از بیروت سابق خواست, زن و شوهر شکایت به دولت رها کردن آنها را از لیست از 'توده proliferators از سلاح های کشتار جمعی,'

در سال 2018 یک هیئت منصفه فدرال تحت تعقیب آنتوان Ajaka و Anni Beurklian به اتهام تخطی از ما صادرات قوانین به ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

در سال 2018 یک هیئت منصفه فدرال تحت تعقیب آنتوان Ajaka و Anni Beurklian به اتهام تخطی از ما صادرات قوانین به اتهام قاچاق بالقوه بمب قطعات به بیروت تامین کننده به دولت سوریه که می خواستم آنها را به صورت مواد منفجره مورد استفاده در برابر سربازان ایالات متحده و متحدانش در افغانستان و عراق است.

پس از مدت دولت رو سفارش در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون جلوگیری از بهره مندی از پتانسیل فروش خانه خود را در درخت عرعر هیل جاده در والتهام - در آن درخواست دادستان گفت: آنها نمی شی به آنها فروش خانه اما خواسته یک قاضی به منظور آن است که حدود 1.2 میلیون دلار درآمد حاصل از رفتن به یک دولت سپردن صندوق و نه به زن و شوهر است. سه ماه بعد وزارت خزانه داری قرار داده و آنها را در آن خصوص تعیین اتباع و مسدود افراد از لیست به عنوان "proliferators از سلاح های کشتار جمعی" یک لیست که از نظر قانونی مانع از شهروندان ایالات متحده را از انجام هر کسب و کار با آنها. این والتهام شهرستان جمع آوری مالیات از "تصرف" مجلس برای عدم پرداخت مالیات است.

اما از بیروت Ajaka و Beurklian در حال مبارزه است. آمریکایی خود وکیل ثبت شده است کت و شلوار در دادگاه فدرال در واشنگتن علیه وزارت خزانه داری درخواست که یک قاضی دستور دولت به آنها را خاموش لیست است که می تواند منجر به آزاد کردن دارایی های خود را در آمریکا از جمله خانه خود را.

در مسئله رابطه خود را با الکترونیکی Katrangi تجارت (EKT) در سوریه-مستقر در شرکت با یک دفتر در بیروت است که در یک دولت ایالات متحده لیستی از سال 2007 از نهادهای آمریکایی ها از نظر قانونی مجاز به انجام کسب و کار با آن اتهام درگیری با ارتش سوریه.

استشهاد واصل به تازگی توسط Homeland Security agent به دنبال تشنج از EKT وب و ایمیل سرور - که EKT حال سرويس رايگان فورشيرد در یک ISP در نیوجرسی - به نمونه هایی از نحوه خواست, زن و شوهر گفته می شود تهیه و حمل تجهیزات به سوریه از طریق EKT از جمله EKT خرید از راه دور-کنترل ماژول ها و سوئیچ ضامن با وجود فدرال ممنوعیت در انجام کسب و کار با شرکت بدون اخذ مجوز از وزارت بازرگانی که دولت می گوید این زن و شوهر هرگز.

Beurklian انجام سفارشات. او اجتناب از اخذ مجوز برای صادرات به EKT نشان می دهد دروغ است که خریدار از ماژول بود E-Move FZ شرکت و حمل و نقل ماژول به دبی. دبی شناخته شده است انتقال نقطه. او حمل سوئیچ به پولو تجارت در لبنان یک شرکت Katranji تاسیس در سال 2013 و به عنوان یک شرکت شل برای EKT. ...

مثال دیگر صورت گرفت و یا در مورد ژوئن 9, 2016. Katranji بود قبلا وظیفه Beurklian با خرید و صادرات 3D پرینتر و تجهیزات کامپیوتری. در ارتباط با این صادرات در حدود ژوئن 8, 2016, Katranji توصیه Beurklian از طریق واتساپ که آنها نیاز به تغییر نام کاربر نهایی در حمل و نقل مدارک به "Amirco الکترونیک" به دلیل ذکر شده قبلی کاربر نهایی به حال مشکلات در مصر و EKT مورد نیاز برای تغییر نام. در این زمان همان Beurklian دریافت یک ایمیل از سانا Katranji با استفاده از ایمیل [email protected]. در این ایمیل سانا اظهار داشت: "در مورد این چاپگر خود را فوری به تغییر consignee به AMIRCO الکترونیک است." بعد از این ایمیل Beurklian تغییر نام کاربر نهایی کتمان واقعی کاربر نهایی هویت واقعی در تخلف از صادرات ایالات متحده ، آدرس ذکر شده برای نهایی consignee در این حمل و نقل است که همان آدرس برای Al امیر الکترونیک که EKT شناخته شده به عنوان یک شاخه از EKT در وب سایت خود را. هر دو Amirco و " امیر شناخته شده بود و متعلق به اداره شده توسط EKT.

در درخواست خود را به خود را تعیین به عنوان "proliferators از سلاح های کشتار جمعی برداشته" زن و شوهر وکیل جیمز بیکن از فیرفکس می گوید: دولت تجاوز به حقوق اساسی تحریم آنها بر اساس شواهد قلیل - کیفرخواست و آزادی مطبوعات و امتناع از اعطای آنها به دلیل فرایند با به تأخیر انداختن عمل در درخواست خود را به صورت دقیق اسناد از اتهامات و به آنها فرصتی برای پاسخ به کسانی که اتهامات.

به عنوان مثال بیکن می گوید: ایمیل ذکر شده توسط دولت باید گنجانده شده اند در "اندک" 81 صفحات از دولت در نهایت ارائه شده پس از او در زمینه کت و شلوار اما نمی شد.

استشهاد به دست گرفتن EKT سرور (5.9 M PDF).
کیفرخواست (1.4 M PDF).
حکم به مسدود کردن درآمد حاصل از فروش خانه (289k PDF).
شکایت به delist زن و شوهر (334k PDF).



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن