فرانسه نخست وزیر جدید پاکستان کمک برای Covid 19-ضربه گویان فرانسه

صادر شده در: 13/07/2020 - 07:41اصلاح شده با: 13/07/2020 - 07:42 به عنوان ویروس شماره افزایش می یابد در گویان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده با:

به عنوان ویروس شماره افزایش می یابد در گویان فرانسه, فرانسه, نخست وزیر جدید سفر روز شنبه به جنوب قلمرو آمریکا و وعده داده شده به چشم پوشی از آن رنج می برند.

تبلیغات

گویان فرانسه که در مرز برزیل و در حال حاضر حساب برای حدود یک چهارم از جدید روزانه موارد گزارش شده در تمام فرانسه هر چند کمتر از 0.5 درصد از جمعیت فرانسه. بیش از یک چهارم از آزمون در گویان فرانسه مثبت بوده است در هفته های اخیر با توجه به بهداشت عمومی سازمان آمار.

در غیر منتظره ای در مسافت های طولانی سفر فقط یک هفته پس از او پیوست و دولت فرانسه نخست وزیر فرانسه کستکس و دیگر مقامات بالا در بازدید از یک بیمارستان صحرایی راه اندازی برای کمک به رسیدگی به ویروس بیماران توزیع مواد غذایی مرکز و یک ویروس بحران مرکز.

مازاد بیماران پرواز به مارتینیک

"حضور ما شهادت به حمایت از کل دولت: در این مصیبت ما را نمی خواهد ترک هر کسی در کنار جاده" کستکس توییتی از سفر.

دولت فرستاده است در پزشکان و ارتش پرواز بيماران به جزیره کارائیب از مارتینیک, برای از بین بردن بسته گویان فرانسه بیمارستان.

اما کستکس نمی علنا اعلام هر گونه خاص کمک های جدید در طول یک روز سفر و دیدار نیست به طور مستقیم با خاک را قفل شده است-پایین جمعیت اعطا به جای پزشکی کارگران کمک کارگران و مقامات محلی است.

این ویروس به برجسته نابرابری که به مدت طولانی گرفتار سرزمین مانند گویان فرانسه یک مستعمره سابق که در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از فرانسه و با استفاده از ارز یورو. برخی از 60 درصد از جمعیت آن زندگی زیر فرانسه سطح فقر و مقامات محلی و فعالان زاری بزرگ swathes از خاک و بدون مراقبت های پزشکی و کمبود متخصصان پزشکی.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن