آلمان فرض ریاست دوره ای اتحادیه اروپا مرکل هل عظیم بلوک گسترده طرح بازیابی

صادر شده در: 01/07/2020 - 07:57ویرایش: 01/07/2020 - 07:58 آلمان بر اتحادیه اروپا را به مدت شش ماه ریاست جمهو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

آلمان بر اتحادیه اروپا را به مدت شش ماه ریاست جمهوری روز شنبه با خروجی آنگلا مرکل ردی او میراث عظیم اقتصادی طرح برای کمک به بلوک مقابله با کروناویروس خرید اینترنتی.

تبلیغات

مرکل گذشته نقش عمده ای در صحنه بین المللی می آید به عنوان 27-عضو باشگاه چهره خود را عمیق ترین رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم باعث یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 500 ، 000 نفر در سراسر جهان.

بحران گالوانیزه در اروپا قدرتمند ترین رهبر است که با کمی بیش از یک سال و چپ در آخر ترم است و در حال غرق معمول خود را صبر کنید و ببینید رویکرد به تماس برای "اقدامات فوق العاده" به آب و طوفان است.

"در اروپا, آینده ما, آینده," مرکل روز دوشنبه گفت: به عنوان او ایستاده بود در کنار رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی به فشار برای یک 750 میلیارد یورو ($843 میلیارد دلار) coronavirus بازیابی صندوق.

تجزیه و تحلیل: آلمانی ریاست اتحادیه اروپا را به ارمغان می آورد 'آه امداد' به کروناویروس زده اروپا

پیشنهاد صندوق بحث برانگیز خواهد بود تامین مالی از طریق مشترک اتحادیه اروپا و وام گرفتن و علائم خیره کننده U-نوبه خود برای آلمان پس از سالها مخالفت با بدهی تجمع.

اتحادیه اروپا و چرخش ریاست جمهوری است که مرکل را "آخرین شانس" را به علامت خود را به عنوان یکی از بزرگ اروپا رهبران اشپیگل هفتگی نوشت:, و اضافه کرد که آن زمان برای آلمان به شانه مسئولیت بیشتر به عنوان بلوک بزرگترین ملت و اقتصاد است.

"برای سال صدراعظم قرار داده برخورد با مشکلات مزمن از اتحادیه اروپا و یورو. در حال حاضر نسبت به پایان سیاسی او در زندگی حرفه ای او از این فرصت برای جبران اشتباهات گذشته" اشپیگل نوشت.

خواهد بود وجود دارد هیچ کمبود چالش به مقابله در ماه های آینده.

پست-Brexit مذاکرات بیشتر قاطعانه چین صخره ای اقیانوس اطلس, روابط, تغییر آب و هوا و درگیری در لیبی و سوریه تمام خواهد شد jostling توجه حتی اگر این بیماری همه گیر به وعده تسلط بر دستور کار است.

"فوق العاده همبستگی'

آلمان لگد کردن آن اتحادیه اروپا custodianship با طرح عبارت "با هم برای اروپا و بازیابی" بر روی برلین یاد دروازه براندنبورگ اواخر روز سه شنبه.

پس از 15 سال در دفتر مرکل و اتحادیه اروپا طولانی ترین خدمت رهبر برگزار شد و اتحادیه اروپا در انتخابات ریاست جمهوری یک بار قبل در سال 2007.

اما ریسک بالاتر این زمان.

اولین آزمون بزرگ خواهد آمد و در ژوئیه 17-18 سران اتحادیه اروپا که در آن مرکل امیدوار است رهبران را در رسیدن به یک توافق بر 750 میلیارد یورویی صندوق نجات به جلو قرار داده و توسط رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen -- مرکل سابق وزیر دفاع.

پول می رود که عمدتا در قالب کمک های مالی برای کشور سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر مانند بدهی لادن ایتالیا و اسپانیا.

اما به اصطلاح صرفه کشورها از جمله اتریش و هلند می خواهید به سلطنت در هزینه و اصرار بر وام به جای کمک های مالی.

مرکل خواسته است holdout سازمان ملل به "تعامل فوق العاده عمل همبستگی" هشدار داد که ناهموار بازیابی می تواند تضعیف بازار اتحادیه اروپا و در نهایت آسیب رساندن به اقتصادهای قوی تر بیش از حد.

"ما امیدواریم که ما می توانید پیدا کردن یک راه حل حتی اگر جاده ها هنوز هم طولانی" صدراعظم آلمان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: در کنار پاکسازی.

مبارزه با تروریسم در اروپا هشدار

این صندوق بر اساس یک ایده پرده برداری توسط فرانسه و آلمان دو در ماه مه که در آن کمیسیون اروپا را افزایش پول در بازارهای مالی برای کمک به پرداخت برای پست-همه گیر بازیابی فقیر در کشورهای عضو است.

اگر قبول صندوق می تواند یک نقطه عطف برای اتحادیه اروپا وحدت.

آن را همچنین می توان یک پیروزی بزرگ برای برلین و می تواند به کاهش برخی از طولانی خشم از منطقه یورو از بحران بدهی یک دهه پیش زمانی که مرکل دولت اصرار بر سخت ریاضت اقتصادی برای مبارزه کشورهایی مثل یونان.

یکی دیگر از موضوع بحث انگیز است که می تواند تعریف آلمان ریاست اتحادیه اروپا است Brexit.

پس از دو هفته وقفه بریتانیا و اتحادیه اروپا باید از سر گرفته شد, مذاکرات در مورد کشور, طلاق در مقابله با بلوک -- که هنوز هم می تواند در نتیجه یک مبارزه با تروریسم در اروپا در پایان سال است.

در مصاحبه با چند روزنامه در هفته گذشته مرکل هشدار داده که بریتانیا را "مجبور به زندگی با عواقب" داشتن ضعیف تر روابط اقتصادی با اتحادیه اروپا.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن