شهروندان فرانسوی' شورای محیط زیست پیشنهاد ساخت "ecocide' غیر قانونی

پس از نه ماه از مذاکرات یک شهروندان شورا توسط رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی برای کشف اقدامات برای کاهش ان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

پس از نه ماه از مذاکرات یک شهروندان شورا توسط رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی برای کشف اقدامات برای کاهش انتشار کربن خواست فرانسه رهبر در روز یکشنبه برای برگزاری همه پرسی در اضافه کردن حفاظت از محیط زیست به قانون اساسی و تخریب طبیعت یک جرم و جنایت است.

تبلیغات

شهروندان کنوانسیون آب و هوا (CCC) ساخته شده از 150 به صورت تصادفی انتخاب اعضای جمعیت فرانسه تاسیس شد به عنوان بخشی از تلاش های دولت برای سرکوب زرد "جلیقه" تظاهرات ضد دولتی که فوران در پاسخ به یک جدید مالیات بر کربن در دیزل.

رئيس جمهور فرانسه در هفته گذشته نشان داد که او را در نظر بگیرید با برگزاری رفراندوم در چندین شورا پیشنهادات با توجه به اعضای خود حاکم La République en Marche حزب (LREM).

اما این شورا را رد کرد و این ایده از یک رفراندوم در اقدامات فردی به غیر از دو: معرفی ایده حفاظت محیط زیست, تنوع زیستی و مبارزه با تغییر آب و هوا به مقدمه ماده 1 از قانون اساسی و استقرار "ecocide" به عنوان یک جرم تحت قانون فرانسه است که شامل مجازات جدی جرائم علیه محیط زیست است.

"قانون اساسی ecocide [هستند] OK برای رفراندوم. دیگر از آن دولت به مسئولیت" گفت: یکی از شرکت کنندگان خلاصه استدلال مطرح شده توسط بسیاری از شرکت کنندگان است.

"همه ما از پیشنهادات بزرگ است. ما را تشویق همه شهروندان ما به آنها را به بالا و مطمئن شوید که سیاستمداران ما کار خود را انجام دهد" گفت: یکی دیگر از شرکت کنندگان Yolande که مانند دیگر اعضای شورا مشخص شد تنها با نام.

پاکسازی خواهد شد دیدار با اعضای شورای در Élysée کاخ در تاریخ 29 ژوئن به بحث در مورد طرح های پیشنهادی.

"پوپولیستی تبدیل'

پارلمان اروپا عضو François-Xavier Bellamy از جناح راست Les Républicains حزب متهم به پاکسازی در روز دوشنبه از "پوپولیستی به نوبه خود" با CCC که او گفت: فاقد هر گونه "مشروعیت" به پیشنهاد اقدامات است که او به عنوان "جلیقه های زرد' کابوس".

"به اعتقاد من رئیس جمهور که هرگز متوقف نمی شود محکوم populists است در روند گرفتن واقعا پوپولیستی به نوبه خود," او گفت: Sud رادیو.

"اتحاد دموکراسی نمایندگی آنقدر بی اعتبار است که ما در حال حاضر فکر می کنم که 150 نفر به صورت تصادفی انتخاب افراد مشغول به کار در یک اتاق بسته هستند به اندازه کافی برای تولید گزاره که واقعا شبیه آنچه در فرانسه مردم می خواهید؟" "من فکر نمی کنم."

فرانسه را, وزیر محیط زیست, انتقال, الیزابت برن که دریافت پیشنهادات از طرف دولت استقبال کمیته "جاه طلبی".

"رئیس جمهور در حال آماده سازی یک ساماندهی اقتصادی است که محیط زیست و فراگیر. کار خود را در قلب پروژه," او گفت: اطمینان آنها را که وجود دارد خواهد بود "هیچ تابوهای" در میان مسائل مورد بحث.

"آن را بی فایده به تصویب قوانین و صدور احکام اگر به قوانین احترام نیست. من بسیار به وضوح به نفع تقویت تحریم ها در برابر آسیب های محیطی و داشتن تخصصی قضات" برن روز دوشنبه گفت:.

"با توجه به زیست محیطی و آب و هوایی اورژانس ما نمی توانیم پاسخ به چالش با اقدامات کوچک," او گفت: در BFMTV. "ما نیاز به اقدامات قوی و به منظور اتخاذ اقدامات قوی ما باید اطمینان حاصل شود که ما به حمایت از" او اضافه شده است.

یک اندازه گیری است که در این شورا اتخاذ نمی شد یک پیشنهاد برای کاهش زمان کار برای فرانسه به مدت چهار روز یا 28 ساعت در هفته. بسیاری از شرکت کنندگان می ترسم که رادیکال گزاره را بی اعتبار کار خود را.

برخی از طرح های در حال انتظار به شکل افکار عمومی از قبیل کاهش سرعت مجاز در بزرگراه ها از 130 به 100 کیلومتر در ساعت که جای تعجب نیست موجب خشم رانندگان انجمن.

چند دیگر اقدامات با هدف کاهش استفاده از خودروهای شخصی از جمله "بهتر تحرک پایدار بسته" مالیات گرفتن به ارائه شده توسط دولت به شرکت هایی که در پوشش هزینه های حمل و نقل کارکنان که رفت و آمد به محل کار با دوچرخه و ماشین-استخر و یا دیگر به اشتراک گذاشته شده خدمات حمل و نقل.

'جاه طلبی و clarlity'

CCC همچنین پیشنهاد تقویت زیست محیطی پاداش-جریمه سیستم مالیات که رانندگان بیشتر به شدت بیشتر CO2 آلودگی وسیله نقلیه خود را ساطع می کند; حمایت دراز مدت اجاره و صفر-بهره وام برای انرژی پاک وسایل نقلیه; و از 2025 ممنوعیت فروش بالا-انتشار وسایل نقلیه و منع گردش وسایل نقلیه آلاینده در مراکز شهر.

اقدامات دیگر شامل قوی تر محدودیت در تبلیغات با ممنوعیت تابلوهای تبلیغاتی شعار محصولات با کربن مانند Suv ها بزرگ; ممنوعیت محصولات کشاورزی اصلاح شده ژنتیکی; مالیات بالاتر بر روی نیتروژن کود و نصف استفاده از آفت کش ها تا سال 2030 و ممنوعیت خطرناک ترین آنهایی که در 2035.

این لیست همچنین پیشنهاد ممنوعیت گرمایش هوای کافه تراس و نگه داشتن فروشگاه چراغ در شب.

Matthieu Orphelin یک نماینده مجلس با LREM حزب ستایش "جاه طلبی" و "وضوح" شورای کار است. "این در حال حاضر به رهبران سیاسی خود را به انجام بخشی از کار ساخت آن اتفاق می افتد" او در بیانیه ای گفت.

صلح سبز مورد ستایش قرار داد این طرح به عنوان یک "گام اول نسبت به لزوم تغییر رادیکال در جوامع ما" در حالی که هشدار که "صرف نمادین پاسخ به کنوانسیون کار خواهد بود و دموکراتیک فاجعه".

پاتریک مارتین, معاون رئیس جمهور از اصلی کارفرمایان سازمان Medef ستایش این شورا را "جدی" کار می کنند اما شانس عدم برآورد هزینه برای این طرح که برخی از او تلقی "شدید".

اعضای CCC به سهم خود اعلام کرد که ایجاد یک انجمن "150" برای پیگیری طرح های پیشنهادی خود را.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن