تحقیقات پس از آنچه به نظر می رسد به یک طناب دار در یافت سونوما Raceway

فایل: یک مسابقه مقدماتی برای جام نسکار سری تویوتا/Save Mart 350 در سونوما Raceway در 22 ژوئن 201

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

مقامات در سونوما Raceway در حال انجام تحقیقات پس از "قطعه ای از ریسمان گره خورده است در آنچه به نظر می رسد طناب دار" شد در اموال.

طناب دار بر داشت حلق آویز از یک درخت پشت سابق اداری بود که برای اولین بار کشف در روز شنبه.

"یک سونوما Raceway عضو هیات کشف یک قطعه ریسمان گره خورده است در آنچه به نظر می رسد طناب دار حلق آویز از یک درخت در raceway اموال. کارکنان ما در سایت مستاجران کسب و کار و اجرای قانون محلی شده اند تماس گرفت و خواست برای به اشتراک گذاشتن هر گونه اطلاعات که ممکن است. این حادثه در دست بررسی است و توسط سونوما کانتی کلانتر" raceway در بیانیه ای گفت: به SFGATE. "سونوما Raceway طول می کشد و این حادثه بسیار جدی است و اختصاص داده شده به عامل یک مرکز است که استقبال همه است."

یک ایمیل فرستاده شده به کارکنان و مستاجران با raceway جمهور استیو صفحه گفت: مسئولان در حال بررسی فیلم های نظارت. هر کسی با اطلاعات بیشتر و یا "هر ممکن است جایگزین توضیح" خواسته است به صفحه تماس با.

"ما این را بسیار جدی" صفحه نوشت. "ما می دانیم که شما به اشتراک گذاری هدف ما از راه اندازی یک مرکز است که باز است و استقبال برای همه و ما قدردانی از حمایت شما در جلوگیری از خصمانه و توهین آمیز فعالیت های است که نقض آن روح."

سونوما Raceway جاده البته در سیرز نقطه منطقه خلیج بزرگترین مسابقه اتومبیل رانی, محل برگزاری. آن میزبان جام نسکار سری مسابقه همراه با NHRA مسابقات و رویدادهای. آن را در حال حاضر بسته به علت این بیماری همه گیر کوروناویروس.

خبر می آید به عنوان NASCAR است را کشف طناب دار در گاراژ غرفه بابا والاس ورزش را فقط سیاه و سفید تمام وقت راننده. طناب دار پیدا شد یکشنبه توسط یک عضو خدمه در آلاباما Superspeedway و FBI آورده شده است در به انجام تحقیقات. به دلیل همه گیر تعداد محدودی از مردم اجازه داده شد در گاراژ: نسکار می گوید آن را به یک لیست از تایید پرسنل داده شده است که به مقامات.

"این بسیار بسیار جدی عمل می کنند و ما آن را به عنوان از جمله" نسکار جمهور استیو فلپس گفت. "ما را از شر این نوع رفتار از ورزش ما است."

والاس بود و کلام در هل دادن نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در آن سالن.

Katie Boland است SFGATE سردبیر. ایمیل خود را: katie.dowd@sfgate.com | توییتر: @katiedowd



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب