در فرانسه به سر می برند مراکز برای کارگران مهاجر به نوبه خود مرگبار در طول همه گیر

تبدیل شدن به یک ناظر Covid-19 در حال حاضر به کشته شدن دو نفر در یک تنگ مرکز برای کارگران مهاجر اجرا توس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399
Covid-19 در حال حاضر به کشته شدن دو نفر در یک تنگ مرکز برای کارگران مهاجر اجرا توسط فرانسه نیمه عمومی شرکت Adoma در حومه پاریس. باقی مانده ساکنان به خارج از فرانسه 24 ناظران برجسته خود را وحشتناک شرایط زندگی. آنها به شدت در تلاش برای منزوی کردن خود در اتاق کوچک که اندازه گیری 7m2 اما هنوز هم مجبور به به اشتراک گذاری آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی با همسایگان خود.

یک گروه از ساکنان و فعالان فیلم برداری یک سری از ویدئوها در مارس 10 به سند وحشتناک شرایط زندگی در یک مرکز برای کارگران مهاجر در لزولی واقع در Essonne گروه در نزدیکی پاریس.

بسیاری از تصاویر نشان می دهد که به اشتراک گذاشته شده است توسط 18 نفر و شمار بسیار زیاد خطر انتقال بيماري در طول Covid-19 بیماری همه گیر.

مرکز واقع شده است در حدود 30 کیلومتر به سمت جنوب پاریس. آن 325 اتاق خانه هر دو کارگران مهاجر و پناهجویان.

هنگامی که این مرکز ساخته شده بود در سال 1973 قرار بود آن را شامل 163 اتاق هر یک از اندازه گیری 14m2. در پایان این اتاق در نیمه قطع شد. آنها در حال حاضر اندازه گیری حدود 7 m2 و اجاره حدود €300 در هر ماه.

این مرکز اجرا شده توسط Adoma نیمه عمومی شرکت. که به معنی آن است که بخشی متعلق به دولت فرانسه و Caisse Dépôts یک بخش عمومی موسسه مالی است که اغلب به نام "سرمایه گذاری بازو" از دولت فرانسه.

این تصویر نشان می دهد که یکی از گروه آشپزخانه است که به اشتراک گذاشته شده توسط 18 ساکنان در مرکز. برخی از آشپزخانه را تبدیل به حتی بیشتر به سر می برند به عنوان افراد بی خانمان نقل مکان کرده اند, به عنوان نشان داده شده در ویدئو بالا.

"سیاه شدن دیوار روسپی ساس و نمایندگی"

چهل و سه ساله عیسی Dambele آمد به فرانسه از مالی 15 سال پیش. او شده است زندگی در این مرکز از سال 2008. Dambele که با این نسخهها کار به عنوان یک زباله جمع آوری اولین تماس FRANCE 24 ناظران تیم در ماه فوریه در مورد شرایط بد زندگی ساکنان پایدار و رو به رشد خود را ترور به عنوان Covid-19 گسترش:
 
من هرگز راحت در این مرکز بین dirtiness و impoliteness نمایندگی و اشکالات تخت. من اغلب خودم را در یک وضعیت بحران, بدون منابع و یا هر نوع کمک. من تا به حال به دست کشیدن بر همسایه درب برای یک بیت از شکر برای من و قهوه و کمی روغن برای پخت و پز و یا یک بیت از صابون.

وجود دارد که افراد جوان از نزدیک پروژه های که می آیند و فروش مواد مخدر در راه پله. اگر ما از آنها بخواهید به ترک تن می شود. این مشترک برای دریافت تهدید به مرگ و یا چاقو علامت بر روی درب خود را.

ساختمان مدیران که برای Adoma سعی کنید به خلاص شدن از شر نمایندگی ولی این غیر ممکن است. به عنوان به زودی به عنوان پلیس را در اینجا دریافت آنها فرار و رفتن و پنهان در یکی از اتاق ها.


این یک screengrab از یک ویدیو و فیلم برداری توسط ما ناظر در مارس سال 2020 است. این نشان می دهد که یکی از راه پله پوشش داده شده با درب بطری ته سیگار و ناشناس مایعات. ما ناظر می گوید که ظروف سرباز یا مسافر باقی مانده بود توسط فروشندگان و اقلیتی از ساکنان.
 
"ما سعی می کنید به بقیه بنابراین ما می تواند به کار برود. ما اغلب خسته کننده شغل"
 
برخی از دیوارها سیاه از یک مخلوط از تف و ادرار و قهوه. وجود دارد نیجریه, روسپی که استفاده از این اتاق به مشتریان در تعطیلات آخر هفته. و در میان تمام است که وجود دارد در حال افرادی مثل من که در حال تلاش برای یک زندگی عادی تلاش برای بقیه بنابراین ما می توانید رفتن به کار هر روز و اغلب در شغل خسته کننده.
یکی از سیاه شدن دیوار در Ullis مهاجر مرکز به عنوان عکس در آوریل سال 2020 توسط فعال لامینه Sidibe.
 
این یک مکان خطرناک برای سلامت ما است. زمانی که من فکر می کنم در مورد Chibanis شده اند که زندگی در این مکان برای 35 یا 40 سال من لرزد [یادداشت سردبیر: Chibanis در حال کارگران مهاجر که به فرانسه پس از جنگ جهانی دوم از الجزایر, مراکش, تونس, مالی و سنگال. امروز بسیاری از آنها در حال حاضر بازنشسته شد اما باقی می ماند هر دو ضعیف و جدا شده و اغلب هنوز هم زندگی می کنند در این مراکز.]

زمانی که Covid-19 ضربه من متوجه این امر می تواند غیر ممکن است برای تمرین مستند در مرکز. آن را پر ازدحام و عدم وجود بهداشت. شما باید برای به اشتراک گذاشتن حمام و سرویس بهداشتی با 17 ساکنان دیگر در طبقه خود. در اواسط ماه مارس, من تصمیم به ترک مرکز و رفت و به رفتن و ماندن با دوست دختر من.


پس Dambele چپ مرکز دو ساکنان درگذشت Covid-19. هر دو نفر بیش از 70 و هر دو در بیمارستان درگذشت با توجه به Adoma. یک سوم سالمندان مرد مرده پیدا شد در اتاق خود در طول این مستند هر چند مرگ او به احتمال زیاد تا به حال هیچ چیزی برای انجام با Covid-19. هشت نفر دیگر نشان داده اند که علائم ویروس و چهار نفر از کسانی که مردم باید در بیمارستان بستری شده است.

"این افراد به سمت چپ در یک محل که در آن سلول غیر ممکن است"

لامینه Sidibe رئیس جمهور آسته (یک سازمان که نام ترجمه به انجمن همبستگی با مهاجران) در لزولی است که در تلاش برای دفاع از حقوق بشر از مردم زندگی در مرکز. سال پیش Sidibe شد و در آنجا سکونت خود را.
 
با این مرگ و میر و hospitalisations ما مطمئن هستیم که این ویروس در گردش است که در این مراکز. و در عین حال این گاهی اوقات بسیار آسیب پذیر نفر سمت چپ در یک محل که در آن غیر ممکن است به عمل خود انزوای اجتماعی یا فاصله. در ابتدای این بحران هشدار داده بودم هر دو سیاستمداران و همچنین مرکز مدیریت. Adoma به من گفت که اقدامات احتیاطی گرفته شده بود. در مواجهه با این استثنایی بحران و بهداشتی بالقوه رسوایی من فکر کردم که آنها مصرف استثنایی اقدامات است. اما این اقدامات را گرفته نشده و ما تا به حال مرگ.

این مرکز است که دیگر مناسب برای هدف. برای این کار باید اعلام ناامن و غیر بهداشتی و یک ساختمان جدید باید ساخته شود به طوری که این ساکنان می توانید زندگی در مسکن مناسب و معقول. به دام انداختن مرد در یک اتاق که اقدامات 7m2 است مانند زندگی در یک قفس. آن را غیر انسانی.


"من می توانید آن را لمس با دو انگشت [یادداشت سردبیر: این دیوار در طرف مقابل از اتاق], 7m2 بدتر از زندان می گوید:" یکی از ساکنان این فیلم از آوریل 10. در یک زندان در فرانسه متوسط اندازه سلول است 9m2.
 
Adoma می گوید که مهم ترین مراحل در حال حاضر گرفته شده است

کریستف روسل که مدیر برای Adoma مراکز Essonne وزارت می گوید که اقدامات مهم در حال حاضر گرفته شده است. روسل می گوید آنها به تمیز درب دستگیره و سوئیچ نوری قرار داده تا پوستر و سعی در بالا بردن سطح آگاهی. او می گوید آنها شده است چک کردن در در افراد آسیب پذیر از طریق تلفن. او همچنین می گوید که هر کسی که گزارش علائم منتقل شده به بیمارستان و یا ویژه مسکن می باشد برای کسانی که با Covid-19. او می گوید که 12 نفر مورد آزمایش قرار گرفتند برای این ویروس در اواخر ماه مارس و سه نفر از کسانی که موارد مثبت بودند. بیشتر از 25 نفر را برای تست در آوریل 15.

"خانواده زندگی می کنند در این اتاق کوچک"

این Youssef Nazario انجمن شده است با ارائه وعده های غذایی و مواد غذایی به مردم در این مهاجر مراکز. سازمان هماهنگ کننده Youssef Naggaou صحبت به فرانسه 24 ناظران تیم.
"ما در حال راه اندازی یک درخواست برای کمک های مالی برای برخی از مردم زندگی در Adoma مرکز که در حال مبارزه برای دریافت به اندازه کافی به غذا خوردن. آنها نیاز به برنج ماکارونی و روغن و کنسرو سبزیجات و شکر" گروه ارسال شده در Facebook در آوریل 14 قبل از رفتن به توزیع مواد غذایی (به عنوان نشان داده شده در ویدئو بالا).
 
آنچه واقعا به من زده است که 10 سال-کودک قدیمی که من اغلب بازی با کودکان از محله است. وقتی که من رفتم به مرکز متوجه شدم که او از زندگی با خانواده اش وجود دارد. باید آن را بسیار دشوار است برای تمام اعضای خانواده به زندگی می کنند در یکی از این اتاق. اما آن است که یا و یا خیابان...

در سال 2012 سوسیالیستی عضو مجلس مود Olivier خطاب به شورای ملی در مورد این استقرار که او گفت: "ساکنان آن مجبور به تحمل ننگین ترین شرایط زندگی".
این عکس نشان می دهد یک در مرکز. عکس گرفته شده بود در آوریل سال 2020 توسط لامینه Sibide

Adoma است اجاره اتاق که کوچکتر از 9m2 حداقل مجاز برای تبلیغات خصوصی اجاره, اما استاندارد به نظر نمی رسد که به آنها اعمال می شود.

"این 9m2 قانون صدق نمی کند به مراکز مانند این. حقوقی سابقه اعلام کرده لذت بردن و استفاده از زمینه های مشترک باید در نظر گرفته شود به عنوان به خوبی. اما تعهد به ارائه مسکن مناسب و معقول نیست که سازش ایمنی و سلامت ساکنان باقی مانده است می گوید:" Agathe سلست متخصص در قانون مهاجرت.

"وجود دارد یک مرکز با اتاق که اندازه گیری 4.5 m2 در ارگنتویل"

مایکل Hoare رئیس جمهور یک گروه به نام جمعی برای آینده فیرس (سالن انتظار است کلمه فرانسوی برای کارگران مهاجر خوابگاه مثل این یکی). در فرانسه به نام Collectif پور l'avenir des فیرس (COPAF). Hoare می گوید که آنچه اتفاق می افتد در لزولی است به دور از یک مورد جدا:
 
در ارگنتویل (که 15 کیلومتر در شمال غربی پاریس) وجود دارد یک مرکز با اتاق که اندازه گیری 4.5m2 اما این مرکز از بین رفته و جایگزین شده است.

این روش معمول به ریز ریز کردن اتاق در دو, به ویژه هنگامی که آن را به مسکن مهاجرانی که به بازسازی فرانسه پس از جنگ. اما در آن زمان این ساختمان در نظر گرفته شد فضاهای به صورت گروهی زندگی می کنند. وجود یک میز در یک اتاق تفریح و سرگرمی و کافه تریا ، همه ساخته شده است که شرایط زندگی قابل تحمل تر. اما همه از آن ناپدید شده به دلایل امنیتی. این مراکز ساخته شد مشکل در محلات وجود دارد و اغلب مشکلات با چمباتمه ،


"نه به زندان-فیرس" می خواند این بنر آویزان در مقابل Riquet سالن انتظار و یا کارگران مهاجر اقامت در پاریس 19th, arrondissement. (عکس: آرشیو COPAF, 2017).
 
Covid-19 تبدیل کرده است این فضا از بسیار دشوار است برای زندگی به کاملا خطرناک است. خوشبختانه در زمان حاضر ما را دیده اند هر کشتار در این مراکز است که ما در حال نگه داشتن چشم در. با وجود اینکه مراکز است که تا به حال دو یا سه مرگ و میر ناشی از ویروس است. مشکل این است که این مراکز مهم توجه بسیار زیاد مقرون به صرفه کمبود مسکن وجود دارد که در فرانسه به ویژه در شهرهای بزرگ است که در آن فوق العاده سخت برای دسترسی به مسکن مقرون به صرفه.

Adoma اجرا می شود حدود نیمی از این مراکز برای کارگران مهاجر در فرانسه. در مه 14, آن گزارش شده است که وجود داشته است 36 و میر ناشی از Covid-19 در آن مراکز.
 
غیر ممکن است برای بازسازی این مرکز در لزولی

هر کس در مصاحبه با فرانس 24 می گوید: زمان Adoma مرکز در لزولی غیر ممکن است برای نوسازی و باید تخریب شود. در جای خود آنها می گویند یک مناسب و معقول ساختمان است که به کد باید ساخته شود و که آن را باید شامل استودیو فردی که حداقل 15m 2.

فرانسه 24 ناظران تیم صحبت کرد به لزولی مستقل شهردار فرانسوا Marhuenda که گفت که یک ساختمان جدید حاوی 160 فضاهای باید در سایت ساخته شده و یک دوم ساختمان ارائه بیشتر 165 فضاهای باید ساخته شده در منطقه های مختلف به طوری که برای "کاهش بار بر روی یک محله در مواجهه با بسیاری از چالش ها".

"هنگامی که ما صحبت کردن با همسایه جوامع در مورد قرار دادن یک ساختمان با 165 فضاهای بحث و غرفه" او گفت:. "دولت است که می تواند صدای خود را مشت روی میز به ما کمک نمی کند در تمام."

ساختمان شامل مهاجر مرکز است نه داستان بلند و واقع شده است در لبه غربی سه ماهه یک مبارزه کم درآمد جامعه در لزولی. (عکس: لامینه Sibide)

کریستف روسل مدیر برای Adoma مهاجر مراکز در Essonne می گوید که او نا امید شده توسط تردیدی ابراز شده توسط مردم در شهرهای همسایه:
 
ما شده ایم در تلاش برای 23 سال گذشته. زمانی که به کسی ارائه یک پروژه برای یک مهاجر مرکز به ساکنان یک محله مردم تقریبا همیشه واکنش نشان می دهند به شدت و شهرستانها ، بنابراین ما گیر کرده و این وضعیت در drags. ما نمی توانیم پیدا کردن سایت های دیگر و مردم در لزولی گیر زندگی در این شرایط است. ما امیدواریم که سلامت فعلی بحران خواهد شد در نتیجه به طور کلی افزایش آگاهی است. این نوع از مرکز است و دیگر قابل دوام.

اما برای ساکنان این تنش بین دولت شهر اصلا توجیه خود را از شرایط بد زندگی.

"هر سال آنها به ما بگویید, 'نگران نباشید. ساختمان جدید در حال آمدن است, آن خواهید بود در این سال!' من شنیده ام که در 12 سال گذشته. من واقعا بیمار از آن. Adoma نیاز به اقدام گویی از این مرکز و امور را به دست خود" Dambele گفت.

مقاله توسط Liselotte Mas.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن