بزرگ ده به حد فوتبال, دیگر سقوط, ورزشی برای بازی های کنفرانس

ده بزرگ کنفرانس پنج شنبه اعلام کرد آن را نمی خواهد بازی nonconference بازی در فوتبال و چند ورزش دیگر این س

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

ده بزرگ کنفرانس پنج شنبه اعلام کرد آن را نمی خواهد بازی nonconference بازی در فوتبال و چند ورزش دیگر این سقوط دراماتیک ترین حرکت است توسط یک قدرت کنفرانس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ اشاره کرد توصیه های پزشکی در ساخت آن تصمیم گیری و افزود که این طرح می تواند تنها "اگر این کنفرانس است که قادر به شرکت در سقوط ورزش است."

"همانطور که ما همچنان به تمرکز بر روی نحوه بازی این فصل در یک راه امن و مسئول بر اساس بهترین مشاوره از کارشناسان پزشکی ما نیز آماده نیست به بازی به منظور اطمینان از سلامت و ایمنی و سلامتی ما دانشجو-ورزشکاران باید شرایط طوری دیکته" لیگ گفت.

در میان بازی های فوتبال لغو شد: سن خوزه ایالت تاریخ برنامه ریزی شده در پن استیت در سپتامبر. 19 .

علاوه بر این, فوتبال, ورزش و آسیب دیده شامل مردان و زنان کشور عبور, میدان, هاکی مردان و زنان فوتبال و والیبال زنان.

• کالیفرنیا کالج ورزشی انجمن نقل مکان کرد و تمام ورزش ها و حتی فوتبال به بهار در آن 110 عضو مدارس. ورزش را 30% کاهش در حداکثر تعداد مسابقات و postseason حوادث منطقه ای خواهد بود.

در جای دیگر

یکی دیگر از MLS تیم Nashville قطره

نشویل SC خارج شده از لیگ برتر فوتبال MLS برگشت مسابقات در دیزنی پیچیده در نزدیکی اورلاندو پس از نه بازیکنان آزمایش مثبت برای coronavirus. گسترش تیم دوم تیم برای خروج از این مسابقات است. FC Dallas تا به حال به جلو و پس از 10 بازیکن و یک مربی آزمایش مثبت برای coronavirus.

مرحله گروهی جام جهانی به سبک مسابقات ادامه داد: با آلخاندرو Bedoya به ثمر رساند در دقیقه 63 به آسانسور فیلادلفیا گذشته NYCFC 1-0 و گوستاوو بو را 56 دقیقه هدف به انگلستان 1-0 پیروزی بر مونترال.

زلزله شروع بازی در 6 p. m. PDT جمعه مقابل سیاتل (ESPN 1050).

ورزشی موتور: Austin Cindric, 21 برنده اول از دو نسکار Xfinity سری مسابقات در کنتاکی سریع السیر شارژ گذشته تعقیب Briscoe در اضافه کاری راه اندازی مجدد برای او اولین پیروزی خود در این فصل و برای اولین بار در یک بیضی. مسابقه رفت 204 مایل است. 300-miler است مجموعه ای برای شب جمعه در سری اول doubleheader

NBA: Full-مقیاس شیوه های داخل NBA حباب در دیزنی مجتمع آغاز شد و با اورلاندو — تیم اول به پردیس این هفته — اول شدن روی زمین. نمایشگاه بازی شروع ژوئیه 22. بازی راه اندازی مجدد برای املاک جولای 30. هشت تیم وارد پنجشنبه لیکرز و 76ers در میان آنها است. فیلادلفیا به جلو Joel Embiid نشان داد تا برای تیم خود را به پرواز در آنچه به نظر می رسد به طور کامل منطبق کت و شلوار.

• شبکه امضا Michael Beasley به عنوان یک جایگزین بازیکن باقی مانده از این فصل است.

NHL: شیاطین استخدام Lindy Ruff به عنوان سر مربی و حذف تام فیتزجرالد موقت tag او را به مدیر کل.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب