هفته در بررسی: نتانیاهو طرح الحاق چین علیه Uighurs و هالیوود قبل از بازرسان

صادر شده در: 03/07/2020 - 11:45بروز رسانی: 03/07/2020 - 11:45 این هفته فرانسه 24 در نگاه چگونه نتانیاهو و "

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

این هفته فرانسه 24 در نگاه چگونه نتانیاهو و " بنیامین نتانیاهو الحاق طرح تهدید فلسطینی و اسرائیلی اقتصاد; شکستن سکوت در چین مبارزه Uighurs; تفرقه استعماری مجسمه در آفریقای جنوبی; و نشاط روز هالیوود – قبل از ورود فیلم سانسور.

تبلیغات

مقالات

نتانیاهو طرح الحاق تهدید فلسطینی در اقتصادهای در حال حاضر در تلاش پس از Covid-19

نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو برنامه شروع به الحاق بخش هایی از کرانه باختری به عنوان به زودی به عنوان ژوئیه 1 را تهدید می کند به پیامدهای شدید در هر دو فلسطینی و اسرائیلی اقتصاد که در حال حاضر مبارزه از اثرات جهانی همه گیر.

A labourer puts up banners depicting US President Donald Trump and Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu, bearing the words in Hebrew, "No to a Palestinian State" and "Sovereignty Do it right!" as part of a new campaign by the far-right Yesha Jewish settler council, in Jerusalem, on June 10, 2020.
یک کارگر قرار می دهد تا آگهی ها به تصویر می کشد ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تحمل کلمات در زبان عبری "نه به یک دولت فلسطینی" و "حاکمیت آن را درست انجام دهد!" به عنوان بخشی از یک کمپین جدید راست Yesha یهودی مهاجر شورای اورشلیم در ژوئن 10 سال 2020 است. © Ammar Yasser رویترز

شکستن سکوت در چین "دو رو' مبارزه با Uighurs

بیش از سه سال پس از پدرش بازنشسته دولت رسمی در چین اویغوری منطقه دستگیر شد Subi Mamat Yuksel در نهایت صحبت کردن در مورد خانواده اش مصیبت. این تخلفات ممکن است به دنبال رسمی چینی, بخشنامه ها, اما سوء استفاده شد آنقدر شدید است که پکن با استفاده از ترس به عنوان یک ابزار برای سکوت اویغوری خانواده است نتیجه معکوس.

Mamat Abdullah poses before the White House during a June 2015 trip to the US.
Mamat عبدالله به شمار قبل از کاخ سفید در ماه ژوئن 2015 سفر به آمریکا. © جزوه از طریق Subi Mamat Yuksel

گزارش تصویری

"ما ضد عفونی کردن همه چیز: آمستردام منطقه نور قرمز دوباره باز می شود

آمستردام منطقه نور قرمز دوباره باز شده در چهار شنبه, جولای 1 پس از بسته شدن بیش از سه ماه طول Covid-19 مستند هر چند کارگران جنسی توصیه شده است برای جلوگیری از بوسیدن و پیروی دقیق بهداشت اقدامات برای کاهش خطر گسترش ویروس.

Amsterdam red light district reopens, July 2 2020.
آمستردام red light district, بازگشایی, جولای 2 سال 2020 است. © فرانسه 24 screengrab.

آتش خشم سراسر جنگل آمازون جرقه ترس از دیگر فصل تابستان فاجعه

در ماه ژوئن به تنهایی تقریبا 2,250 جداگانه در آتش سوزی ثبت شده در آمازون – از حدود 1,900 آتش سوزی شناسایی شده در مدت مشابه سال گذشته است. سازمان های غیر دولتی نگران هستند که این تابستان را ببینید تکرار infernos ها که خروشان در سراسر آمازون در تابستان گذشته.

بیمارستان و تخلیه: بخشی از فرانسه که در آن Covid-19 همچنان به خشم

هواپیماهای نظامی شروع به تخلیه Covid-19 بيمار از گویان فرانسه در ژوئن 28 در آخرین نشانه آن است که خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خارج از کشور در حال تلاش برای مقابله با افزایش تعداد coronavirus موارد است.

نشان می دهد که تلویزیون آنلاین

مصاحبه

تحریمهای آمریکا علیه دادگاه بین المللی کارکنان بی سابقه ای می گوید ICC فاتو آغاز

فاتو آغاز رئیس دادستان دادگاه جنایی بین المللی (ICC) می گوید فرانسه 24 مارک پرلمن که ایالات متحده آمریکا تصمیم به تحریم ICC مقامات در حال بررسی اتهام جنایات جنگی مرتکب شده توسط نیروهای نظامی آمریکا در افغانستان است که یک عمل خالص "انتقام سیاسی".

Fatou Bensouda, the chief prosecutor of the International Criminal Court (ICC), speaks to FRANCE 24's Marc Perelman, July 2 2020.
فاتو آغاز رئیس دادستان دادگاه جنایی بین المللی (ICC) صحبت می کند به فرانسه 24 مارک پرلمن, جولای 2 سال 2020 است. © فرانسه 24 screengrab.

'حقوق ما دموکراسی در خطر است' می گوید فیلیپین روزنامه نگار به اتهام 'cyberlibel'

ماریا Ressa برجسته روزنامه نگار در فیلیپین رو به شش سال زندان و پس از او به اعدام محکوم شد "cyberlibel". در یک مصاحبه با فرانس 24 او ادعا کرد که این پرونده علیه او ساخته شد به عنوان بخشی از یک مبارزه عمدی به سرکوب آزادی مطبوعات تحت رژیم از رئیس جمهور رودریگو Duterte.

THE INTERVIEW
مصاحبه © فرانسه 24

در سراسر آفریقا

نسخه ویژه: آفریقایی پیشرفت و عواقب ناشی از استعمار

در حالی که قتل جورج فلوید در ایالات متحده آمریکا زنده کرده است ضد نژادپرستی حرکات در سراسر جهان آن را نیز به هم زده تا این تاریخ دردناک از استعمار. در این نسخه ویژه فرانسه 24 طول می کشد نگاهی به تاریخ پشت پر سر و صدا روابط اروپا و آفریقا است. گزارش از آفریقای جنوبی و نیجریه کامرون و جمهوری دموکراتیک کنگو کشف پیچیده حافظه جمعی از قدرتهای استعماری سابق و سازمان ملل آنها کنترل می شود.

Protests against divisive statues in South Africa, July 1 2020.
تظاهرات در برابر تفرقه مجسمه در آفریقای جنوبی, جولای 1 سال 2020 است. © فرانسه 24 screengrab.

کسب و کار

تسلا می شود جهان را با ارزش ترین خودروساز پس از افزایش قیمت سهم

تسلا تبدیل به با ارزش ترین در جهان می شناسند و بعد از یک افزایش در قیمت سهم آن بیش از سال گذشته است. از آن پیشی گرفته تویوتا در بازار capitalisation در طول معاملات در وال استریت در روز چهارشنبه. این خودروساز برقی فروش هنوز هم فقط کسری از بازیکنان بزرگتر در صنعت, اما آن را شاهد رشد قابل توجهی در سال گذشته است. بین المللی انرژی سازمان انتظار برقی فروش خودرو به رنج می برند کمتر از یک رکود از وسایل نقلیه سنتی این سال است.

معادل 400 میلیون شغل از دست رفته در طول همه گیر ILO می گوید:

سازمان بین المللی کار است گفت: تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس در شغل شده است بسیار بدتر از آنچه قبلا انتظار می رود. آخرین گزارش خود را نشان داد تعداد ساعت کار در سطح جهانی و بین آوریل و ژوئن 14 درصد پایین تر از در سال 2019 که سازمان بین المللی کار گفت: معادل از دست دادن 400 میلیون شغل است. وضعیت اشتغال بعید است برای بازیابی تا سال 2021 با توجه به آژانس سازمان ملل متحد و پس از آن تنها در صورتی که ویروس تحت کنترل است.

ENCORE!

کن فولت: 30 سال پس از این چند میلیون فروش موفقیت از ارکان زمین - prequel

کن فولت به فروش می رسد بیش از 150 میلیون جلد کتاب در سراسر جهان است. آثار او خوانده شده است در بیش از 80 کشور جهان و ترجمه به بیش از 30 زبان. او معروف ترین برای ستون زمین و جهان بدون پایان هر دو tomes مجموعه در قرون وسطی است. Follet صحبت می کند به فرانسه 24 در آستانه جکسون در مورد رمان جدید شب و صبح به دلیل در ماه سپتامبر است که prequel به ستون از زمین است.

Author Ken Follett speaks to FRANCE 24's Eve Jackson on Encore, July 2 2020.
نویسنده Ken Follett صحبت می کند به فرانسه 24 در آستانه جکسون در Encore, جولای 2 سال 2020 است. © فرانسه 24 screengrab.

فیلم نشان می دهد: ممنوع هالیوود نشان می دهد که فیلم های ساخته شده قبل از بازرسان وارد

منتقد فیلم لیزا Nesselson صحبت می کند به حوا جکسون در مورد هفته فيلم, اخبار, از جمله "سرمایه در قرن 21" لا روشل جشنواره فیلم ادای احترام به بر باد رفته بازیگر زن Olivia de Havilland برای او 104 تولد و انتشار مجدد ده 1930 فیلم از هالیوود با نشاط روز.

Film director Ida Lopina is celebrated in this year's La Rochelle Film Festival, July 1 2020.
کارگردان فیلم Ida Lopina است که در جشن امسال لا روشل جشنواره فیلم, جولای 1 سال 2020 است. © فرانسه 24 screengrab.

"این یک زمان خوب می شود همه کاره' می گوید: هنرمند هیپ هاپ Tkay Maidza

برای هشت سال گذشته Tkay Maidza شده است و حد عالی رساندن صدای او را تبدیل به یکی از استرالیا بالا رپ سفیران. زیمبابوه متولد هنرمند هیپ هاپ بود که برای برخی از زمان وسوسه حرفه ای در رشته های معماری و شکست را به کسب و کار موسیقی زمانی که او فقط 16 سال. او در ادامه به تور جهان و کار با رقص هنرمندان پاپ از جمله فرانسه Martin Solveig. فرانسه 24 میکشد تا با او به بحث در مورد آلبوم جدید خود "سال گذشته عجیب و غریب, Vol.2" است که منتشر شد در ماه اوت است.

تمرکز

نگه داشتن یک " شکننده صلح در لبنان در مرز با اسرائیل

مستقر در لبنان برای بیش از 40 سال, سازمان ملل متحد, آبی, کلاه ایمنی کار برای حفظ شکننده صلح در امتداد مرز با اسرائیل است. پس از جنگ 2006 بین حزب الله و اسرائیل منطقه مرزی می برد از یک دوره آرامش نسبی است که در یونیفیل امیدوار به حفظ. اما فقط چند هفته بعد از تجدید آن قیمومیت سازمان ملل متحد مواجه است انتقاد در چند جبهه.

Lieutenant Alberto Montilla from the Spanish contingent of the UN's blue helmets, stationed on the Lebanese border with Israel, June 30 2020.
ستوان آلبرتو منتیللا از مشروط سازمان ملل آبی کلاه مستقر در مرز لبنان با اسرائیل, ژوئن 30 سال 2020 است. © فرانسه 24 screengrab.

در آلمان K-شهر ترس برای اقتصاد به عنوان تهمت و تهدید به خروج نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا

رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و تهدید به خروج هزاران نفر از سربازان آمریکایی از آلمان است. او را متهم آلمان از کمک نمی کند به اندازه کافی به ناتو است. به طور کلی تعداد سربازان آمریکایی مستقر در آلمان کاهش یافته و انبوه در پایان جنگ سرد است. اما این کشور هنوز هم میزبان نیروهای بیشتر از هر کشور دیگر اروپایی. فرانسه 24 رفت و به کایزرسلاوترن که در آن بیش از نیمی از سربازان آمریکایی مستقر هستند. این یک منطقه که در آن آمریکا حضور یک بخش ضروری از اقتصاد است.

President Donald Trump has threatened to pull US troops out of K-town in Germany, June 29 2020.
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید کرده است که ما نیروهای نظامی در خارج از K-شهر در آلمان, ژوئن 29 سال 2020 است. © فرانسه 24 screengrab.

خاورمیانه و مسائل

نسخه ویژه: اسرائیل ستیز الحاق طرح برای غرب بانک

این نسخه با تمرکز بر اسرائیل برنامه ریزی شده برای الحاق شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری است. اصطلاح " الحاق می شود زمانی که یک دولت یک جانبه شامل یکی دیگر از قلمرو درون مرزهای آن. اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر است به نام این مناطق "بخشی جدایی ناپذیر از تاریخی میهن یهودی". فلسطینی ها می گویند این طرح یک "تهدید وجودی" و تهدید به پاسخ خود را با اقدامات است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن