پلیس هنگ کنگ اعطا جارو نظارت امنیتی قدرت تحت پکن قانون جدید

صادر شده در: 07/07/2020 - 03:58 هنگ کنگ پلیس اعطا شده است بسیار گسترش قدرت برای انجام ضمانت حملات و نظارت --

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در:

هنگ کنگ پلیس اعطا شده است بسیار گسترش قدرت برای انجام ضمانت حملات و نظارت -- به عنوان به خوبی به عنوان موضوع اینترنت اعلامیه حذف -- تحت پکن جدید امنیت ملی قانون است.

تبلیغات

اعلام می آید به عنوان عمده شرکت های فن آوری از جمله Facebook, Google و توییتر گفت: آنها تعلیق درخواست از هنگ کنگ دولت و مقامات مجری قانون برای اطلاعات کاربران.

مقررات جدید افشا اواخر دوشنبه در 116 صفحه سند حذف خیلی از نظارت قضایی که قبلا اداره پلیس نظارت قدرت.

افسران قادر خواهد بود برای انجام یک جستجو بدون حکم اگر آنها خیال یک تهدید برای امنیت ملی است "فوری".

در کابل نیز اعطا شده است قدرت برای کنترل و حذف اطلاعات آنلاین و اگر وجود دارد "دلایل منطقی" به گمان نقض داده امنیت ملی قانون است.

پلیس می توانید سفارش اینترنتی شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات برای حذف اطلاعات و توقیف تجهیزات خود را با جریمه و تا یک سال در زندان اگر آنها نروند.

این شرکت همچنین انتظار می رود به ارائه مدارک شناسایی و سوابق رمزگشایی کمک.

هنگ کنگ رهبر کری لام داده شده است گسترده نظارت بر نظارت پنهان قدرت برای امنیت ملی موارد از جمله ارتباطات رهگیری با توجه به سند.

رئیس پلیس می توانید بپرسید سیاسی بین المللی, سازمان-از جمله کسانی که در تایوان -- برای عرضه اطلاعات در مورد فعالیت های خود را در هنگ کنگ از جمله اطلاعات شخصی, منابع درآمد و هزینه.

قدرت در حال بحث برانگیز از آنجا که پکن جدید امنیت ملی قانون به طور موثر قانونى برخی دیدگاه های سیاسی در نیمه خودمختار هنگ کنگ مانند پشتیبانی از استقلال و یا خودمختاری بیشتر.

کارشناسان حقوقی گفت جدید نظارت قدرت شدند گسترده و فاقد نظارت مناسب.

"قوانین جدید ترسناک هستند به عنوان آنها اعطای قدرت به نیروی انتظامی که به طور معمول محافظت شده توسط قضائیه" وکیل مدافع Anson وانگ یو-yat گفت: South China Morning Post.

"برای مثال در شرایط اضطراری و شرایط خاص پلیس لازم نیست حکم تحت یک حکومت اما هرگز توضیح می دهد که آنچه در آن به معنی با شرایط خاص. آنها همچنین می توانند هر کسی بپرسید به حذف پیام های آنلاین فقط به این دلیل آن را 'احتمال' به نقض قانون است."

امنیت ملی قانون است که رادیکال ترین تغییر در نحوه هنگ کنگ است اجرا پس از آن تحویل داده شد و برگشت به چین توسط بریتانیا در سال 1997.

محتوای مخفی نگه داشته بود تا لحظه ای آن تحمیل شد در هنگ کنگ یک هفته پیش دور زدن شهر مقننه.

آن اهداف جنایات در چهار دسته بندی ها: براندازی, تجزیه طلبی و تروریسم و تبانی با نیروهای خارجی می دهد و چین قضایی به خصوص در برخی از موارد جدی.

حقوقی تحلیلگران و منتقدان و بسیاری از کشورهای غربی هشدار های گسترده-دقت دسته بندی criminalise بسیاری از صلح آمیز نظرات مخالف.

پکن می گوید این قانون خواهد بازگرداندن ثبات پس از یک سال از دموکراسی تظاهرات.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن