Johnson, پاکسازی به افتخار 80 سالگرد مقاومت فرانسه

صادر شده در: 18/06/2020 - 06:14Modified: 18/06/2020 - 06:14 چهار مرد که با بازی در نقش معنی داری در مقاومت ف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

چهار مرد که با بازی در نقش معنی داری در مقاومت فرانسه در طول جنگ جهانی دوم خواهد بود مفتخر نخست وزیر بوریس جانسون رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی طی مراسمی در لندن در روز پنج شنبه.

تبلیغات

پاکسازی در اولین سفر خود را در خارج از فرانسه پس از شروع coronavirus مستند در ماه مارس نیز دیدار جانسون در 10 خیابان داونینگ به بحث در مورد دولت خود را' پاسخ به همه گیر.

آنها نیز به احتمال زیاد به بحث در مورد مبارزه با تروریسم در اروپا مسئله ای است که رو به افزایش بوده است تا از دستور کار سیاسی در هفته های اخیر که فشار را افزایش می دهد در بریتانیا و اتحادیه اروپا به توافق و تصویب یک معامله تجاری قبل از دسامبر. 31 مهلت.

پاکسازی بازدید از نشانه 80 سالگرد ژنرال شارل دوگل رادیویی آدرس به ملت در مدت کوتاهی پس از تهاجم نازی ها در فرانسه که در آن او گذاشته و پایه های مقاومت است.

آدرس پخش شد از لندن توسط بی بی سی در 18 ژوئن 1940 با کسب اجازه از وینستون چرچیل.

به مناسبت بریتانیا خواهد اعطای جوایز در چهار مبارزان مقاومت: Edgard Tupet-Thome, 100; دانیل Cordier 99; Hubert ژرمن 99 و Pierre Simonet, 98. آنها را نمی شود در حال حاضر, اما دریافت جوایز خود را در فرانسه بعد.

چهار تنها بازمانده دارندگان Croix de la آزادی (عبور از آزادی) یک افتخار اعطا شده توسط دوگل در 1,038 مردان و زنانی که برتری خود را در مبارزه برای آزادی فرانسه.

جانسون گفت: مردان همواره "پایدار عمق و قدرت" از فرانسه و بریتانیا دوستی که آزمایش شده توسط Brexit آشوب پس از بریتانیا رای به خروج از اتحادیه اروپا در سال 2016 شدند.

پاکسازی را در یک رویداد تشریفاتی با پرنس چارلز وارث تاج و تخت بریتانیا و همسرش, Camilla. فرانسه رهبر را نیز درمان می شود به یک مشترک flypast توسط فلش قرمز نیروی هوایی سلطنتی aerobatic team و همتایان فرانسوی خود را به Patrouille de France.

یک مجسمه چرچیل است که در این میدان کشف شد برای پاکسازی بازدید. مجسمه شده بود تا سوار از هفته گذشته برای جلوگیری از آن را از آسیب دیده شده توسط سیاه و سفید زندگی می کند توجه به معترضان.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن