فرانسه گزارش می دهد رکورد روزانه Covid-19 مورد نزدیک به 9،000

صادر شده در تاریخ: 04/09/2020 - 20:07 سازمان بهداشت و درمان این کشور روز جمعه اعلام کرد فرانسه در طول ۲۴ ساعت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 04/09/2020 - 20:07

سازمان بهداشت و درمان این کشور روز جمعه اعلام کرد فرانسه در طول ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۹ هزار مورد جدید ویروس کرونا را به ثبت رسید که بالاترین رقم روزانه از زمان همه گیر شدن این کشور در ماه مارس است.

تبلیغات
ادامه

در مجموع 8975 گزارش عفونت Covid-19 از پنجشنبه تا جمعه در حالی صورت گرفت که مقامات افزایش کاپیتان آزمایش در سراسر کشور، اما caseload هنوز هم به شدت بالاتر از 7،000 به طور متوسط دیده می شود در روزهای اخیر بود.

علاوه بر این، 53 خوشه شیوع جدید گزارش شد، و 46 بیمار در مراقبت های ویژه قرار گرفتند و مجموع فعلی را به 473 نفر رسید.

به گزارش سازمان بهداشت و درمان سانته پوبلیف فرانسه که روز پنجشنبه بار دیگر نسبت به افزایش «نمایی» موارد جدید هشدار داد، فرانسه 30 هزار و 661 مرگ کروناویروس را به ثبت رسانده است.

گفته می شود نرخ "R" انتقال ویروسی در 1.3 در سراسر کشور باقی می ماند، به این معنی که 10 فرد آلوده به طور متوسط 13 نفر دیگر را آلوده می کنند.

در حالی که بیش از 90 درصد از موارد کشنده شامل افراد بالای 65، "انتقال است که عمدتا در میان بزرگسالان جوان"، Sante Publique گفت.

ماسک در پاریس، افزایش آزمایش

تازه ترين آمار در حالی صورت می گیرد که وزارت آموزش و پرورش فرانسه روز جمعه گفت ۲۲ مدرسه در سراسر فرانسه و سرزمين های برون مرزی آن به دليل شيوع کاويد-۱۹، درست چند روز پس از بازگشت حدود ۱۲ ميليون دانش آموز به مدرسه در اوائل هفته جاری، بسته شده اند.

پاریس و دیگر شهرها نیاز به ماسک صورت را در تمام مناطق عمومی از جمله برای کودکان بالای ۱۱ سالی که این هفته به مدرسه بازگشتند، آغاز کرده اند.

اما ساکنان برخی شهرها عقب رانده شده اند، به دنبال قوانین ماسک آسان شده در عموم، به عنوان مثال در شب یا در مناطقی که جمعیت به طور کلی جمع نمی شوند.

روز جمعه دادگاهی در شهر لیون در جنوب شرقی به مقامات دستور داد قوانین را نرم کنند تا «شرایط محلی» را در نظر بگیرند، هر چند در حال حاضر شرط سختگیرانه همچنان در حال اجرا باقی مانده است.

در فرانسه هر کسی می تواند به صورت رایگان و معمولاً بدون قرار ملاقات به آزمون Covid-19 دسترسی داشته باشد. با این حال سایت های تست در پاریس شده اند با زمان انتظار طولانی در این هفته dogged, با holidaymakers بازگشت به خانه پس از تعطیلات تابستانی در ماه های ژوئیه و اوت.

(فرانسه 24 با خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن