یوشی هیده سوگا ژاپن به طور رسمی را تا کار PM ، اعلام 'تداوم' کابینه

صادر شده در تاریخ: 16/09/2020 - 04:33 به گزارش رسانه های محلی، یوشی هیده سوگا، رئیس حزب حاکم ژاپن، روز چهارشن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 16/09/2020 - 04:33

به گزارش رسانه های محلی، یوشی هیده سوگا، رئیس حزب حاکم ژاپن، روز چهارشنبه برای تبدیل شدن به نخست وزیر بعدی این کشور آماده شد و کابینه ای «تداوم» را کنار هم کشید که حدود نیمی از آن از آرایش کنونی تغییر نخواهد کرد.

تبلیغات
ادامه

سوگا، دستيار دينه و دبير ارشد کابينه در زمان نخست وزير خروجی شينزو آبه، روز دوشنبه يک پيروزی زمين لغزش را برای در دست گرفتن حزب ليبرال دموکرات به دست آورد. او متعهد شد که بسیاری از برنامه های آبه از جمله امضای او استراتژی اقتصادی «آبنومیک» را ادامه دهد.

او با چالش های متعددی از جمله مقابله با کوید-۱۹ در حالی که اقتصاد کتک خورده را احیا می کند و با جامعه ای به سرعت پیری سر و کار دارد مواجه است که در آن نزدیک به یک سوم جمعیت از ۶۵ نفر مسن تر هستند.

آبه که حمايت او در تضمين پيروزی سوگا در انتخابات حزبی در اين هفته بحرانی بود، در آخرين روز تصدی خود وارد دفتر نخست وزيری شد و از مردم ژاپن سپاسگزاری کرد و عهد کرد از دولت ورودی به عنوان يک عضو منظم پارلمان حمايت کند.

آبه افزود که دارویی که او برای بیماری مزمن خود مصرف می کند در حال کار است که و او در حال بهبودی است.

پیش از این در ویدئویی که در توییتر منتشر شده بود، به رکورد خود نگاه کرده بود.

وی در اشاره ای آشکار به تمایل دیرینه اش به تجدید نظر در قانون اساسی صلح طلبی گفت: متاسفانه ما نتوانستیم به برخی اهداف دست یابیم، چیزی که سوگا مشتاق پیگیری آن به نظر نمی رسد. "با این حال، ما قادر به گرفتن یک شات در، و رسیدن به، مسائل تفرقه انگیز دیگر است."

دولت او قانون اساسی را دوباره تفسیر کرد تا به سربازان اجازه دهد برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم در خارج از کشور بجنگند و همچنین به ممنوعیت دفاع از یک کشور دوستانه مورد حمله پایان داد.

بر اساس گزارش های رسانه ها، تقریبا نیمی از کابینه از افرادی از کابینه آبه ساخته خواهد شد و تنها دو زن وجود دارد. میانگین سنی از جمله سوگا ۶۰ سال است.

از جمله کسانی که شغل خود را حفظ می کنند می توان به بازیکنان کلیدی مانند تارو Aso وزیر دارایی، توشیمیتسو موتیگی وزیر امور خارجه و چند نفر دیگر از جمله سیکو هاشیموتو وزیر المپیک و شینجیرو کویزونمی وزیر محیط زیست نام برد.

انتظار می رود برادر کوچکتر آبه، نوبو کیشی، برای پرتفوی دفاعی مورد شنود قرار گیرد، در حالی که تارو کونو، وزیر دفاع فعلی، مسئول اصلاحات اداری خواهد بود.

احتمال می رود یاسوتوشی نیشیمورا دوباره به عنوان وزیر اقتصاد انتخاب شود، در حالی که هیروشی کاجییاما، وزیر تجارت و صنعت، پسر سیاستمداری که سوگا به عنوان مربی اش به او نگاه می کرد، حفظ خود دیده می شود.

کاتسونوبو کاتو، وزیر بهداشت که در روزهای اولیه همه گیر چهره پاسخ ژاپن به کروناویروس شد، کلیدی دبیر ارشد کابینه را از سوگا بر عهده خواهد گرفت.

جسپر کول، مشاور ارشد سرمایه گذاری های WisdomTree مدیر دارایی می گوید: «این یک «تداوم با کابینه سرمایه C» است.

وی گفت سرنخ های واقعی در مورد اینکه آیا سوگا با اصلاحات پیش خواهد رفت یا خیر، از این خواهد آمد که آیا خون تازه بخش خصوصی را به هیئت های مشورتی مانند شورای سیاست اقتصادی و مالی معرفی می کند یا خیر.

کول گفت: جاه طلبی آقای سوگا برای سرعت بخشیدن و احیای روند (اصلاحات) کاملا روشن است، اما لایه بعدی پرسنل جالب خواهد بود.

گمانه زنی هایی وجود دارد که سوگا ممکن است مجلس سفلی پارلمان را برای یک انتخابات اسنپ منحل کند و از حمایت قوی بهره ببرد، اما سوگا با دقت به نظر می رسد و گفته است دست زدن به همه گیر در اولویت اول اوست.

(رویترز)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب