مقامات فرانسوی باز تحقیقات جنایی را به نانت کلیسای جامع آتش

صادر شده در: 18/07/2020 - 09:30 مقامات فرانسوی باز تحقیقات جنایی را به یک آتش سوزی بزرگ که شکست در کلیسای جا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

صادر شده در:

مقامات فرانسوی باز تحقیقات جنایی را به یک آتش سوزی بزرگ که شکست در کلیسای جامع در غرب شهر نانت در روز شنبه. شعله منفجر کردن پنجره های شیشه ای رنگی و بزرگ اندام در قرن 15 ساختمان.

تبلیغات

دادستان Pierre Sennes به خبرنگاران گفت: سه آتش سوزی آغاز شده در سایت و مقامات درمان شدند این حادثه به عنوان یک عمل مجرمانه. او به هیچ جزئیات دیگر.

ده ها تن از آتش نشانان به ارمغان آورد و آتش را تحت کنترل پس از چند ساعت. دود شد و هنوز هم بیرون آمدن از گوتیک ساختار عظیم پس از شعله های آتش زودتر فرا گرفته ،

به نانت فروغ می آید فقط بیش از یک سال پس از آتش سوزی بزرگ در نوتردام کلیسای جامع در پاریس که آن را نابود سقف اصلی و منار مخروطی.

آتش محلی رئیس لوران Ferlay به خبرنگاران گفت: 104 آتش نشانان هنوز در این سایت برای اطمینان از این آتش سوزی به طور کامل تحت کنترل است.

آتش شکسته بود پشت grand عضو که به طور کامل نابود شد, او گفت:. پنجره های شیشه ای رنگی در مقابل کلیسای جامع دمیده شد ،

این آسیب شد و به عنوان بد نیست که در ابتدا می ترسید.

"ما در یک Notre-Dame de Paris سناریو. سقف شده است لمس" Ferlay گفت.

این نخستین بار نیست که آتش آسیب دیده کلیسای جامع.

این تا حدی تخریب شده در طول جنگ جهانی دوم در سال 1944 متفقین پس از بمب گذاری. در سال 1972 یک آتش سوزی به طور کامل ویران سقف آن. آن شد و در نهایت بازسازی شده 13 سال بعد از آن با یک اسکلت بتنی جایگزین باستان سقف چوبی.

"آتش از سال 1972 است که در ذهن ما اما در این مرحله این وضعیت قابل مقایسه نیست," نانت شهردار یوهانا رولان به خبرنگاران گفت:.

Cecile Renaud, که با این نسخهها کار در یک نانوایی رو به کلیسای جامع و هشدار آتش خدمات اولیه در روز شنبه گفت: BFM TV, او تا به حال دیده می شود بزرگ شعله های آتش در داخل ساختمان.

"این یک شوک بزرگ. آن را بسیار غم انگیز است."

در سال 2015 یک آتش است که به نظر می رسد باعث شده اند تا کار نوسازی نابود بیشتر از سقف کلیسای دیگری در نانت سنت-Donatien کلیسای.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن