ژاپن سیل برگ ده ها تن مرده و از دست رفته

صادر شده در: 05/07/2020 - 14:25Modified: 05/07/2020 - 14:25 حدود 34 نفر هستند یا تایید و یا می ترسید مرده —

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

حدود 34 نفر هستند یا تایید و یا می ترسید مرده — از جمله 14 در خانه سالمندان — پس از باران های سیل آسا در ژاپن باعث عظیم سیل و رانش زمین, مقامات گفت.

تبلیغات

امدادگران به جستجو برای 14 نفر گم شده و پس از سیل به کوماموتو منطقه از ژاپن در جنوب غربی جزیره کیوشو, از بین بردن خانه ها را جارو دور وسایل نقلیه و ایجاد پل به سقوط.

منطقه ای دولت تاييد 18 نفر فوت کرده در حالی که یکی دیگر از 16 بودند در حالت "قلبی و ایست تنفسی"—یک اصطلاح اغلب در ژاپن استفاده می شود قبل از اینکه یک پزشک رسما گواهی مرگ است.

چهارده قربانیان را در یک خانه سالمندان بود که هولناک هنگامی که رودخانه های محلی خود را شکست بانک ها. خدمات اورژانس نجات 50 نفر از تسهیلات.

بیش از 200 ، 000 نفر شده اند خواست به عنوان مقامات درخواست کسانی که در پناهگاه های اضطراری برای شستن دست های خود پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

"ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش عفونت و زندگی کسانی که مجبور به فرار از خانه خود را به عنوان راحت که ممکن است" مدیریت بحران وزیر Ryota تاکدا به خبرنگاران گفت: پس از بازدید از یک دبیرستان در شهرستان ایوامیزاوا که در آن 600 ساکنان پناه.

در یک دولت-نشست سطح در توکیو در فاجعه نخست وزیر ژاپن متعهد به ارائه حمایت مالی در حالی که هشدار ساکنان در کوماموتو به بریس برای باران بیشتر.

"به عنوان ما صحبت می کنند بیش از 40000 نفر از کارکنان پلیس ، آتش نشانی و گارد ساحلی و دفاع از سربازان در حال انجام عملیات جستجو و نجات که ادامه خواهد داد تا از طریق شب" آبه گفت.

"صرفه جویی در زندگی اولویت ما است."

Heavy rain انتظار می رود که در منطقه از طریق پنج شنبه آبه اضافه شده است.

"ما باید هوشیار باشند," او گفت: "هشدار به ساکنان نظارت بر اخبار برای بیشتر خطرات مرتبط با جاری شدن سیل و رانش زمین.

جوامع در طول کوما رودخانه که می گذرد از طریق ایوامیزاوا را ضربه سخت شده توسط سیلاب.

اگر چه باران تا به حال کاسته در کوماموتو توسط صبح روز یکشنبه سقوط پل و مسدود شدن جاده ها به علت جاری شدن سیل و رانش زمین را ترک کرده اند بسیاری از جدا شده در منطقه است.

بزرگ "SOS" نشانه ایجاد شد و بر اساس آنچه که استفاده می شود به یک مدرسه ابتدایی در شهر یاماگوچی که در آن حدود 10 نفر دست تکان داد حوله سفید در نجات و رسانه های هلیکوپتر.

نجات کارگران و سربازان از نیروهای دفاع از خود با استفاده از قایق و هلیکوپتر برای رسیدن به این رشته.

ژاپن در حال حاضر در آن فصل بارانی که اغلب باعث سیل و رانش زمین و فرمان مقامات محلی به صدور دستور تخلیه.

در سال 2018, جاری شدن سیل در غرب ژاپن به کشته شدن بیش از 200 نفر است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن