چگونه می تونیم درس از آنفولانزای اسپانیایی موج دوم به Covid-19?

آنفولانزای اسپانیایی فرا گرفته و به آگاهی عمومی با تشکر از Covid-19 پایان دادن به وضعیت خود را به عنوان یک "ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 مرداد 1399

آنفولانزای اسپانیایی فرا گرفته و به آگاهی عمومی با تشکر از Covid-19 پایان دادن به وضعیت خود را به عنوان یک "را فراموش کرده اید؟" کارشناسان تاکید است که بدنام موج دوم این آنفولانزا از یک قرن پیش بود که یک بیماری بسیار متفاوت از Covid-19 – اما همچنین می گویند که آن را فراهم می کند تاریخی درس به کمک چهره ترس از سودای coronavirus.

تبلیغات

Covid-19 عفونت نرخ در حال افزایش در بسیاری از کشورها چند ماه از خسته کننده مستندات که مشخص بهار در سراسر جهان است.

در آمریکا روزانه به طور متوسط تعداد تایید عفونت های سر به فلک کشید از اواسط ماه ژوئن – در حالی که در اسپانیا یکی از کشورهای ویروس سخت ترین ضربه در ماه های اولیه از این بیماری همه گیر بزرگ افزایش موارد باعث انگلستان به اعمال ناگهانی و محدودیت های مسافرتی در روز شنبه. چندین کشور که قبلا تحسین برای مدیریت این بیماری همه گیر ماهرانه – مانند استرالیا و ویتنام دیده اند هشدار دهنده جدید کروناویروس خوشه.

سازمان جهانی بهداشت استدلال در روز چهارشنبه که با وجود روزنامه نگاران و سیاستمداران' استفاده مکرر از آن – اصطلاح "موج دوم" نادرست است و که این امر می تواند بهتر برای توصیف Covid-19 به عنوان داشتن "یک موج بزرگ" به عنوان شاهد virus رفت و هرگز دور می کند و به دنبال تغییرات فصلی.

'مرگبار'

این نهاد آن را در تضاد مجاورت قبلی همه گیر به جهان توسط طوفان. این 1918-20 آنفلوآنزای اسپانیایی در آمد سه موج که طی آن کشته شدن حداقل 30 میلیون نفر در سراسر جهان با برخی از مورخان قرار دادن این رقم در 100 میلیون – ساخت آن کشنده تر از جنگ بزرگ که به مدت طولانی تحت الشعاع آن در حافظه جمعی.

این اولین موج همه گیر در بهار 1918 بسیار مسری بود و قرار عظیم الجثه آچار در آثار هر دو طرف تلاش های جنگی. با این وجود آن را به خصوص تلخ – رسمی نرخ مرگ شبیه به کسانی که از آنفولانزای فصلی.

اما در پاییز ویروس دوباره ظهور در وحشتناک موج دوم شدید ترین از سه. در ایالات متحده – که در آن داده های تاریخی در آنفلوآنزای اسپانیایی است که کامل ترین – بیش از حد مرگ و مير ناشی از سپتامبر تا دسامبر سال 1918 رسیده 266,000. "اجازه دهید فقط می گویند که بازسازی ویروس همچنان مرگبار در آزمایشگاه حیوانات" John Barry, نویسنده بزرگ آنفلوانزایک مطالعه از آنفولانزای اسپانیایی گفت: فرانسه 24.

تمایل آنفولانزا به تکامل بود و به احتمال زیاد مسئول این افزایش حدت توضیح داد ارین سورل استادیار میکروب شناسی و ایمنی شناسی در دانشگاه جورج تاون: "این افزایش در مرگ است که تصور می شود در بخشی به دلیل جهش های انباشته شده توسط ویروس در آن اولیه موج اول به عنوان ویروس آنفلوانزا را مستعد ابتلا به جهشهای نقطهای به نام رانش آنتی ژن است که اجازه می دهد آنها را به فرار موجود مصونیت از عفونت های قبلی," او گفت: فرانسه 24

در این رابطه coronavirus به نظر می رسد کمتر شوم: "این ویروس بسیار با ثبات تر" بری اشاره کرد. "وجود دارد هیچ اشاره در هر نقطه در جهان از آن تبدیل شدن بیشتر کشنده به عنوان اتفاق افتاده در سال 1918."

The Philadelphia Liberty Loan's Parade, sometimes referred to as the "deadliest parade in history" for acting as a super-spreader event, heading down Broad Street in the city centre on September 28, 1918.
فیلادلفیا آزادی وام رژه گاهی اوقات به عنوان "مرگبارترین رژه در تاریخ" برای اقدام به عنوان یک سوپر پخش رویداد, عنوان, پایین خیابان وسیع در مرکز شهر در 28 سپتامبر 1918. © ویکیمدیا Creative Commons

یک "سوپر پخش' رژه در فیلادلفیا

وجود طیف وسیعی از پاسخ های متفاوتی به این گونه جدید آنفلوآنزای اسپانیایی. در فرانسه که در آن کشته 240,000 مردم در تمام سه موج در مجموع طی موج دوم دولت هنوز با تمرکز بر تلاش های جنگی, با درگیری ها در آخر بازی قبل از نوامبر 1918 آتش بس است. وجود ممنوعیت در برخی از تجمعات و چند اماکن عمومی بسته شد – اما هیچ چیز در مقیاس مشابه به Covid-19 مستندات.

اما در آمریکا – یک مبارز در طول سال گذشته از جنگ بود که امان قتل عام دیده می شود در جبهه غربی – برخی از مقامات احساس رایگان را امتحان کنید و جلوگیری از بیماری را گسترش نقاط مختلف کشور تعطیل و مدارس و کلیساها و رستوران ها.

"موج اولیه تا حدودی استفاده بیش; جنگ بود و هنوز هم بسیار مداوم و پزشکان متمرکز نگه داشتن سربازان سالم و در میدان جنگ" جیم هریس, یک مورخ علم در دانشگاه ایالتی اوهایو گفت: فرانسه 24. "اما در موج دوم هنگامی که آن را خیلی بیشتر تلخ که زمانی که برخی از سیاستگذاران احساس مجبور به واکنش نشان می دهند."

یکی از بدنام فوق العاده-پخش رویداد در اوایل موج دوم شهادت به مزایای اجتماعی فاصله گرفته است. در 28 سپتامبر 1918 بیش از 200 ، 000 نفر با حضور در فیلادلفیا آزادی وام رژه برای ترویج فروش ما دولت جنگ اوراق قرضه – حتی اگر کارشناسان گفته بود این شهر کمیسیون بهداشت و درمان است که این رویداد باید صورت نمی گیرد.

تاریخی و درس آموخته می تواند با مقایسه فیلادلفیا به سنت لوئیس (که لغو آن رژه همراه با جمعی دیگر اجتماعات) با توجه به مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری: "ماه آینده بیش از 10 ، 000 نفر در فیلادلفیا درگذشت از آنفولانزای همه گیر در حالی که مرگ و میر در سنت لوئیس انجام نمی رود بالای 700. این کشنده مثال نشان می دهد که بهره مند از لغو تجمع جرم و به کارگیری اجتماعی فاصله اقدامات در طول بیماری های همه گیر."

کارشناسان می گویند این تضاد بین شهر و در سنت لوئیس است که بخشی از یک تصویر بزرگتر است که در آن بهداشت عمومی اقدامات به وضوح کمک به مبارزه با آنفلوآنزای اسپانیایی. "ما آموخته اند که در پاسخ به 1918-19 همه گیر (به خصوص در ایالات متحده) کسانی که در شهرستانها و ایالات متحده است که تصویب قوانین و مقررات برای استفاده از ماسک صورت ممنوعیت اجتماعات بزرگ و بسته شدن مدارس شانس بهتر از آن است که نه" سورل اشاره کرد.

بزرگسالان جوان ضربه سخت

Coronavirus باز کرده است یک نسل تقسیم این نوع از اقدامات قابل توجه نشان داد یک قسمت این هفته در بریتنی که در آن خوشه ای از موارد در میان beachgoers در دهه بیست سالگی خود باعث خشمگین پاسخ از دولت فرانسه گفت که در منطقه که در مورد "غیر مسئولانه" جوانان "نادیده گرفتن خطر".

اما در موج دوم آنفولانزای اسپانیایی بسیاری از افراد جوان بودند در همان موقعیت به عنوان سالمندان امروز: این بیماری همه گیر از یک قرن پیش بود به خصوص کشنده قبلا سالم افراد 25 تا 35. موج دوم آن تحت تاثیر گروه های سنی در یک W شکل منحنی – هدف قرار دادن نوزادان و افراد جوان و افراد مسن سخت ترین. این غیر معمول به دلیل آنفلوآنزا – از جمله موج اول آنفلوآنزای اسپانیایی – به طور معمول دارای یک منحنی U شکل: آن است که اکثر خطرناک برای نوزادان و افراد مسن بدون اینکه به خصوص بدخیم در بزرگسالان جوان است.

این سوال که چرا آن را تحت تاثیر این گروه سنی به قدری "هنوز پاسخ داده نشده" بری گفت. "وجود دارد تنها فرضیه" او ادامه داد. "به احتمال زیاد یکی این است که افراد جوان باید سیستم ایمنی بدن قوی تر که overreacted ایجاد سايتوکين طوفان در ریه ها" – که در آن بدن بیش از حد فعال دفاع باعث حتی بیشتر از التهاب است.

حتی در میان این سردرگم پدیده بسیاری از مردم از تمام گروه های سنی خسته از در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از سرایت به ماه رفت: در طول هر دو این بیماری همه گیر کوروناویروس و موج دوم آنفلوآنزای اسپانیایی "مردم فکر می کنم وجود می آید لحظه ای که زمان آن را برای همه این ها به بیش از" نائومی راجرز یک استاد تاریخ پزشکی در دانشگاه ییل گفت: فرانسه 24.

با وجود برخی از hubristic رفتار را در طول بحران کنونی پیشرفت های بزرگ در علم و فناوری از آنفلوآنزای اسپانیایی – زمانی که طبیعت از ویروس باقی مانده است رمز و راز – یک منبع واقعی از امید سورل افزود: "ما باید در مقیاس جهانی علمی مهارت و تخصص و تکنولوژی و منابع و روش ها برای به اشتراک گذاری اطلاعات."

او همچنان وجود دارد باقی می ماند یک وظیفه مهم در مبارزه با کروناویروس – برجسته با نتایج فاجعه بار در مکان هایی مانند فیلادلفیا در موج دوم آنفولانزای اسپانیایی که در آن مقامات حاضر به توجه به هشدارهای مورد نیاز برای اجتماعی فاصله. "چالش ما امروز گفت:" سورل "در انتشار صحیح اطلاعات به مردم در مورد این بیماری همه گیر دادن اعتبار و صدا به دانشمندان ما برای برطرف کردن اطلاعات غلط و تشویق ما رهبران ملی را به اولویت بهداشت عمومی آمادگی و پاسخ."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب