جری اسلوان سالن از شهرت مربی با یوتا جاز درگذشت 78

جری اسلوان راه می رفت تا مرحله به مرحله در سالن بسکتبال شهرت خود را enshrinement سخنرانی در سال 2009 تقریب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

جری اسلوان راه می رفت تا مرحله به مرحله در سالن بسکتبال شهرت خود را enshrinement سخنرانی در سال 2009 تقریبا به عنوان اگر او بودند هراس آنچه در چند دقیقه آینده به ارمغان بیاورد.

او هرگز می خواستم در کانون توجه است.

"این بسیار دشوار است برای من" اسلون گفت که شب.

صحبت کردن در مورد خود را که آسان نبود. اما بسکتبال او همیشه ساخته شده است که به نظر می رسد ساده است.

اسلون که صرف 23 سال به عنوان مربی تیم یوتا جاز و در زمان تیم نهایی NBA در سال 1997 و 1998 درگذشت جمعه در 78. این تیم گفت که به مدت چهار سال او به بیماری پارکینسون و Lewy body dementia.

اسلون به ریاست جلال روز از جان استاکتون و کارل مالون pick-and-roll-to-کمال عصر در سالت لیک سیتی. او چهارم در NBA پیروزی لیست.

اسلون شده بود همه ستاره به عنوان یک بازیکن با شیکاگو بولز خود را به رهبری آلما مادر, Evansville به دو NCAA college بخش ملی قهرمانی و دستیار مربی در سال 1996 تیم المپیک ایالات متحده است که موفق به کسب یک مدال طلا در آتلانتا بازی. او را سقوط در عشق با این بازی به عنوان یک دانش آموز در یک اتاق ایلینوی, مدرسه, هرگز, فراموش کردن ریشه های خود را.

"او بیش از 40 سال در NBA نیز به موازات یک دوره رشد فوق العاده ای در لیگ یک زمان هنگامی که ما تا حد زیادی بهره مند از خود فروتنی مهربانی و عزت و کلاس" کمیسر NBA آدم نقره گفت.

اسلون گفت: اغلب اعداد به معنای چیزی برای او. که شرم آور است چرا که او بسیاری را به تعجب.

اسلون به حال 1,221 NBA مربیگری برنده پشت تنها سابق رزمندگان مربی دان نلسون لنی Wilkens و Gregg Popovich. و اسلون 23 فصل با جاز دوم-طولانی ترین رشته با یک تیم در تاریخ NBA; Popovich است که در 24 فصل با سن آنتونیو اسپرز.

"ما از دست رفته یکی از غول های بسکتبال نه تنها از NBA انواع اما بسکتبال به طور کلی گفت:" دیرین NBA اجرایی راد خار که استخدام اسلوان به عنوان مربی تیم بولز در سال 1979. "هیچ کس تا به حال بازی سخت تر است. او بسیار بازیکن خوب و پس از آن تبدیل به یکی از برترین مربیان در تاریخ NBA است."

و او احترام بود به عنوان یک بازیکن با گاو خود شماره 4 نیوجرسی اولین بار بود که بازنشسته توسط حق رای دادن.

آنها به نام اسلون "اصلی گاو" از آنجا که او انتخاب شد و در سال 1966 توسعه پیش نویس و شناخته شده برای او سختی و شن. او باقی می ماند تنها بازیکن NBA به طور متوسط بیش از هفت ریباند و بیش از دو دزد یک بازی در حرفه خود.

جری رینسدرف به نام اسلون "چهره Bulls سازمان از آغاز به کار آن از طریق اواسط 1970s."

"یک بازیکن بزرگ و یک تالار مشاهیر NBA مربی" گاو رئیس در روز جمعه گفت. "مهمتر از جری شد و یک فرد بزرگ است."

اسلون صرف 34 سال در جاز سازمان به عنوان سر مربی و دستیار دیده بانی یا ارشد بسکتبال مشاور. اسلون آغاز شده به عنوان یک طلایه دار ترویج شد و به عنوان دستیار تحت فرانک انگشت در سال 1984 شد و ششمین مربی تاریخ حق رای دادن در دسامبر. 9, 1988 پس از انگشت خود استعفا داد.

همکار مربیان raved در مورد او. اکثر جورج کارل حرفه مربیگری همپوشانی با اسلوان است و کارل به سادگی ستایش رقیب خود را.

"آنچه که من تحسین در مورد او این است که او یک دوست به تمام مربیان" کارل گفت. "او ایستاده بود تا برای مربیان است. ... او یک مرد بود که اظهار نظر او مهم نیست که بیش از حد تهاجمی با داوران و بسیاری از زمان پرتاب به دلیل آن است. اما اگر او فکر او بود که به ستم او ایستاده بود برای خودش. من تحسین است."

آسوشیتد پرس نویسندگان پت گراهام و اندرو سلیگمن کمک

برای این گزارش.

تیم رینولدز یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب