اسرائیل نمایندگان مجلس تصویب نتانیاهو-Gantz دولت وحدت

صادر شده در: 07/05/2020 - 12:29Modified: 07/05/2020 - 12:29 اسرائیل و قانونگذاران تصویب تشکیل یک دولت وحدت ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

اسرائیل و قانونگذاران تصویب تشکیل یک دولت وحدت بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و خود را مغبون رقیب Benny Gantz شنبه هموار کردن راه برای پایان دادن به بیش از یک سال از بن بست.

تبلیغات

پارلمان با 71 رای به 37 به ائتلاف مقابله است که دیدن rightwinger نتانیاهو و Benny Gantz یک میانه نظامی سابق رهبر به اشتراک گذاری قدرت.

این دو نفر گفته اند که آنها را سوگند خود را در دولت جدید در مارس 13, با نتانیاهو باقی مانده رهبر برای 18 ماه قبل از توزیع بیش به Gantz.

دولت پیشنهاد شده بود به چالش در دادگاه عالی با مخالفان استدلال نتانیاهو فاقد شرایط لازم برای حکومت با توجه به یک سری از کیفرخواست فساد.

آنها همچنین گفتند که مقررات خاصی در ائتلاف مقابله شکست قانون است.

اما دادگاه روز چهارشنبه شب "وجود دارد بدون هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از تشکیل یک دولت" به رهبری نتانیاهو ،

آن اضافه شده است که با تصویب این ائتلاف آن "بود و نه به دنبال کاهش شدت اتهامات" علیه نتانیاهو اما به این نتیجه رسیدند که کسانی که می تواند به کار گرفته شده در دادگاه است که با توجه به شروع on May 24.

نتانیاهو شده است, نوشته شده توسط صاحب نظران و رقبای بسیاری از موارد پس از گرفتن قدرت در سال 2009 اما انسان گاهی اوقات لقب "جادوگر" است و همواره در بر داشت یک مسیر برای ماندن در قدرت است.

در علاوه بر این به بازسازی اقتصاد متزلزل coronavirus دولت جدید نیز تصمیم گیری در مورد امکان الحاق بخش بزرگی از کرانه یک حرکت پی در پی دولت باید خودداری از زمان اشغال خود در شش روز جنگ سال 1967.

از دست رفته سال

اسرائیل شده است بدون یک دولت با ثبات از دسامبر سال 2018 با این کشور دیدن سه پی در پی انتخابات که در آن Gantz را میانه رو آبی و سفید و نتانیاهو در حزب لیکود شد و در نزدیکی گردن و گردن.

در آن زمان نتانیاهو در قدرت باقی در یک سرپرست ظرفیت.

او همچنین متهم شده است با پذیرش نامناسب هدیه و به طور غیر قانونی تجارت نعمت در ازای مثبت پوشش رسانه ای.

او را انکار می کند اما اگر تخلف محاکمه پیش می رود به عنوان برنامه ریزی شده تبدیل خواهد شد برای اولین بار خدمت رهبر اسرائیل برای محاکمه شود.

پس از انتخابات ماه مارس Gantz شکست با بخش های بزرگی از آبی و سفید داد و توافق برای تشکیل یک دولت وحدت.

او گفت: لازم بود برای ارائه به ثبات سیاسی این کشور به دنبال ترمیم آسیب های اقتصادی ساخته شده توسط یک coronavirus شیوع نیز آلوده کرده است که بیش از 16000 نفر است.

Gantz منتقدان از جمله بسیاری از متحدان سابق را متهم کرد که او را از خیانت به رای دهندگان خود را پس از مبارزات انتخاباتی, تمیز کننده, سیاست و متعهد به خدمت تحت بازجویی نخست وزیر.

در حالی که اسرائیل قانون میله وزیران از خدمت در حالی که تحت کیفرخواست وجود چنین قانون برای نخست وزیر.

قانونگذاران در انتظار رای به بعد پنج شنبه به درخواست پرزیدنت رئوبن ریولین به کمک مالی نتانیاهو دستور به تشکیل یک دولت.

او خواهد شد و سپس یک دوره کوتاه به نتیجه رسیدن هفته از مجادله در مورد تخصیص وزرا و نهایی کابینه خود را خط به بالا.

سابق Gantz متحد یائیر لپید آماده برای تبدیل شدن به رهبر مخالفان شود آنچه که او نامیده می شوند بیش از حد تمرکز بر موقعیت های وزارت.

"یک مادر تنها با دو فرزند که زندگی در یک آپارتمان اجاره ای و از دست او کار را در خیابان می شود در ماه آینده" به دلیل همه گیر لبيد گفت.

"این چیزی است که ما باید با خرید و فروش نیست که سیاستمدار می شود که کار است."

غرب بانک اعمالی?

در اولین سال دولت تمرکز خود را بر COVID-19 پاسخ.

این کشور در زمان سریع اقدامات لازم برای قفل کردن و موفق شده است در محدود کردن تلفات تا کنون به بیش از 200 نفر در جمعیت برخی از نه میلیون.

در روزهای اخیر اقداماتی را آغاز کرده اند به کاسته با مغازه ها و کسب و کار بخشی از بازگشایی و همچنین مدارس ابتدایی است.

از 1 ژوئیه دولت همچنین می توانید تصمیم بگیرید که آیا به دنبال از طریق با الحاق شهرک های اسرائیلی در کرانه باختری پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به ما برکت برای حرکت می کند که سازمان ملل متحد می گوید نقض قوانین بین المللی است.

آن را نیز می تواند ضمیمه بقاع بخش دیگری از خاک مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او آماده است به رسمیت شناختن به عنوان بخشی از اسرائیل است.

یا حرکت مسئول است به ماشه فلسطینی ناآرامی ها در سراسر کرانه باختری و همچنین در نوار غزه ،

فلسطینی ها را ببینید غرب بانک به عنوان تكیه آینده خود دولت و سازمان ملل متحد هشدار داده است که الحاق خواهد به طور جدی آسیب هر گونه امید برای صلح پایدار.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب