فرانسه کاباره ملکه Zizi Jeanmaire درگذشت 96

صادر شده در: 17/07/2020 - 14:38 فرانسوی, رقصنده و خواننده Zizi Jeanmaire, یک, یاد, کاباره showgirl که فضل و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسوی, رقصنده و خواننده Zizi Jeanmaire, یک, یاد, کاباره showgirl که فضل و زرق و برق جشن گرفته شد و فیلم در سراسر جهان درگذشت جمعه در سوئیس در سن 96 خانواده او به خبرگزاری فرانسه گفت.

تبلیغات

"مادر من گذشت مسالمت آمیز شب گذشته در خانه اش در Tolechenaz" یک شهر هم مرز با دریاچه ژنو دخترش ولنتاین Petit گفته با تلفن.

Jeanmaire ستاره دار در باله, کاباره های فیلم های موزیکال, فیلم و مخلوط کردن سبک اما هرگز به خطر انداختن روی ظلم از آموزش کلاسیک.

بسیاری از نقش خود ایجاد شد توسط شوهرش رولاند Petit مشهور طراح رقص که فوت در سال 2011.

این او بود که منجر عملکرد در پتیت را تفسیر مدرن از "کارمن" در سال 1949 و به ویژه کوتاه-cropped مدل موهای که شد او علامت تجاری از ویژگی های است که راه اندازی شده او را به کانون توجه است.

از تولید باعث احساس زمانی که آن را انجام شده در پاریس و لندن و نیویورک.

Jeanmaire و خرده ملاقات در سال 1933 زمانی که آنها در اطراف و نه ساله و دانش آموزان در پاریس, اپرا باله. آنها در سال 1954 ازدواج کرده بود و یک دختر.

"آنها شد قدرت زن و شوهر از شصت پاریس زندگی فرهنگی پوشیدن Yves Saint Laurent و همکاری با اندی وارهول," تلگراف نوشت: در یک اگهی از پتیت.

Jeanmaire متولد شد و در پاریس در 29 آوریل 1924 او نام واقعی رنه Marcelle Jeanmaire. نام مستعار خود را گزارش شده است که ریشه در دوران کودکی او تلفظ "دوشنبه zizi" به صورت "دوشنبه عیسی" من (عیسی).

او چپ اپرای پاریس رقص باله در 19 گفت: او می خواست برای دیدن جهان و در نهایت ساخت راه خود را به هالیوود و نیویورک.

او پیشرو در فیلم نقش بودند در 1950s از جمله در هالیوود موسیقی "هانس کریستین اندرسن" (1952) در مورد زندگی در دانمارک قصه گو و "هر چیزی می رود" (1956) با بازی بینگ کرازبی.

او پیروزی در پاریس' الحمرا سالن موسیقی در سال 1961 با عملکرد "دوشنبه Truc en Plumes" -- او افسانه ای لباس بزرگ و صورتی پر شتر مرغ طراحی شده توسط Saint Laurent-و در سال 1966 رقصید در کنار رودولف Nureyev برای این نسخه از فیلم خرده باله "Le Jeune Homme et la Mort" (مرد جوان و مرگ).

Saint Laurent که او را برای 40 سال یک بار گفت که او "تنها تا به حال به راه رفتن بر روی صحنه برای همه چیز را به زندگی با آتش و شعله های آتش."

آب بندی جای خود را در ستاره شدن یک مرجع در باز کردن خط پیتر زاراشتت نام انداختن کلاسیک "که در آن شما به دوست داشتنی من" (1969) که می گوید: "صحبت شما مثل مارلین دیتریش و رقص مانند Zizi Jeanmaire."

مراسم های عمومی را به افتخار او برگزار خواهد شد در ماه سپتامبر دخترش گفت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب