسافران فرانسه است که اجازه می دهد از یک لیست از مورد تایید کشورهای مگر اینکه آنها در حال حاضر اثبات یک تست منفی انجام می شود ظرف مدت 72 ساعت از حرکت خود را.

کسانی که تست مثبت در فرانسه به عنوان روز باید قرنطینه برای 14 روز.

فرانسه ندارد و اجازه کلی سفر به و از 16 کشور که شامل ایالات متحده و برزیل است. نیاز به تست بنابراین تنها به مردم وارد کردن تحت شرایط محدود: شهروندان فرانسوی که در این کشور یا شهروندان این کشورها با تاسیس اقامت در فرانسه.

دانیل دادگاه مورد آزمایش قرار گرفت در Paris-Charles de Gaulle Airport پس از آمدن از Riviera فرانسه شهر خوب است. او اذعان کرد دوست داشتن را تجربه کنند.

"این بسیار سریع اما من باید بگویم که آن را بسیار لذت بخش نیست," او گفت:. "اما ما باید آن را انجام دهد."

یکی دیگر از مسافران که آزمایش خود را پس از فرود در پاریس' اصلی فرودگاه نادیا Vusik بلاروس گفت: او فکر سیاست جدید ساخته شده حس.

"این است که قطعا لازم است و من خوشحال هستم که در فرانسه آن را ممکن است برای انجام حق در اینجا. آن را بسیار مناسب," او گفت:.

فرانسه مقامات بهداشتی می گویند تعداد روزانه تایید COVID-19 موارد شروع به پریدن کرد در سرزمین اصلی فرانسه در هفته های اخیر. دولت در حال حاضر ساخته شده ماسک-پوشیدن اجباری در تمام فضاهای عمومی.

فرانسه تا به حال بیش از 225,000 تایید عفونت و بیش از 30,200 ویروس های مربوط به مرگ و میر با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز اما کارشناسان می گویند همه اعداد در همه گیر هستند و خیلی کم به دلایل مختلف از جمله محدود تست و موارد از دست رفته.

دولت فرانسه تا کنون حکومت تحمیل دیگر در سراسر کشور مستند پس از یک است که به ارمغان آورد و کشور را به یک وقفه نزدیک به دو ماه بین ماه های مارس و آوریل.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن