فرانسه PM کستکس جزئیات Covid-19 پاسخ به بحران در سخنرانی در پارلمان

صادر شده در: 15/07/2020 - 15:09 فرانسه به تازگی منصوب نخست وزیر ژان کستکس است جزئیات برنامه های خود را برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در:

فرانسه به تازگی منصوب نخست وزیر ژان کستکس است جزئیات برنامه های خود را برای پرورش بازیابی از یک کبودی رکود و وصله پینه کردن یک بحث اصلاحات در حقوق بازنشستگی او به عنوان میسازد سیاسی خود نقشه راه در یک آدرس به مجلس شورای ملی در روز چهارشنبه.

تبلیغات

کستکس سخنرانی خود برای اولین بار اصلی آزمون پس از انتصاب خود را در اوایل این ماه می آید یک روز پس از رئیس جمهور امانوئل پاکسازی وعده داده شده به سطح شیب دار تا این کشور Covid-19 بسته نجات و کمک مالی hirings برای جوانان, در یک مصاحبه تلویزیونی مارک روز باستیل.

با وجود میلیاردها یورو متعهد به حداقل رساندن خسارت های اقتصادی ناشی از این ویروس سوال باقی می ماند بیش از چگونه پاکسازی دولت را پرورش بازیابی از رکود اقتصادی انتظار می رود برای از بین بردن صدها نفر از هزاران نفر از شغل.

"بحران تایید کرده است که ما در حال حاضر باید تبدیل به صنعت ما" کستکس گفت: نمایندگان مجلس با تاکید بر این که fallout از این بیماری همه گیر به حال تأکید کرد این کشور بیش از وابستگی به واردات است.

100 میلیارد یورو ($114 میلیارد دلار) بهبود اقتصادی بسته به نورد در جمعه شامل 40 میلیارد یورو برای حمایت از صنعت داخلی و خدمات او گفت امیدوار به "کاهش مالیات است که مانع شرکت ظرفیت های تولیدی."

کستکس اعلام کرد "عظیم" سرمایه گذاری در دولت بودجه تحقیقات در طول دهه آینده به میزان 25 میلیارد یورو است. او گفت: دولت خواهد پمپ پول به صنعت و فن آوری های سبز.

"مبارزه با بیکاری خواهد بود ما اولویت مطلق بیش از 18 ماه آینده," او اضافه شده است.

ورودی لیگ برتر نیز لمس کرد در برنامه ریزی برای آماده سازی فرانسه برای موج دوم ممکن است از coronavirus همه گیر است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 30 ، 000 مردم و نشان دادن نشانه های اولیه تجدید حیات دو ماه پس از این کشور خروج از مستند.

او گفت: فرانسه را تا سطح شیب دار تست و ردیابی تلاش ها و گسترش استفاده از محافظ صورت ماسک یک روز پس از پاکسازی به نام ماسک به اجباری ساخته شده محصور در فضاهای عمومی از اوت 1.

مصاحبه خود را به عنوان یک مدافع از "گفتگوی اجتماعی", کستکس گفت که دعوت از همه کسب و کار و رهبران اتحادیه های کارگری برای مذاکرات در روز جمعه با هدف ایجاد "یک روش و یک جدول زمانی" برای آینده اصلاحات.

در روز سه شنبه گفت: پاکسازی کستکس خواهد ملاقات با رهبران اتحادیه برای مذاکره مجدد جنبه های بحث برانگیز بازنشستگی تعمیرات اساسی که دیدم اتحادیه های مرحله فرانسه طولانی ترین اعتصاب در دهه بیش از زمستان است. رئيس جمهور فرانسه گفت: پیشنهاد اصلاحات مورد نیاز "بازسازی" اما همچنان لازم است.

پاکسازی را انتخاب low-profile کارمند خود را به عنوان نخست وزیر جدید باعث شده است تا جدید انتقاد که رهبر میانه رو است که به دنبال تحکیم قدرت پس از اینکه به طور فزاینده ای تحت الشعاع قرار توسط کستکس محبوب سلف Édouard فیلیپ.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن