قبرها در مصر مهاجرت و تخریب را به فضا برای یک بزرگراه

تبدیل شدن به یک ناظر ویدئوها و عکس ها نشان می دهد تخریب مقبره به اتاق را برای یک بزرگراه جدید در تاریخی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399
ویدئوها و عکس ها نشان می دهد تخریب مقبره به اتاق را برای یک بزرگراه جدید در تاریخی قاهره گسترش در کانال های رسانه های اجتماعی در سراسر مصر پس از 18 جولای. به عنوان ساخت و ساز آغاز شد, انتقاد از گورستان تخریب آمد از ساکنان قاهره با خانواده های دفن شده در این مقبره و همچنین مورخان و معماران که می گویند که این ساختمان در منطقه باید حفظ شود. مقامات در قاهره پاسخ داد که آنها را نابود کرده در هر ثبت نام اسلامی بناهای تاریخی.
 
ویدیو زیر نشان می دهد که تخریب یک دیوار بیرونی آرامگاه در خیابان Qansuh Al Ghuri, در شمال گورستان از قاهره گورستان در جولای 18.


ویدئوها و تصاویر نشان تخریب مقبره رسوب خشم و سردرگمی آنلاین به مصر انتقاد دولت خود برای تهدید تاریخی و فرهنگی بناهای مهم.

"بدترین آلبوم از آثار باستانی من عکس در زندگی من و بدترین تصاویری از گورستان از Mamluks در زندگی خود را. برای اسناد و مدارک تنها" این پوستر می نویسد.
 
قاهره گورستان یا شهر مردگان است یک مجموعه گسترده ای از گورستان که در تاریخ به قرن 7 هجری. گورستان مساجد و بناهای تاریخی در این مناطق بخشی از تاریخی قاهره که شامل در فهرست میراث جهانی یونسکو. در طول قرن ها هر دو تاریخی حاکمان و نخبگان و همچنین مردم عادی گذاشته شده است که به استراحت وجود دارد.
قاهره گورستان ساخته شده است از سه بخش اصلی گورستان. (عکس: ویکیپدیا.)
بهشت محور بزرگراه پروژه به لینک Al Fardous مربع (در لبه غربی از شمال گورستان) به Tantawy بزرگراه به طور موثر اتصال های قدیمی و جدید, Cairo. برای ساخت جدیدترین بخش از بزرگراه هشت متر از زمین تا به حال گرفته شده از هر طرف Qansuh Al Ghuri خیابانی اجرا می شود که در سراسر شمال گورستان.

این بخش از گورستان است که با کمی جدیدتر ساختمان از مناطق دیگر از گورستان با بسیاری قابل توجه مقبره قدمت آن به دوره مملوک (13th به قرن 16). چندین مسجد و قبور از این دوره واقع در نزدیکی محل ساخت و ساز از جمله آرامگاه Al Zahir Qansuh یک مملوک سلطان.
 

این videomaker در اینجا نشان می دهد تخریب ساختمان ها در Qansuh Al Ghuri خیابان تاریخی قاهره در حالی که اشاره به اطراف بناهای تاریخی در این منطقه است.

با توجه به سر از اسلامی قبطی و یهودی آثار باستانی بخش هیچ یک از ساختمان ها تخریب شد ثبت نام ساختمان های تاریخی. این استان قاهره نیز گفت که تنها بیرونی دیوارهای مقبره تخریب شد و آنها جایگزین خواهد شد در یک شبیه سبک معماری به حفظ میراث فرهنگی این منطقه است.

زمین از گورستان شده است منزوی توسط دولت به صورت عمومی با این نسخهها کار پروژه قبل از. پروژه های توسعه متمرکز بر افزایش تحرک در قاهره با ساخت جاده را از طریق گورستان شده اند مداوم حداقل از سال 2011 است.

"آنها نشان دهنده یک ملت را حافظه جمعی و معماری, موزاییک'

دکتر وائل صلاح Fahmi استاد معماری و طراحی شهری در دانشگاه حلوان در قاهره توصیف شخصیت از شمال گورستان در منطقه:
 
بافت های شهری در گورستان است که مشخصه تاریخی میانه-سن میراث معماری عالیات از مملوک دوران قابل توجهی مقبره برجسته سیاسی و مذهبی و شخصیت های فرهنگی ahwash (یک طبقه ساختمان با حیاط که در آن مرحوم به خاک سپرده شد) متعلق به Cairene خانواده در سراسر نسل و در نهایت مسکونی جزایر که عمدتا غیر رسمی ساختمان های اشغال توطئه های خالی و جیب زمین. معماری و میراث فرهنگی ارزش این شهرستانها داخلی گورستان اساسا فراتر از بحث است. علاوه بر اینکه بخشی از یونسکو در میراث اسلامی در قاهره آنها نشان دهنده یک ملت را حافظه جمعی و معماری, موزاییک.

با وجود انکار تخریب از هر لحاظ تاریخی ساختمان های مهم مصر شورای عالی آثار باستانی به ایجاد یک کمیته برای بازرسی باقی مانده از تخریب به تصمیم می گیرید اگر هر گونه تزئین یا محاط باقی مانده باید نمایش داده شده در موزه ها.

سایت پروژه بزرگراه اجرا می شود از طریق یک ردیف از خانواده قبور که به طور معمول دارای اتاق های متعدد که در آن مرحوم به خاک سپرده شد و بیرونی دیوار در اطراف.

افرادی که خود را زمین در مجاورت بزرگراه ها پروژه های در گورستان شمالی مطلع شدند توسط مقامات قاهره در ژوئن 15 که آنها باید حرکت باقی مانده از اعضای خانواده خود به خاک سپرده شد وجود دارد قبل از ساخت و ساز آغاز خواهد شد در یک ماه.

نامه از مقامات قاهره می گویند که مالکان باید نقل مکان خود را gravesites قبل از ساخت و ساز آغاز می شود. 'ما gravesites در Al Gharif است که ما به ارث رسیده از اجداد ما. این هیئت از رئیس جمهور مشاور می خواهد به مصادره ما gravesites و به معنای واقعی کلمه حفاری تا ما مرده برای ایجاد بزرگراه. آنها می خواهند پاسخ در 48 ساعت. من هیچ عبارت' این پوستر می گوید.

"آنها در حال حاضر مرده چرا آنها فقط ترک آنها را به تنهایی؟"

در ژوئن 24, آدم (تغییر نام برای حفظ حریم خصوصی) و خانواده اش آموخته است که آنها موظف به حرکت برخی از باقی مانده از مرحوم خود اعضای خانواده قبل از ساختمان در زمین خواهد بود تخریب شده است. آدم مادر پدربزرگ و مادربزرگ و پدربزرگ و مادربزرگ و همچنین به عنوان پسر عموی همه مدفون در آرامگاه خانواده ساختار در Qansuh Al Ghuri.

اسناد به اشتراک گذاشته شده توسط Adam نشان می دهد که او و خانواده اش کرده اند و متعلق به زمین که در آن قبرها قرار دارد برای بیش از 70 سال است. اما مصر قانون اساسی اجازه می دهد تا برای sequestering مالکیت خصوصی در این مورد است که آن را فراهم می کند یک مکان خوب است.

آدم گزارش داد که خانواده اش نمی شد برای جبران مشکل خود را و نه آنها با ارائه جایگزین gravesites:

 
مادر من و عموی من سعی کردم به اقدام قانونی اما به آنها گفته شد که زمان می برد و احتمالا آنها را هرگز هر گونه حقوق از دولت است. ما همچنین شنیده می شود که آنها به جایگزین گور اما به ما گفته شد که ما هیچ حقوق به آنها را به عنوان آنها را به نیمی از سرزمین ما – و نه همه آن. ما هنوز هم نیاز به حرکت برخی از باقی مانده است. ما برای خواسته های جدید دیگر گورهای اما آنها بیش از حد گران است. وجود دارد آنهایی که ارزان تر هستند اما ما تا به حال صبر کنید و ما تا به حال هیچ زمان. عموی من و من برادر رفت و رفت باقی مانده از این زنان به خاک سپرده شد و در کنار مردان به عنوان آنها قرار است که آنها نیاز به منطقه ای که در آن زنان ما به خاک سپرده شد نه کل محل.

پس از ما نقل مکان کرد و آنها را تخریب بخشی دیگر از این دیوار در گور. ما احساس افتضاح است. مادر من آن را باور نمی کند اما پس از آن او بود گریه هر روز. او گفت: "آنها در حال حاضر مرده چرا آنها فقط ترک آنها را به تنهایی؟'

 
این اولین بار نیست که gravesites منتقل شده اند برای پروژه های عمومی. در سال 2019, 76 خانواده ها بودند که برای جبران دولت نقل مکان از گور در عین Al Hayat منطقه در جنوب شرقی قاهره.
 
"من احساس آن را یک خیانت'

مقبره ها و آثار تاریخی در شمال گورستان ساخته شده بودند قبل از قاهره گسترش سریع در 1960s. اما در دهه های اخیر مسکن, جاده ها و فضاهای تجاری باید همه تجاوز در شهر مرده است. شهرنشینی و توسعه رانده اند تا قیمت ها در قاهره و ناشی از تقاضا برای مسکن ارزان تر دورتر از مرکز شهر – سوق دادن مردم به تاریخی قاهره. برخی از قاهره فقیرترین ساکنان حتی مجبور شده به چمباتمه زدن در خالی مقبره و آرامگاه.

اما مردم مثل آدم که خانواده اند و متعلق به زمین در گورستان دهه احساس می کنید که دولت repossessions برای پروژه های ناعادلانه هستند.
 

این منطقه مثل یک کویر که قبرها ساخته شد اما این شهر گسترش یافت تا آن را به گور. این تقصیر ما نیست که – پدربزرگ و مادربزرگ من در زمان اخذ مجوزهای قانونی از دولت قادر به دفن خانواده است. چگونه می تواند آنها را از ما ؟ من احساس نمی امن برای خانواده من. من احساس می کنم این یک خیانت است. من احساس می کنم غمگین برای پدر بزرگ و مادربزرگ من آنها را دوست دارم و ما احساس می کنید قادر به انجام هر کاری برای آنها.

این مقاله در نوشته شده بود توسط Pariesa جوان


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن