'#GoBaldforBLM': یک تلاش ناموفق برای بی اعتبار ساختن Black Lives Matter

تبدیل شدن به یک ناظر یک گروه بزرگی از محافظه کار کاربران رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند جعلی آنلاین چ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399
یک گروه بزرگی از محافظه کار کاربران رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند جعلی آنلاین چالش در تلاش برای بی اعتبار کردن جنبش اعتراضی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس که جاروب ایالات متحده پس از مرگ جورج فلوید سازمان ملل متحد غیر مسلح سیاه مرد کشته شده در مارس 25 توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس است. این محافظه کار آشوبگران اختراع جعلی جنبش خواستار سفید زنان به تراشیدن سر خود را ریختن خود را "ممتاز" در همبستگی با آمریکایی های سیاه و سفید. اما به نظر می رسد این کمپین نه فریب خورده کسی است.

مبارزات انتخاباتی به نظر می رسد که آغاز شده و در معروف آمریکایی فروم 4chan خانه را به تعداد زیادی از کاربران رسانه های اجتماعی است که طرفداران چرخش ایجاد تفرقه آنلاین مجادلات اغلب با هیچ مبنای حقیقی. از زمانی که این پیش فرض باقی می ماند ناشناس و در عمل بسیار به شدت.

"دریافت #goBaldforBLM روند در توییتر و Instagram. ایده این است که به زنان به خصوص زنان سفید به تراشیدن سر خود برای BLM. گناه آنها را به خلاص شدن از شر خود را مستقیم "سفید" به نمایش "همبستگی" با زنان" می خواند این پیام ارسال شده در 4chan در ژوئن 4 توسط یک کاربر ناشناس که مشخصات شامل یک شوالیه زائر بیت المقدس پرچم که نماد همراه با راست.

از آنجا که پست #GoBaldForBLM استفاده شده است بیش از 25000 بار در توییتر.
 
عکس های جمع آوری شده از سراسر اینترنت

این پست در 4chan ویژگی های یک عکس از یک جوان خالکوبی زنی که برق تیغ در دست او است. همان روز که عکس ارسال شده توسط fake حساب توییتر.
"موهای خود را می تواند رشد خود را نشان می دهد حمایت و همبستگی با تراشیدن موهای خود را!" خوانده شده به عنوان در این عکس نوشته شده توسط fake حساب توییتر.

ما فرار معکوس جستجوی تصویر (اینجا کلیک کنید برای پیدا کردن چگونه) و این عکس شده بود ارسال شده در وبلاگ راه بازگشت در سال 2017 – قبل از جورج فلوید کشته شد.
صدای جیر جیر در بالا نوشته شده بود توسط یک حساب جعلی است که در درجه اول به شرح زیر شناخته شده محافظه کاران و محافظه کار رسانه.
 

در مجموع مردم مشترک این سه سری از عکس نشان دادن یک زن, تراش کردن موهای بلند قهوه ای بیش از 2100 بار. اما معلوم است که این عکس شد آنلاین پست راه قبل از اعتراضات آغاز شد و در مارس سال 2020 است.
"مطمئن شوید که به اندازه کافی فقط انجام یک جستجوی معکوس تصویر. این عکس از هیچ زودتر از سال 2019. این کار آنلاین آشوبگران" می خواند این پاسخ پست قبلی توییت توسط کارآفرین Jeremy Gardner.
 
در زیر توییت کارآفرین, Jeremy Gardner نشان می دهد همان تصویر ارسال شده در مارس 18 در Pinterest پلت فرم است که نشان میدهد که این عکس در حال حاضر آنلاین نوشته شده قبل از جنبش اعتراضی آغاز شد.
 
"من نه اصلاح سر من برای برخی از شکننده سفید نمایشی گاو sh*t, من از دست من مو در شیمی درمانی"

آشوبگران همچنین با استفاده از عکس های دیگر از زنان با سر آن را به نگاه مانند آنها افتاده بود برای جعلی جنبش است. یکی از نمونه های صدای زیر که مشترک بیش از 400 بار.

تصویر در بالا سمت راست نشان می دهد که یک دختر قبل و بعد از او اصلاح سر او. یک بار دیگر این عکس قدیمی است. این برای اولین بار ارسال شده در وبلاگ Tumblr در سال 2017.

تصویر در پایین سمت چپ نشان می دهد دو مشابه قبل و بعد از تصاویر.


تصویر اول نشان می دهد یک زن با auburn مو پوشیدن سیاه و سفید بالا. چند کاربران توییتر پیدا کردم عکس اصلی که نوشته شده بود در Instagram در مارس 26.
اصلی عنوان در عکس می خواند: "نگاه کنید چه چیزی دوست من مل به اندازه کافی شجاع بود به انجام امروز. چنین فداکارانه عمل در حمایت از مردم استرالیا با سرطان خون! بالا بردن $2,500..."

جفت دوم از عکس های بسیار اخیر اما آنها لازم نیست که هر چیزی برای انجام با سیاه زندگی مهم جنبش است. زن جوان در عکس لوسی است Sweeney که دارای یک بیماری است که باعث می شود موهای خود را به سقوط. استرالیا. خروجی رسانه ها ABC گزارش داد که او تصمیم گرفت به تراشیدن سر خود را به طور کامل در طول مستند.

عکس سمت راست پایین نشان می دهد یک صدای جیر جیر از یک حساب جعلی منسوب به فردی به نام"اشلی واتسون". "من قبل و بعد از, لطفا برای نشان دادن حمایت خود را برای #پل و آفریقایی جامعه #GoBaldForBLM" می خواند پست. این زن جوان در عکس است صحبت کردن در برابر سرقت و سوء استفاده از عکس خود را.


"سلام میشم کسانی که عکس من. من نه اصلاح سر من برای برخی از شکننده سفید نمایشی گاو sh** من از دست من مو در شیمی درمانی در سال 2018 و دوست داشت که طاس نگاه بسیار من آن را نگه داشته buzzed" نوشت Lizzeth لیمو در توییتر.
  
"من هرگز ندیده زنان سقوط این جنبش"

وب سایت های وابسته و با راست ادعا کرد که کاملا چند از زنان افتاده بود برای جعلی جنبش است.
"زنان سفید تر ناامید تر از همیشه برای جلب توجه برخی از آنها حتی #GoBaldForBLM چالش" می خواند یک پست در Nouvelordremondial.

اما پس از تحقیقات گسترده در رسانه های اجتماعی ما تیم پیدا نکرد هر نمونه از زنانی که افتاده بود برای تله های تعیین شده توسط 4chan عضو شورای نظارت مدت و در واقع سعی کردم به تراشیدن سر خود را در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

Stéphanie لامی است که یک فمینیست و یک متخصص در infowars. او آمد و به همان نتیجه رسیدند.
 

من برای اولین بار دیدم #GoBaldForBLM در حال ظهور در هویت آنلاین محافل [یادداشت سردبیر: یک راست افراطی جنبش سیاسی] در اتریش. من به سرعت متوجه شدم که این روند تا به حال منتشر بسیاری از لحظه ای که آن را در ایالات متحده به آن ورود در فرانسه. این پیام به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل های مختلف اما همیشه به اشتراک گذاشته شده توسط همان نوع فرد – سفید ضد فمینیستی مردان یا مردان حقوق حامیان با لینک کلیک کنید برای راست افراطی که به بیهوده گویی در مورد "خائن" سیاه و سفید و زنانی که با افراد غیر سفید پوست مردان است. در آنها تماس بگیرید و این زنان توسط موهن نام "پان" یک مخفف است که مخفف بیشتر مبتذل نسخه از "را" فاحشه ("p*te à n*gre").

من دیده نمی شود هر پاییز برای این جنبش و من فکر نمی کنم که مردان از حقوق حامیان در واقع فکر می کنند. هدف اصلی آنها بود به شادی کردن در مرتب کردن بر اساس پیچ خورده "شوخی" با هم و نشان دادن نفرت نسبت به زنان و مردان با رنگ. در یک مقیاس بزرگتر آنها نیز آن را به عنوان یک ضد حمله به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است که موفق به عبور از مرز و جمع هزاران نفر از طرفداران.


مقاله توسط Liselotte Mas.


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن