'محیط زیست در حرکت': پاکسازی حزب خرد شده توسط موج سبز

صادر شده در: 29/06/2020 - 10:49اصلاح شده: 29/06/2020 - 10:53 در مقالات - پنج شنبه ژوئن 29: ما در واکنش به فر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

در مقالات - پنج شنبه ژوئن 29: ما در واکنش به فرانسه در انتخابات محلی که با وجود رکورد ممتنع دیدم شهرستانها عمده به نوبه خود سبز و برنده توسط حزب اروپا Écologie Les های سبز (EELV). جناح چپ Libération دیوهای رئيس جمهور فرانسه با تیتر "Ecologie En Marche" بازی های خود را با نام "La République En Marche" – یک دنبال کنید تا به صفحه سه شنبه اعلام کرد که "La République En مرگ." ما همچنین نگاهی به یک ابتکار عمل در ازبکستان برای اطمینان بخشیدن به گردشگران ارائه هر کسی که جلب جدید کروناویروس $3,000.

تبلیغات

فرانسه در انتخابات محلی ارائه دو takeaways و آنها هر دو در صفحه اول Ouest France امروز: "رکورد ممتنع و محیط زیست موج." Ouest, فرانسه است که یکی از چندین مقاله صدایی زنگ بیش از یک رکورد ممتنع از تقریبا 60 درصد است. آنها گمان آن را مرتبط با شرایط استثنایی – این دور دوم شد تاخیر سه ماه و افراد ممکن است هنوز هم مضطرب شده در مورد کوروناویروس. آن را یک ضربه به دموکراسی و نمی تواند به طور کامل مقصر شرایط آنها اضافه شده است.

با وجود رکورد ممتنع آن شب بزرگ برای سبزی ساخته شده است که در سود ساخته شده در سال 2019 در انتخابات پارلمانی اروپا به دست گرفتن کنترل برخی از بزرگترین شهرستانها از جمله مارسی لیون استراسبورگ بوردو و پواتیه.

Aujourd aujourd'hui en فرانسه می گویند سبزی' موفقیت تنها مجددا چگونه محیط زیست تکامل یافته است به چیزی بیش از فقط یک حاشیه جنبش – آن را در حال حاضر رو توسط یک "جمعی بیداری".

جناح راست کاغذ لو فیگارو توضیح آن است که یک موج توفنده است که "احیا" چپ هشدار داد که رئیس جمهور پاکسازی نیاز به دو به دنبال پشتیبانی از هر دو مرکز و سمت راست.

کسب و کار کاغذ itele نیز فکر می کند پاکسازی باید نگران. آنها به تصویر کشیده پاکسازی در یک کارتون شکایت در مورد "برنامه ریزی شده منسوخ شدن" از تکنولوژی مدرن است.

جناح چپ مقالات در ضمن reveling در حزب حاکم نتایج ضعیف.

کمونیست کاغذ l'Humanité را تیتر می خواند "Macronism طول می کشد یک پانچ از چپ", امتیاز عملکرد رئیس جمهور را به عنوان یک "شکست کامل" نه تنها ناشی از یک چشم انداز مثبت در حمایت از محیط زیست بلکه از پاکسازی را کاهش محبوبیت است.

Libération را در صفحه اول آمده است: "L'Ecologie en Marche" یا "محیط زیست در حرکت" است که جناس در حزب حاکم را به نام "La République en Marche. با توجه به مقاله سبزی متفقین با چپ باید "گرفته مشعل سیاسی تجدید" یک بار برگزار می شود پاکسازی را میانه رو جنبش است. آنها می گویند که محیط زیست رو افزایش از مستند زمانی که مردم واقعا در زمان حال برای آرام کردن و بررسی وجدان خود.

عطف به مستندات و coronavirus گیر ما در پایان با یک داستان در مورد تا حدودی شدید اقدامات انجام شده توسط ازبکستان برای احیای آن بخش گردشگری. با ارائه $3,000 به هر توریستی که جلب coronavirus دولت امیدوار است برای اطمینان بخشیدن به گردشگران آنها را امن خواهد بود در حالی که رفت و آمد وجود دارد. برای هر وحشی روح فکر کردن در مورد رفتن به ازبکستان و عمدا ابتلا به این ویروس فقط به پول نقد در آن را شایان ذکر است که مبلغ 3000 دلار است که هزینه برآورد شده از کشور درمان پزشکی برای Covid-19.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن