رهبر حزب الله را رد فشارهای آمریکا به گوشت گاو تا نقش حافظ صلح سازمان ملل متحد

صادر شده در: 27/05/2020 - 06:03 سر از لبنان شیعه و جنبش حزب الله روز شنبه رد تقاضای آمریکا برای توانمند سازی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در:

سر از لبنان شیعه و جنبش حزب الله روز شنبه رد تقاضای آمریکا برای توانمند سازی نیروی حافظ صلح سازمان ملل متحد گشت زنی در مرز با اسرائیل است.

تبلیغات

رهبر حزب الله حسن نصرالله صحبت کرد پیش از شورای امنیت سازمان ملل متحد رای در این تابستان به تمدید ماموریت سازمان ملل متحد موقت نیروی در لبنان (یونیفیل).

"آمریکایی ها به این نتیجه از اسرائیل خواسته در حال بالا بردن این موضوع از تغییر ماهیت یونیفیل ماموریت" نصرالله گفت: در یک مصاحبه رادیویی به مناسبت 20 سال پس از عقب نشینی کامل اسرائیل از لبنان.

"لبنان حاضر به تغییر یونیفیل ماموریت اما اسرائیل می خواهد... از آن به حق به حمله و جستجو خصوصی خواص و آمریکایی در حال فشار لبنان در این ماده" نصرالله گفت.

در ماه اوت سال گذشته شورای امنیت سازمان ملل متحد رای به تجدید یونیفیل دستور برای یک سال.

اما این قطعنامه شامل یک نیاز -- در اصرار ایالات متحده دیپلمات گفت: - برای دبیرکل سازمان ملل متحد برای انجام یک ارزیابی در یونیفیل ماموریت و کارکنان آن قبل از ژوئن 1 سال 2020 است.

"ما در برابر یونیفیل ماندن" نصرالله گفت.

اما "زمان deeming لبنان به ضعیف است و اسرائیل نمی تواند تحمیل شرایط لبنان و حتی در پشت یک آمریکایی است."

در اوایل ماه مه سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد کلی کرافت ادعا یونیفیل بود که "مانع از انجام آن دستور" و حزب الله بود "قادر به بازوی خود و گسترش عملیات قرار دادن مردم لبنان در خطر است".

شورای امنیت "یا باید به دنبال تغییر جدی برای توانمند سازی نیروهای موقت سازمان ملل یا یک تراز آن نیروی انسانی و منابع با وظایف آن در واقع می تواند انجام" او در توییتر نوشت.

نصرالله صحبت کرد و پس از یک اختلاف شکست در اواخر روز دوشنبه در جنوب روستای البلیده بین فنلاندی نیروهای حافظ صلح و ساکنان پس از یونیفیل نظامی وسیله نقلیه, برخورد دو اتومبیل و موتور ملی خبر داد.

مردان جوان قطع جاده ها در, اعتراض و فنلاند نیروهای حافظ صلح بود به همراهی با ارتش لبنان آن را گفت.

در روز سه شنبه روستاهای اطراف در یک بیانیه مشترک متهم گشت از "وارد کردن و جستجوی مردم تاکستان و خصوصی خواص" توصیف چنین اقداماتی به عنوان غیر قابل قبول است.

لبنان و اسرائیل هنوز هم از لحاظ فنی در جنگ.

راه اندازی در سال 1978 یونیفیل شد افزایش تا پس از یک ماه-جنگ طولانی در سال 2006 و وظیفه با تضمین یک آتش بس و خروج اسرائیل از یک demilitarised منطقه در مرز.

یونیفیل می توانید تا 10000 سربازان بر روی زمین نظارت بر آتش بس و کمک به لبنان و نیروهای امنیت مرزها.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن