'کمک به ما برای کمک به شما', وزیر خارجه فرانسه Le Drian می گوید لبنان

صادر شده در: 23/07/2020 - 10:33 فرانسه گفت: لبنان در روز پنج شنبه آن را به حال هیچ جایگزینی برای صندوق بین ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه گفت: لبنان در روز پنج شنبه آن را به حال هیچ جایگزینی برای صندوق بین المللی پول برنامه آن را به عنوان کشتی با حاد بحران مالی و بیروت باید تصویب اصلاحات فوری است که اگر آن را به نفع خود حمایت بین المللی.

تبلیغات

"کمک به ما برای کمک به شما است پیام من بازدید" وزیر خارجه فرانسه Jean-Yves Le Drian گفت: پس از نشست رهبران لبنان در بیروت و اضافه کرد که پاریس ایستاده بود و آماده برای بسیج حمایت وجود دارد اما باید یک اقدام عملی در اصلاحات.

EN NW V2 احمق J-Yv L Di لبنان V2 15H

بحران مالی ریشه در دهه های دولت فساد و ضایعات علائم بزرگترین تهدید برای لبنان ثبات از 1975-90 جنگ داخلی. سقوط ارز منجر به افزایش تورم و فقر و محافظ را از دست داده اند دسترسی رایگان به حساب در یک فلج شدن سیستم بانکی.

سابق استعماری حاکم فرانسه به رهبری تلاش های بین المللی به لبنان به اصلاحات میزبانی یک اهدا کننده جلسه در سال 2018 زمانی که بیش از 11 میلیارد دلار متعهد شد برای زیرساخت های سرمایه گذاری مشروط به اصلاحاتی که وعده داده شده بود اما تحویل داده نمی شود.

لبنان شروع مذاکرات با صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) در ماه مه اما این قرار داده شده است در خود نگه دارد در غیاب اصلاحات و به عنوان اختلاف به وجود آمد بین دولت و بخش بانکی و سیاستمداران بیش مقیاس وسیع ضرر و زیان مالی در سیستم.

یک منطقه اهدا می خواهید برای دیدن پیشرفت در رفع دولتی به شبکه برق که خونریزی تا 2 میلیارد دلار در سال در بودجه عمومی در حالی که شکست برای دیدار با قدرت این کشور نیاز دارد.

Le Drian گفت: اقدامات در بخش برق تا کنون شد و نه تشویق.

لبنان با یکی از بالاترین بدهی عمومی بار در جهان قصور در آن به ارز خارجی بدهی در ماه مارس با استناد به شدت پایین ذخایر. در لبنان از دست داده است برخی از 80 درصد از ارزش خود را از اکتبر.

Le Drian همچنین گفت: آن ضروری بود برای لبنان به احترام یک سیاست ماندن از درگیری در منطقه که در آن لبنان و گروه حزب الله حمایت کرده است ایران در آن جنگ قدرت با سنی-led خلیج عربی متحده است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن