مقامات فرانسوی باز کردن آتش سوزی رسیدگی به نانت کلیسای جامع آتش

صادر شده در: 18/07/2020 - 09:30 آتش سوزی در سه مکان در کلیسای جامع گوتیک از نانت در غرب فرانسه روز شنبه از ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 تیر 1399

صادر شده در:

آتش سوزی در سه مکان در کلیسای جامع گوتیک از نانت در غرب فرانسه روز شنبه از بین بردن پنجره های شیشه ای رنگی و بزرگ اندام و جرقه یک آتش سوزی بررسی است.

تبلیغات

کاتولیک مقامات سوگواری از دست دادن بی بها آثار باستانی و نقاشی و همچنین قرن 17 ارگان -- یک ستاره جاذبه کلیسای جامع.

منطقه ای رئیس آتش نشانی لوران Ferlay با این حال گفت: آسیب شد و نه قابل مقایسه با سال گذشته ویرانگر آتش سوزی در کلیسای نوتردام کلیسای جامع در پاریس.

رهگذران شاهد شعله های آتش در پشت روزت از کلیسای جامع سنت پیتر و سنت پل و هشدار خدمات اورژانس کمی قبل از 08:00 am (0600 GMT).

حدود 100 آتش نشان با عجله به صحنه و موفق به نجات, ساختار, ساخته شده بین 15 و 19 قرن, Ferlay گفت.

نانت دادستان Pierre Sennes گفت: این آتش سوزی آغاز شده بود در سه مکان مختلف تا تحقیقات قضایی برای آتش سوزی شد و بلافاصله باز می شود.

"هنگامی که ما می رسند در یک محل که در آن یک آتش سوزی صورت گرفته است زمانی که می بینید سه جداگانه آتش شیوع آن یک سوال از حس مشترک شما برای باز کردن یک بررسی" Sennes به خبرگزاری فرانسه گفت.

دادستان گفته محققان تا به حال هیچ نشانه ای از شکستن اما اشاره کرد که یک آتش آغاز شده بود در نزدیکی ارگان در حالی که دو نفر دیگر بودند که در انتهای دیگر از کلیسای جامع.

'غیر قابل تصور از دست دادن'

رسمی کاتولیک پدر فرانسوا Renaud که نظارت کلیسای جامع, بررسی آسیب های با آتش نشانی و گفته است که ارگان کنسول بود "به طور کامل ناپدید شده" توصیف آن به عنوان "غیر قابل تصور از دست دادن".

"کنسول از گروه کر ارگان رفته در دود همراه با مجاور چوبی اصطبل گروه کر. اصلی پنجره های شیشه ای رنگی در پشت بزرگ ارگان باید همه در هم شکسته است."

در حالی که فروغ هنوز هم مواج رئیس امانوئل پاکسازی توییتی برای حمایت از "ما آتش نشانان که مصرف تمام انواع خطرات برای نجات این گوتیک جواهر".

نخست وزیر ژان کستکس بعد از بازرسی آسیب همراه با وزرای کشور و فرهنگ است.

او مجموعه ای از تحقیقات و پس از آن بازسازی به عنوان اولویت و گفت: "دولت نقش عمده ای" در دوم.

ساختمان آخرین آمار آتش سوزی در سال 1972 و سقف آن زمان بیش از 13 سال برای تعمیر.

کلیسای جامع پیشوا پدر هوبرت Champenois گفت: "همه چیز در نظم شب گذشته" و "بسیار نزدیک بازرسی ساخته شده بود قبل از آن بسته شده بود و هر شب."

Ferlay بازی کردن هر گونه مقایسه با سال 1972 فروغ یا با Notre-Dame که آتش در تعمیر در مارس سال گذشته است.

تقویت سقف

خیلی از Notre-Dame سقف و اسکلت چوبی نابود شد آن برج کلیسا فرو ریخت و دود حاوی سمی سرب مذاب billowed به هوا.

کلیسای دیگری در نانت -- کلیسای سنت Donatian و سنت Rogatian -- زده بود توسط یک آتش سوزی در سال 2015 که نابود سه چهارم از سقف آن.

"من می خواهم به استرس است که پس از سال 1972 آتش پشت بام بود دوباره با بتن تقویت" Ferlay گفت.

گذشته از تخریب ارگان دولتی دیگر آیتم های از دست رفته شامل یک نقاشی قرن 19 هنرمند Hippolyte Flandrin و پنجره های شیشه ای رنگی در نما که برخی از آنها شامل مانده از قرن 16 شیشه ای.

وزیر فرهنگ و ارشاد Roselyne Bachelot به نام تخریب Flandrin نقاشی از سنت کلر شفا کور "دردناک از دست دادن".

ارگان مورخ بازگشت به 1621 شده بود و تحت پنج ترميم پس از -- آخرین در سال 1971.

در طول قرن 18 انقلاب دوره مقامات تا به حال می خواستم به ذوب پایین آن برای لوله های قراضه اما ارگ استدلال آن را به جای می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای "انقلاب مراسم" با توجه به مورخ پل Chopelin.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب