پلیس بریتانیا می گویند جانسون مشاور کامینگز ساخته شده 'minor' مستند نقض

صادر شده در: 28/05/2020 - 16:23Modified: 28/05/2020 - 16:28 نخست وزیر بوریس جانسون مشاور به احتمال زیاد شکست

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

نخست وزیر بوریس جانسون مشاور به احتمال زیاد شکست دولت coronavirus مقررات با سفر در طول مستند, اما نمی خواهد در صورت اقدام بیشتر به پلیس گفت: روز شنبه.

تبلیغات

مشاور دومینیک کامینگز است اذعان رانندگی 250 مایل (400 متر) به خانه پدر و مادر خود در دورهام شمال شرقی انگلستان در پایان ماه مارس و بعد از گرفتن درایو دیگری به منظره شهر 30 مایل (50 کیلومتر) به دور است.

دورهام پاسبانان گفت: درایو به دورهام نه نقض قوانین اما سفر دوم به شهر Barnard Castle, ممکن است "جزئی نقض" از مستند قوانین "که می توانست موجه مداخله پلیس."

به زور گفت که تا به حال کامینگز متوقف شده است توسط یک افسر در زمان او بود که دستور داده شده است به نوبه خود در اطراف, اما "وجود دارد هیچ وجه قصد به گذشته نگر عمل است."

بیش از 14000 نفر در بریتانیا شده اند جریمه توسط پلیس برای نقض ممنوعیت همه اما سفر ضروری است که تحمیل شد مارس 23 برای کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس.

جانسون مقاومت کرده است خواستار به آتش گنده ترین دستیار ارشد و معمار از حزب محافظه کار دسامبر پیروزی در انتخابات برای ظاهرا نقض محدودیت های که دولت اعمال شده در سایر نقاط کشور.

کامینگز است در دفاع از اقدامات خود گفت که او در سفر به اطمینان حاصل شود که او 4 ساله و پسر می تواند پس از نگاه اگر او و همسرش که هر دو تا به حال coronavirus علائم بیمار شد. او می گوید: او سوار به Barnard Castle برای تست اینکه آیا بینایی خود را که تحت تاثیر بیماری بود خوب به اندازه کافی برای سفر طولانی بازگشت به لندن است.

کامینگز,' تبيين موفق به تخفیف دادن خشم در میان بسیاری از انگلیسی ها که تحمل دو ماه از جداسازی از عزیزان در طول همه گیر و دیدن دو استاندارد در محل کار.

بیش از 30 قانونگذاران در جانسون حزب محافظه کار به نام در کامینگز به استعفا با استناد به ابراز خشم از موکلین خود.

جانسون ایستاده بود با aide. دفتر خود گفت: "پلیس روشن ساخته اند آنها در حال گرفتن هیچ اقدامی علیه آقای کامینگز بیش از خود به انزوا و رفتن به دورهام نه نقض قوانین و مقررات."

آن گفت: نخست وزیر "با توجه به این موضوع به عنوان بسته شده است."

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب