قاضی پرتاب ایالات متحده فوتبال زنان تیم نابرابر پرداخت ادعا می کنند

توسط Anne M. پترسون و رونالد Blum به روز شده 8:34 pm PDT, جمعه, مه 1 سال 2020 یک قاضی فدرال دور ان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 اردیبهشت 1399
به روز شده

یک قاضی فدرال دور انداخت نابرابر پرداخت ادعا می کنند توسط بازیکنان در ایالات متحده زنان ملی فوتبال, تیم از دست دادن قابل توجهی برای دفاع از قهرمان جام جهانی, اما اجازه خود را از اتهام تبعیض آمیز شرایط کار برای رفتن به دادگاه.

بازیکنان به رهبری الکس مورگان شکایت در مارس 2019 ادعا آنها پرداخت نشده است به همان اندازه خود را تحت توافق دسته جمعی برای چه تیم ملی مردان دریافت تحت آن کار کرد. از آنها خواسته برای بیش از $66 میلیون دلار خسارت تحت دستمزد برابر قانون و در بند هفتم از حقوق مدنی قانون از سال 1964.

در 32 صفحه: جمعه تصمیم ایالات متحده در منطقه قاضی Gary R. Klausner اعطا شده در بخش یک حرکت جزئی خلاصه قضاوت با ایالات متحده در فدراسیون فوتبال. او را دور انداخت دستمزد برابر قانون اتهامات اما در سمت چپ دست نخورده حقوق مدنی عمل می کند.

"تاریخ مذاکرات بین طرفین نشان می دهد که WNT را رد کرد یک پیشنهاد برای پرداخت می شود تحت همان pay-to-play ساختار به عنوان MNT و WNT حاضر به چشم پوشیدن بالاتر پاداش برای منافع مانند بیشتر پایه غرامت و تضمین تعداد بالاتر از قرارداد بازیکنان" Klausner نوشت.

"متعاقبا شاکی نمی تواند در حال حاضر عطف به ماسبق خیال خود CBA بدتر از MNT CBA با اشاره به آنچه که آنها را ساخته شده تا به حال به آنها پرداخت شده است تحت MNT پرداخت-به-بازی از نظر ساختار زمانی که آنها خود را رد کرد و یک ساختار" او گفت:.

Klausner سمت چپ دست نخورده ادعا USSF تبعیض در پول آن را صرف تجاری بلیط هواپیما و هتل و امکانات رفاهی و پزشکی و آموزش و خدمات پشتیبانی.

یک دادگاه است که برنامه ریزی شده برای تاریخ 16 ژوئن در دادگاه فدرال در لس آنجلس.

"ما در حال شوکه شده و نا امید با تصمیم امروز اما ما نمی خواهد داد تا کار سخت ما برای مساوی پرداخت" مولی لوینسون سخنگوی زنان بازیکنان در بیانیه ای گفت. "ما با اعتماد به نفس در مورد ما و ثابت قدم در تعهد ما برای تضمین این که زنان و دختران که در این بازی ورزشی را نمی خواهد ارزش به عنوان کمتر فقط به دلیل جنسیت خود را."

بازیکنان قصد داریم به درخواست 9th, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر برای سرنگونی Klausner تصمیم یک حرکت است که می تواند تاخیر محاکمه به 2021 و یا بعد.

"اگر شما می دانید این تیم در همه شما می دانید که ما یک مقدار زیادی از جنگ در سمت چپ ما. ما می دانستیم که این نمی تواند آسان تغییر است" مدافع بکی Sauerbrunn در توییتر نوشت.

در حالی که آمریکایی ها موفق ترین تیم زنان با چهار جام جهانی از جمله عناوین گذشته دو ایالات متحده مردان حتی واجد شرایط برای جام جهانی 2018. این USSF استدلال کرد که زنان واقعا بیش از مردان هر دو به طور کلی و با بازی متوسط و ادعا کرد که آنها باید به همان جایزه ساختار به عنوان مردان.

"صرفا در مقایسه با آنچه WNT بازیکنان زیر دریافت خود را CBA با آنچه که آنها را در زیر دریافت MNT CBA تخفیف ارزش است که این تیم قرار داده شده در تضمین منافع آنها دریافت زیر توافق خود را که آنها تصمیم گرفتند برای در هزینه بالاتر عملکرد مبتنی بر پاداش" Klausner نوشت.

"این موضوع کافی است به ایجاد یک واقعی مسئله واقعیت مادی برای محاکمه," او اضافه شده است.

Klausner همچنین گفت: زنان نمی تواند رفتن به جلو با خود ادعا می کنند که USSF تبعیض علیه آنها برنامه ریزی بیشتر بازی در چمن مصنوعی نسبت به مردان بود. او گفت: با وجود نبود شواهد کافی نشان می دهد که تصمیم گیری در زمینه سطح ساخته شده بودند به دلایل تبعیض آمیز.

او را رد کرد USSF استدلال که مردان تا به حال رقابتی نیاز برای پروازهای چارتر که زنان فاقد اجازه می دهد که بخشی از کت و شلوار برای رفتن به جلو. فدراسیون معتقد است که که تلاش کرده اند در جام جهانی باید بیشتر نیاز به منشور نسبت به زنان به منظور رسیدن بیشتر استراحت خود را برای مسابقات مقدماتی.

"این منطق نه به طور کامل توضیح ناخالص اختلاف در صرف هزینه بلیط هواپیما و هتل برای تیم" Klausner نوشت.

علاوه بر این USSF گفت: هزینه کردن در این مناطق شده است برابر از زنان اتحادیه به توافق رسیدند به یک کار جدید معامله در سال 2017.

Klausner مجاز دیگر ادعای تبعیض آمیز سفر و اقامت و مانند پول صرف شده در هتل ها و پروازهای تجاری به رفتن به دادگاه همراه با ادعای پشتیبانی خدمات مانند پزشکی و آموزش کارکنان است. او گفت: USSF وکلا منتظر ماند تا پاسخ دادخواستها به درخواست برای کسانی که ادعا می کند به پایین پرتاب شد که به معنای او نمی باید آنها را در نظر بگیرید.

Seyfarth شاو قضاوت خلاصه حرکت برای USSF شامل استدلال انتقادی از زنان آمریکایی را بازیکنان. که پر کردن باعث داد و بیداد و منجر به استعفای USSF رئیس جمهور کارلوس Cordeiro بود که جایگزین مدل لباس Parlow مخروط سابق تیم ملی بازیکن. Latham & Watkins گرفت و به عنوان مشاور و ثبت پاسخ مختصر.

Parlow مخروطی است گفت که او امیدوار است که کت و شلوار می تواند حل و فصل قبل از محاکمه.

"ما مشتاقانه منتظر به کار با تیم ملی به نمودار یک مسیر مثبت رو به جلو به رشد بازی" به USSF در بیانیه ای گفت. "ما متعهد به ادامه این کار برای اطمینان از زنان ما تیم ملی باقی مانده است بهترین در جهان است."

اوایل روز جمعه این زنان خواسته است که Parlow مخروطی شامل می شود به عنوان یک محاکمه شاهد. خود وکلا گفت: اگر فدراسیون حمایت کردن زودتر استدلال گفته شد زنان پایین تر از همتایان مرد خود در مهارت و تلاش آن را هنوز هم برنامه ریزی شده به مسابقه تفاوت در مسئولیت.

Anne M. پترسون و رونالد بلوم در حال آسوشیتد پرس نویسندگان.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن