در احساسی ویدئو الجزایر بازیکن تنیس اینس Ibbou در شماره 3 Thiem بیش صندوق امداد

صادر شده در: 11/05/2020 - 16:17بروز رسانی: 11/05/2020 - 16:17 الجزایر اینس Ibbou شد مورد ستایش قرار داد به ع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

الجزایر اینس Ibbou شد مورد ستایش قرار داد به عنوان یک قهرمان ونوس ویلیامز در حالی که او رئيس جمهور کشور متعهد پشتیبانی کامل پس از پایین رتبه بازیکن تنیس ارسال شده احساسی تصویری را در جهان شماره 3 Dominic Thiem برای مخالفت خود را به یک بازیکن صندوق امداد.

تبلیغات

Thiem رد این تصور که برترین بازیکنان تنیس باید تراشه در برای کمک به کاهش-رتبه رقبا که در حال مبارزه از نظر مالی با توجه به وقفه در مسابقات به دلیل رمان coronavirus بیماری همه گیر.

در این ویدئو اجرا می شود که بیش از نه دقیقه و نوشته شده بود در Ibbou را Instagram صفحه جهان تعداد 620 شروع می شود با "عزیز دومینیک" و در ادامه به بحث در مورد مشکلات او تا به حال برای تحمل و فداکاری او مورد نیاز را در زندگی حرفه ای او.

21 ساله و پنجه نرم می کند با Thiem به درک تفاوت آشکار در اتریش را "دنیای جادویی" و چگونه او تا به حال به دنبال تنیس در شمال کشور آفریقایی که او گفت: فاقد حتی زیرساخت های اساسی برای این ورزش است.

"من به گرامی داشتن این روز زمانی که من قادر به پرداخت هزینه یک هدیه برای پدر و مادر من. رویای من در مورد این روز گفت:" Ibbou که شروع به بازی در سن شش سالگی است اما تنها موفق به $27,825 در مسابقات درآمد تا کنون.

"من تنها بانوی سفر جهان به طور کلی در سه پا سفر همیشه به دنبال ارزان ترین بلیط."

جهان شماره یک نواک جوکوویچ به خواست همکار حرفه ای برای کمک به صندوق راه اندازی این ورزش را در بدن حاکم برای کمک به بازیکنان متاثر از خاموش شدن آغاز شد که در ماه مارس ادامه خواهد داد و حداقل تا اواسط ماه جولای.

اتریش Thiem گفت که او احساس وجود دارد بخش از جامعه که نیاز به کمک فوری از رقبای همکار خود را در طول بحران اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر.

"آیا شما متناوب رس و سخت از یک هفته دیگر مانند من انجام دهد" Ibbou سوال Thiem. "آیا شما خود را پایان مسابقات با سوراخ در کفش مثل من انجام دهید؟"

"عزیز Dominic بر خلاف شما بسیاری از سهم من واقعیت است."

"فقط یک یادآوری این دلیل است که از پول خود را که ما جان سالم به در تا به حال. و هیچ کس به شما درخواست هر چیزی. ابتکار رفت و سخاوتمندانه از بازیکنان که نشان داد فوری شفقت با لمسی درجه یک."

بدن حاکم به تازگی مطرح شده بیش از 6 میلیون دلار برای کمک به کاهش سطح بازیکنان متاثر از خاموش کردن.

Ibbou گفت: بحران نشان داد "که مردم واقعا هستند" و کمک به نیازمندان بازیکنان تنها به کمک بازی زنده ماندن است.

"ما از هر چیزی از شما. به جز یک بیت از احترام به قربانی ما," او گفت: قبل از امضای کردن. "بازیکنان می خواهم شما را به من نگه به رویاهای من. لطفا همین حالا آن را خراب کردن."

ویلیامز هفت بار گرند اسلم تک آهنگ, برنده, نظر بر روی پست: "شما قهرمان من."

Ibbou پاسخ داد: "شما همیشه از معدن بیش از حد و در حال حاضر شما حتی بیشتر به من. از شما بسیار سپاسگزارم."

استرالیا Kyrgios که تا به حال مورد انتقاد قرار Thiem برای نظرات خود را گفت: "احترام!" قبل از اضافه کردن "نگه داشتن شما انجام من همیشه مایل به حمایت از."

به عنوان Ibbou پست محبوبیت به دست اورد و به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی آن گرفتار چشم از الجزایر رئیس جمهور Abdelmadjid Tebboune.

"الجزایر نمی تواند از دست یک استعداد ورزشی مانند اینس Ibbou در سن جوان و یک گل دادن در یک تخصص است که به ندرت در آن متولد," Tebboune گفت: در یک پیام برای Ibbou خود official Facebook page.

"به زودی از سوی وزارت ورزش و جوانان را به مراقبت از خود را کار می کنند. شما باید از من حمایت کامل و من برای شما آرزوی موفقیت و به امید خدا."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن