ICC قضات به شنیدن درخواست تجدید نظر در برابر تبرئه ساحل عاج را Gbagbo

صادر شده در: 22/06/2020 - 07:58اصلاح: 22/06/2020 - 08:04 دیوان کیفری بین المللی رئیس دادستان فاتو آغاز خواهد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

دیوان کیفری بین المللی رئیس دادستان فاتو آغاز خواهد شد سعی کنید در روز دوشنبه برای سرنگونی در سال گذشته شوک تبرئه سابق ساحل عاج رئیس جمهور Laurent Gbagbo به اتهام جنایت علیه بشریت است.

تبلیغات

Gbagbo و مرد دست راست او چارلز Blé Goudé شد در ژانویه 2019 پاک از اتهامات متفکر پس از انتخابات خشونت در ناآرام کشور غرب آفریقا در 2010-11 که در آن حدود 3000 نفر کشته شدند.

یک بار ساحل عاج قدرتمند اول سابق رئیس دولت را به محاکمه می شود توسط ICC در حال صرف هشت سال در پشت میله های زندان لاهه قبل از تعجب خود را تبرئه توسط دادگاه.

تجدید نظر قضات را در این هفته گوش دادن به استدلال توسط ICC رئیس دادستان فاتو آغاز که می گوید دادگاه اشتباه در اجازه دادن به Gbagbo و Blé Goudé بروید.

دو-بعد از شنیدن خواهد بود "تا حدی مجازی" با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس ICC در گفت و معلوم بود که آیا Gbagbo و Blé Goudé خواهد جسمی بود در دادگاه و یا به دنبال جلسات از راه دور.

ICC ماه گذشته اجازه Gbagbo, 75, برای ترک بلژیک که در آن او بود که به میزبانی تحت شرایط سخت پس از آزادی او از دادگاه اما گفت که او باید برای محاکمه به دادگاه تجدید نظر.

ICC آن گفت: "خود را قضاوت در این تجدید نظر در مرحله بعد".

"عدالت بود و نه در خدمت'

آغاز دادگاه تجدید نظر دادگاه قضات تصمیم در ماه اکتبر سال گذشته گفت: آنها "متعهد حقوقی و رویه اشتباهات" — از جمله این که اکثریت قضات تنها با صدور حکم کتبی خود را حدود شش ماه پس از دهان تبرئه.

قضات نیز پاک جفت "بدون به درستی تبیین و به طور مداوم استفاده از وضوح تعریف شده استاندارد اثبات", آغاز اضافه شده است.

"در مجموع عدالت بود نه خدمت کرده در این مورد. از تبرئه آقای Gbagbo و آقای Blé Goudé باید معکوس شود و mistrial اعلام کرد" گفت: در آغاز او تسلیم است.

Gbagbo را حزب ساحل عاج جبهه (FPI) نامیده است در ساحل عاج رئیس جمهور Alassane Ouattara برای "گفت و گو" بیش از بازگشت به کشور است.

اما یک انجمن برای قربانیان خشونت ابراز "پر انرژی مخالف" در برابر Gbagbo آمدن به خانه به عنوان کشور پرانتز برای زمان انتخابات برنامه ریزی شده برای ماه اکتبر است که در آن Ouattara نمی خواهد در حال اجرا است.

ICC زیر آتش

Gbagbo فنی چهره بودن زندانی در بازگشت خود را پس از این که حکم به صورت غیابی به 20 سال با یک ساحل عاج دادگاه در ماه نوامبر گذشته برای "غارت" از شعبه محلی بانک مرکزی از کشورهای آفریقای غربی (BCEAO) در طول بحران پس از انتخابات.

دوشنبه شنوایی می آید به عنوان آغاز و در زیر آتش دفتر مبارزه با یک رشته از تبرئه و شکست خورده از موارد از جمله کنگو سیاستمدار Jean-Pierre Bemba تبرئه در سال 2018 از جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.

آن هم در یک زمان می آید زمانی که ICC در سال 2002 به سعی کنید بدترین جنایات است تحت حمله از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آنجا که دادگاه را اعتراض به جنایات مرتکب شده توسط نیروهای ایالات متحده در طول جنگ در افغانستان است.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن