هند و آمریکا تقریبا وجود دارد' در ایران می گوید, هندي, تجارت, وزیر

صادر شده در: 22/07/2020 - 11:06 هند و ایالات متحده در حال بسته شدن در یک معامله تجاری هند تجارت وزیر Piyush

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

هند و ایالات متحده در حال بسته شدن در یک معامله تجاری هند تجارت وزیر Piyush Goyal گفت: پس از دو سال از مذاکرات است.

تبلیغات

هند به دنبال امتیازات برای داروهای ژنریک آن صادرات به ایالات متحده در بازگشت برای باز کردن آن لبنی در بازار و کاهش تعرفه ها در مزرعه کالا به عنوان دو طرف به دنبال پرچ یک تجارت جدید پیمان سه منبع به رویترز گفت.

آنها وارد مذاکره شده محدود پیمان تجارت با هدف همچنین در بازگرداندن تعرفه صفر در طیف وسیعی از هند-صادرات به ایالات متحده تحت آن کلی سیستم از تنظیمات (GSP) که از آن برگ برنده دولت خارج در سال گذشته با استناد به عدم متقابل دسترسی به بازارهای هند.

"در دراز مدت به اعتقاد من ما باید سریع معامله تجاری است که برخی از مسائل در انتظار ساخته شده است تا بیش از چند سال گذشته که ما نیاز به خارج شدن از راه به سرعت. ما تقریبا وجود دارد" Goyal گفت: در ایالات متحده-هند شورای کسب و کار هند, ایده های نشست که انجام شده تقریبا.

Goyal بیشتر گفت: دهلی نو و واشنگتن باید در یک پیمان تجارت ترجیحی با 50 تا 100 محصولات و خدمات قبل از حرکت به یک پیمان تجارت آزاد.

"ما اعتقاد داریم که ما نیز باید نگاه در برداشت اولیه در قالب یک توافقنامه تجارت ترجیحی به جای انتظار برای دستاوردهای توافقنامه تجارت آزاد است که می تواند چندین سال به این نتیجه," او گفت:.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن