'آن را insolvable': چگونه 49ers و رزمندگان با خیال راحت می تواند طرفداران این سقوط

اگر طرفداران مجاز در سان فرانسیسکو 49ers یا طلایی رزمندگان امور خارجه این بازی سقوط نمی توان آن را در هر نقطه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

اگر طرفداران مجاز در سان فرانسیسکو 49ers یا طلایی رزمندگان امور خارجه این بازی سقوط نمی توان آن را در هر نقطه نزدیک به ظرفیت کامل.

به عنوان شش پا از فاصله فیزیکی می شود طبیعی جدید در زندگی روزمره کسانی که قوانین را مجبور به درخواست برای استادیوم ورزشی نیز — که به معنی خالی صندلی و فکری سرگرم کننده برای تیم کارکنان در تلاش برای به حداکثر رساندن تعداد بلیط های فروخته شده در اجتماعی-حقوقی بخش است.

سان فرانسیسکو 49ers هفته گذشته اعلام کرد که این تیم انتظار "کاهش ظرفیت" در ورزشگاه لیوایز در سال 2020 و بلیط تقاضا خواهد شد بیش از بلیط در دسترس است. برای رزمندگان طلایی امور خارجه نه تیم و نه NBA ساخته شده است و هر گونه اطلاعیه ها در مورد 2020-2021 فصل که لیگ در حال حاضر با تمرکز بر اتمام 2019-2020 فصل در اورلاندو است.

UCSF اپیدمیولوژی جورج رادرفورد معتقد است یک راه وجود دارد برای هر دو 49ers و رزمندگان به طرفداران در بازی در پاییز — حتی با وجود این واقعیت است که طرفداران در تعقیب مرکز خواهد بود در داخل خانه و وجود یک اجماع علمی گسترش ویروس بیشتر به راحتی در داخل خانه از خارج از منزل.

"استادیوم ورزشی بسیار حجیم حتی داخل سالن آنهایی که مقدار زیادی از حجم هوا," رادرفورد گفت. "و آنها می توانند کنترل تهویه و افزایش تبادل هوا و آن نوع از همه چیز."

اگر رادرفورد شد در شارژ از کنار هم قرار دادن مجموعه ای از دستورالعمل ها برای عرصه ورزش به کار آن شروع می شود با اجباری ماسک پوشیدن به خصوص در خطوط امتیازات و حمام که در آن با نگه داشتن شش پا از فاصله فیزیکی است که همیشه امکان پذیر نیست. طرفداران خواهد بود تشویق به غذا خوردن در فاصله جداول دور از صندلی خود را با ماسک کردن در صندلی های خود هنگام گرفتن جرعه از نوشیدنی های خود را.

اما چالش واقعی است بدانند ترتیبات صندلی. برخی شناور ایده از 50 درصد ظرفیت با طرفداران در هر صندلی.

Possible seating arrangements at coronavirus-era sporting events.

ممکن است ترتیبات صندلی در coronavirus-عصر رویدادهای ورزشی.

اندی اندرسن برای SFGATE

"من فکر می کنم شما در حال معاشقه با فاجعه" رادرفورد گفت: از هر-دیگر-صندلی نشسته ترتیب با استناد به قطر مسائل فاصله و همچنین این واقعیت است که برای بسیاری از استادیوم های یک صندلی از جدایی برابر نیست به شش فوت است. "این است و نه سقوط به تلاش برای قطع گوشه و کنار. فقط ضربه."

فرض کنید دو کرسی در بین طرفداران فراهم می کند فضای کافی برای شش فوت, فیزیکی, فاصله, Rutherford, اشاره می کند که هنوز هم وجود دارد یک مسئله بزرگ با قطر فاصله.

Possible seating arrangements at coronavirus-era sporting events.

ممکن است ترتیبات صندلی در coronavirus-عصر رویدادهای ورزشی.

اندی اندرسن برای SFGATE

"شما باید در نظر با استفاده از کل سطر" او گفت:. "مردم اغلب فراموش عمودی و مورب در فاصله."

یک راه وجود دارد به تلو تلو خوردن طرفداران به صورت افقی و عمودی و مورب که تضمین کامل شش پا اجتماعی فاصله حباب — اما این بدان معنی بخش عمدتا خالی است. ریونز اعلام کرده اند که اگر طرفداران مجاز برای حضور در بازی ها "کمتر از 14,000 صندلی در هر بازی" و یا حدود 20 درصد از M&T Bank ورزشگاه پر خواهد شد. علاوه بر این Jacksonville Jaguars اعلام کرد که این تیم انتظار دارد که 25 درصد ظرفیت در بازی های خانگی است.

Possible seating arrangements at coronavirus-era sporting events.

ممکن است ترتیبات صندلی در coronavirus-عصر رویدادهای ورزشی.

اندی اندرسن برای SFGATE

در سال 2018 آن برآورد شد که 38 درصد از NFL درآمد آمد از ترکیبی از بلیط ورزشگاه امتیازات محلی حامیان پارکینگ و تیم فروشگاه های تیم را عمده مالی بازدید از تنها اجازه می دهد 20-25 ٪ از استادیوم پر شود.

اما رادرفورد معتقد است که تیم می تواند خلاق در گسترش ظرفیت فراتر از 20-25% خوانده شده را علامت و اشاره کرد این واقعیت است که هر کس نیاز به دور.

"این است که همه گفتن مردم به فوتبال بازی کردن خود به خود و البته ما هرگز دیده می شود که" او گفت:. "این insolvable. من تا به حال یک گفتگو با کسی که به تازگی این نمیفهمد برای اپرا که در آن شما می توانید بلوک از مردم و اطمینان از وجود فاصله در اطراف هر گروه از مردم است."

Possible seating arrangements at coronavirus-era sporting events.

ممکن است ترتیبات صندلی در coronavirus-عصر رویدادهای ورزشی.

اندی اندرسن برای SFGATE

رادرفورد معتقد است وجود دارد به طور بالقوه یکی دیگر از راه برای اجازه دهید حتی جمعیت بزرگتر به بازی: نیاز به هر فردی که حضور این بازی برای تست در 24-48 ساعت قبل از و را اثبات یک تست منفی به سمت دروازه.

"شما می توانید به نوبه خود در اطراف تست PCR در 24 ساعت," او گفت:. "وجود دارد فقط له در دسترس بودن این دوم. اگر شما انجام این تست شما می توانید دور با فاصله و پر کردن همه چیز."

وجود دارد برخی از امکان سنجی سوالات در اطراف چنین مقیاس بزرگ سیستم تست به خصوص با منطقه در حال حاضر گزارش تاخیر طولانی انتظار برای نتایج آزمون. اما رادرفورد معتقد است تست طرفداران ساده ترین راه برای تیم های برای جلوگیری از خرد کن در غیر این صورت ضرر و زیان مالی.

"برای اطمینان از شما می توانید با خیال راحت از طرفداران شما می توانید با استفاده از تست تهویه اجتماعی فاصله و ماسک," او گفت:. "کسانی که خود را در چهار مداخلات. اگر شما یکی را از روی میز مانند تست فقط تو سه تا تکیه بنابراین شما نمی تواند scrimping اجتماعی فاصله و ماسک."

اریک تینگ است SFGATE دیجیتال خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن