رودین موزه در پاریس به فروش می رساند برنز را برای فلج shutdown

صادر شده در: 08/07/2020 - 11:52 بر خلاف دیگر موزه ها کوبید توسط coronavirus همه گیر در موزه رودین در پاریس م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

بر خلاف دیگر موزه ها کوبید توسط coronavirus همه گیر در موزه رودین در پاریس ممکن است ace تا آستین خود را برای کمک به آن را ببینید از طریق بحران: آن را می توانید فروش limited-edition نسخه از شاهکارهای مجسمه سازی.

تبلیغات

خود تامین مالی موزه اختصاص داده شده به آثار اگوست رودن است رو به یک کوه از چالش است. گردشگران کمیاب شد آن را به عنوان بازگشایی شد شنبه پس از چهار ماه از ویروس اجرا بسته شدن و بازگشت به روزهای خوب است یک راه طولانی ، علائم به دنبال کمک های مالی در حال حاضر خط دیواره های آن است.

اما اندازه گیری تسکین ممکن است از یک قرن سیستم تنظیم توسط رودین خود اجازه می دهد در این موزه به فروش تا 12 کپی از مجسمه را انتخاب کنید در هر سال است. این برنز ریخته گری در کارگاه های آموزشی ویژه در یک فرایند نظارت توسط موزه خریداری شده توسط گالری های هنری جمع خصوصی یا موزه است. رودین را بی بها اصل عمدتا حک شده از سنگ مرمر.

فروش کمک کرده اند آثار خود را در رسیدن به مخاطبان در سراسر جهان, اما تا به حال آنها را تولید کرده ایم ناهموار نتایج. با توجه به انتظار مستند مربوط به کسر بودجه 3 میلیون یورو ($3.4 میلیون) این موزه می خواهد به نوبه خود برنز فروش به یک بزرگتر و بیشتر منبع منظم درآمد.

پس از آن در حال گسترش است کاتالوگ و رسیدن به بازارهای جدید است. آن را در حال حاضر به فروش می رسد این نسخه از "متفکر" و "مردم ازاد شهر یاقصبه از کاله" در میان مجسمه ساز معروف ترین آثار.

مدیر موزه کاترین Chevillot گفت: آن را به اتمام رسانده است 1.4 میلیون یورو در خرید و فروش برنز کپی از رودین مجسمه تا کنون این سال است. در مصاحبه با آسوشیتد پرس گفت این موزه هدف این بود که به امن سالانه حداقل 3 میلیون یورو در مجسمه فروش یک چهارم از موزه بودجه.

قیمت مجسمه متفاوت از 50,000 یورو به میلیون یورو به این معنی چند بزرگ فروش و یا بسیاری از آنهایی که کوچکتر هستند و نیاز به این هدف است.

"چالش ما این است که به فروش بیشتر اما بیشتر به طور منظم" Chevillot گفت. چرا که "چند سال ما فروش 6 به 9 میلیون یورو در مجسمه ها و دیگر هیچ چیز."

موزه فروخته است و در مجموع 5000 چنین آثار بیش از 100 سال گذشته است. بسیاری رفته اند به خریداران در اروپا و آمریکا اما فروش در این بازارهای سنتی کاهش یافته اند در سال های اخیر است. بنابراین این موزه در حال حاضر تبدیل به آسیا و آمریکای لاتین و کشورهای حوزه خلیج فارس برای مشتریان جدید است.

علاوه بر این Chevillot گفت: این موزه در حال حاضر چهار برابر این تعداد آثار از آن است که مجاز به تولید از 30 به 120. آن است که همچنین به دنبال همکاری های جدید از جمله یکی با Gagosian Gallery در ایالات متحده است.

رودین اهدا همه آثار خود را به دولت فرانسه اجازه می دهد برای ایجاد این موزه است که مجموعه ای در میان آرام باغ پر از رودین اصل در سایه پاریس' طلا گنبد Invalides بنای تاریخی است.

موزه استفاده می شود به رسم حدود 2500 نفر در هر روز در طول ماه های تابستان — led توسط آمریکایی ها. در این سال با اروپا مرزهای بسته به ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر چون هنوز هم از گسترش ویروس آن را آماده برای دیدن یک قطره در بازدید کنندگان به میزان 80 درصد است.

در این موزه همچنین انتظار یک قطره در رویداد خاص درآمد در این تابستان به دلیل مراسم عروسی بزرگ و مجامع شرکت های بزرگ باقی می ماند و خارج از محدوده به دلیل ویروس خطرات.

که بدان معنی است که حتی با احتمالی جدید برنز و فروش موزه آینده ابری است پس از یک چند سال برای سایت های گردشگری در سراسر پاریس.

"این سومین سال است که همه چیز دشوار است: اول زرد جلیقه تظاهرات سال دوم اعتصابات و در این سال (ویروس) بحران" Chevillot گفت. "هر سال ما در حال حفر به ذخایر ما, بنابراین من نمی خواهم وجود دارد به یک چهارم و پنجم سال."

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن