بیت المقدس مسجد الاقصی بازگشایی پس از بیش از دو ماه

صادر شده در: 31/05/2020 - 08:07اصلاح: 31/05/2020 - 08:08 بیت المقدس مسجد الاقصی بازگشایی به نمازگزاران در رو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

بیت المقدس مسجد الاقصی بازگشایی به نمازگزاران در روز یکشنبه پس از دو و نیم ماه coronavirus بسته شدن اما مقامات مسلمان تحمیل برخی از اقدامات احتیاطی را به عنوان مقامات بهداشتی هشدار می دهند از یک چشم انداز مثبت در عفونت های محلی.

تبلیغات

از سرگیری نماز در اسلام سوم-جنش سایت کلاه حزن انگیز دوره برای بیت المقدس را از مسلمانان که در این سال مشخص مقدس روزه ماه رمضان و عید فطر تعطیلات بدون معمول روزانه خود را بازدیدکننده داشته است به الاقصی و مجاور گنبد از سنگ است.

"پس از افتتاح این مسجد من احساس می کنم مثل من می تواند نفس کشیدن دوباره. به لطف خدا" بیت المقدس ساکن ام هشام گفت: از طریق یک ماسک صورت چشم او پاره تا پس از ورود این ترکیب برای سحر نماز با صدها نفر از دیگر مسلمانان است.

شورای اسلامی وقف اشاره به کاهش محلی گسترش COVID-19 در لغو محدودیت ورود و بازگشایی این مجتمع را یاد عالیات که بسته در 15 مارس.

صدها نفر از مسلمانان شعار می دادند "خدا بزرگترین است" را به عنوان آنها بسته بندی شده به این ترکیب در بیت المقدس دیواره شهر اوایل روز یکشنبه برای سحر نماز خبر دادهاند. برخی کردم بر روی زانو خود را و بوسید و زمین به آنها وارد شده است.

اما مقامات مسلمان تحمیل برخی از اقدامات برای کاهش خطر سرایت به عنوان موارد جدید در اسرائیل مشخصی در روزهای اخیر.

نمازگزاران باید پوشیدن ماسک صورت و آوردن شخصی نماز, فرش باید به آنها مایل به دعا کردن در داخل حرم و یا در ترکیب, هوای آزاد, زمینه های این شورا در بیانیه ای گفت.

شورای نگفت اگر وجود دارد خواهد بود یک محدودیتی در تعداد افراد مجاز در 35 هکتار ترکیب شناخته شده به مسلمانان به عنوان نجیب پناهگاه و به یهودیان به عنوان معبد کوه.

حدود 700 نمازگزاران حاضر بودند برای سحر نماز. بعد از آن در صبح یک گروه از یهودیان ارتدوکس همراه با پلیس اسرائیل وارد ترکیب از طریق یک بازدید کننده ورودی مجاور به یهودیت را مقدس دیوار غربی.

مسلمانان بر این باورند که این سایت بود که در آن حضرت محمد به آسمان صعود. یهودیان حرمت آن را به عنوان سایت از معابد یهودی از دوران باستان است.

شده اند وجود دارد 17,000 coronavirus موارد و 284 مرگ و میر در اسرائیل و 386 مورد و سه مورد مرگ در کرانه.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن